跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 6817


1621#
發表於 06-4-23 22:53 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2888


1622#
發表於 06-4-24 00:15 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei,
妳想要咩裝?


侯爵府

積分: 23362


1623#
發表於 06-4-24 08:57 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei
jshoppers又黎貨, 咁等黎埋先一次過計&一次過安排提貨

jacky/toma/mei/others
你地尋日有冇去op? 曬唔曬? 迫唔迫? 想問高卡車係咪無左?
係就柯-lee-陀-佛


男爵府

積分: 8163


1624#
發表於 06-4-24 09:58 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

早呀)))

他貓
今日彤彤有無返學? 退晒紅疹未?

色仔
今明兩天我會密切留意.......等你

che
要飛黎飛去, 記住多些休息 和食多d野
CL好乖女呀, 樂樂要提先記得做功課仲要同我講數要遲D做 樂樂就不改問問題本色, 不停咁問....問....問


子爵府

積分: 12388


1625#
發表於 06-4-24 10:20 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)


我419去仲見到高卡車bor.

zeke
女裝, 男裝, 童裝, 無上裝..... :mrgreen:

tata

攪到ama以為我玩佢
件3點還比你?


男爵府

積分: 8163


1626#
發表於 06-4-24 10:35 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)


無上裝=國王的新衣
他貓的物件我可代轉


男爵府

積分: 5320


1627#
發表於 06-4-24 11:15 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)



今日d細路要返學, 終於回復正常

zeke,
好呀 !! 我地成班等緊你.


子爵府

積分: 12388


1628#
發表於 06-4-24 12:09 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

GLORY
知啦, AMA果D都比埋你


珍珠宮

積分: 34740


1629#
發表於 06-4-24 13:52 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

saramama:
thanks.琴日同miss chow傾左個幾鐘,覺得佢好有"heart".希望可以form到class啦.

tata:
彤彤d疹退左?

中環友:
聽日係咪lunch?


男爵府

積分: 8163


1630#
發表於 06-4-24 15:29 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)


<AMA果D都比埋你>來者不拒, 仲有邊個jet

姑姑/che
明天lunch我同honey都ok, 不如照舊老地方

美/suz
明天可以一齊lunch嗎?
唔記得, tanny係咪飛走了呢


珍珠宮

積分: 34740


1631#
發表於 06-4-24 15:34 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

歌�che�honey:

一於老地方老時間見.
tanny好似business trip呀.


禁止訪問

積分: 6817


1632#
發表於 06-4-24 18:24 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12388


1633#
發表於 06-4-24 22:21 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

glory
我冇咁多袋, 得唔得你聽日BYOB, lunch完黎我度拎


大宅

積分: 3608


1634#
發表於 06-4-24 22:58 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Mei,

你梗係打得少..

But anyway, thank for your help again la..


子爵府

積分: 12388


1635#
發表於 06-4-24 23:05 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

A媽
唔係玩你嫁,,,, 本來真係要, 點知可以說服到佢jet


大宅

積分: 2888


1636#
發表於 06-4-24 23:05 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

各位美人,
終於都有小小野睇下啦!!
名牌女裝 <--- CLICK HERE
名牌女童 <--- click here
尚有其他款式, 隨時更新~ 歡迎隨時參觀
*內裏如有價錢標明, 則不用理會*
*男裝及男童裝則大約明天上映*

MEI,
真係有無上裝嫁, 不過係FOR BB GIRL果D
女大人都有, 只要妳肯著啦喎


禁止訪問

積分: 6817


1637#
發表於 06-4-25 00:03 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12388


1638#
發表於 06-4-25 00:16 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

中環邊樹?
耳燭做過1次, 不過冇睇自己有冇千年漬
trial $188 or 你join左package拉均$188


禁止訪問

積分: 6817


1639#
發表於 06-4-25 00:18 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1573


1640#
發表於 06-4-25 00:20 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

中環友: 老地方見........接完阿女放學就出現.....到時見.....suz
Mei721 寫道:
中環邊樹?
耳燭做過1次, 不過冇睇自己有冇千年漬
trial $188 or 你join左package拉均$188

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo