烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   38


伯爵府

積分: 15926


1621#
發表於 12-7-27 23:26 |只看該作者
本帖最後由 柒子 於 12-7-27 23:32 編輯

似呢D咁野..我上年花園街50皮4個送多個雙出口樽..

但我個有膠柱封口..衛生好多.

http://item.taobao.com/item.htm?spm=a230r.1.10.315&id=3484396206



呢個似原裝...但香港賣都唔駛咁貴..

http://item.taobao.com/item.htm?spm=a230r.1.10.232&id=9210888750


珍珠宮

積分: 46525

2024年龍年勳章 畀面勳章


1622#
發表於 12-7-27 23:32 |只看該作者
KBIB2008 發表於 12-7-27 23:02
仲買左Market O 朱古力同芝士薯片


就係E枝....果次晌PK 見佢75.X, 平左成10元, 好抵禁...... 你買幾錢??
Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 46525

2024年龍年勳章 畀面勳章


1623#
發表於 12-7-27 23:34 |只看該作者
GG9190 發表於 12-7-27 23:04
吾係喎,我中午去仲有好多包架!曰清粉吾係同其他啲baking 嘢擺埋一齊架,
佢擺係近尾收銀嗰啲一排排架到。 ...


係?? 之前見佢放埋晌北海道粉附近.....
Stay Hungry , stay foolish !!


男爵府

積分: 8838

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1624#
發表於 12-7-27 23:38 |只看該作者

引用:Quote:KBIB2008+發表於+12-7-27+23:02+仲買

原帖由 hinhin_ma 於 12-07-27 發表
就係E枝....果次晌PK 見佢75.X, 平左成10元, 好抵禁...... 你買幾錢??
$85,一田得呢一隻,仲有隻叫龍舌蘭糖漿,不過就算俾我見到7兄個貨架咁多種,我仲驚,唔識揀!





伯爵府

積分: 15926


1625#
發表於 12-7-27 23:49 |只看該作者

毒死你地..哈..其實好好用..

原裝個..其實好多樽都塞得入.

但抄個個.真心..好強大..


http://item.taobao.com/item.htm? ... 6&id=7304335616


珍珠宮

積分: 46525

2024年龍年勳章 畀面勳章


1626#
發表於 12-7-27 23:52 |只看該作者

引用:Quote:hinhin_ma+發表於+12-7-27+21:55+

原帖由 柒子 於 12-07-27 發表
本帖最後由 柒子 於 12-7-27 22:27 編輯
右邊果支係特價75.x時買,兩支都是medium
e+係用來溝乳酪,想用來整麵包,又好似貴左d.
1343404339439.jpg



Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 46525

2024年龍年勳章 畀面勳章


1627#
發表於 12-7-27 23:53 |只看該作者
NoelB 發表於 12-7-27 22:33
最近做ABC包都有落cream難怪一直都減唔到肥啦


一路食...一路叫好味, 但又有D 罪惡感.....
Stay Hungry , stay foolish !!


伯爵府

積分: 15926


1628#
發表於 12-7-27 23:53 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 12-7-27 23:52
右邊果支係特價75.x時買,兩支都是medium
e+係用來溝乳酪,想用來整麵包,又好似貴左d.


蛋榚可能好D喎..

麵包..嗚...有點浪費..

不過都係食入肚..



珍珠宮

積分: 46525

2024年龍年勳章 畀面勳章


1629#
發表於 12-7-27 23:56 |只看該作者
GG9190 發表於 12-7-27 23:13
仲係浄係用蛋白,又剩晒啲蛋黃!


我見到E個譜...幾開心..可以用左我D 旦白....之前整左幾次雪糕要用旦黃, 剩番D旦白又唔想倒左佢, 頭痛緊點用好......
Stay Hungry , stay foolish !!


男爵府

積分: 8838

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1630#
發表於 12-7-27 23:57 |只看該作者

引用:毒死你地..哈..其實好好用..原裝個..其實好

原帖由 柒子 於 12-07-27 發表
毒死你地..哈..其實好好用..

原裝個..其實好多樽都塞得入.
這些寶貝都是生活上,家居上的小物件,平時唔多地方有得賣,但用起來又會好鬼方便,一定要平時常做屋企野,廚房野,常行街,常留意小事物才能找到這樣多的小法寶,哈哈,除了毒王,我想比多個封號你,等我諗諗先!




珍珠宮

積分: 46525

2024年龍年勳章 畀面勳章


1631#
發表於 12-7-27 23:58 |只看該作者
jenniecatcat 發表於 12-7-27 23:15
我下次會試嗰140 cream 轉做奶,同減10 克奶,因用金像好濕,今次要加多啲粉,同唔鐘意落cream ,個包好重 ...


係呀...金象要減水....E兩次剛好自己大懵, 計錯奶量先至唔濕, 剛剛好JA....270G 粉落少左33G 奶.....
Stay Hungry , stay foolish !!


珍珠宮

積分: 46525

2024年龍年勳章 畀面勳章


1632#
發表於 12-7-28 00:03 |只看該作者
柒子 發表於 12-7-27 23:49
毒死你地..哈..其實好好用..

原裝個..其實好多樽都塞得入.

毒我唔到...
一路已用緊E 類插頭, 不過係膠, 當年晌MAMA 到買...
Stay Hungry , stay foolish !!


伯爵府

積分: 15926


1633#
發表於 12-7-28 00:03 |只看該作者
Yeah..原來有人同我一樣黐線..


http://blog.yahoo.com/_DHXD2TLQSGMDQYER45QTRT3IFE/articles/11750


伯爵府

積分: 15926


1634#
發表於 12-7-28 00:05 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 12-7-28 00:03
毒我唔到...
一路已用緊E 類插頭, 不過係膠, 當年晌MAMA 到買...

呢隻封口好喎..睇埋我下面個貼先..


男爵府

積分: 8956


1635#
發表於 12-7-28 00:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+NoelB+於+12-07-27+發表最近

原帖由 jenniecatcat 於 12-07-27 發表
我下次會試嗰140 cream 轉做奶,同減10 克奶,因用金像好濕,今次要加多啲粉,同唔鐘意落cream ,個包好重 ...
140g cream要改牛奶,份量要減半啊。




珍珠宮

積分: 46525

2024年龍年勳章 畀面勳章


1636#
發表於 12-7-28 00:14 |只看該作者

引用:Quote:柒子+發表於+12-7-27+23:49+毒死你地

原帖由 hinhin_ma 於 12-07-28 發表
毒我唔到...
一路已用緊E 類插頭, 不過係膠, 當年晌MAMA 到買...
這款
1343405639892.jpg



Stay Hungry , stay foolish !!


伯爵府

積分: 15926


1637#
發表於 12-7-28 00:26 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 12-7-28 00:14
這款

好喎..

我其實仲有個同你同款....係不鏽鋼的..仲有個cap.



水晶宮

積分: 56409


1638#
發表於 12-7-28 01:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jenniecatcat+於+12-07-27+發

原帖由 辣椒仔coco 於 12-07-28 發表
140g cream要改牛奶,份量要減半啊。
即係只用70 奶代140 cream?



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


子爵府

積分: 11813


1639#
發表於 12-7-28 01:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jenniecatcat+於+12-07-26+發

原帖由 NoelB 於 12-07-27 發表
快快試,包你都愛上。

明天要送包包,哈,最近自家包好似做咗手信,同朋友見面前總要做定送禮:waha ...
係呀,我都成日整包送比呀女 d 同學仔食,所以未夠兩個月,用左大半包金像了 又要走粉




大宅

積分: 4669


1640#
發表於 12-7-28 01:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ameliakwok+於+12-07-26+發表

原帖由 是因 於 12-07-27 發表
中同液種我都未清楚得晒,因技術唔好,要再練多 d 先清楚。

不過中種方便 d ,攪好入雪柜 ,夠鐘攞出,
我就最鐘意液種,對我黎講好方便又易處理,效果又好!所以基本上我每機包包都用液種。
反而中種對我黎講好似好難,所以辣椒仔幫我計好數,我都無信心去試。。。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo