親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5769


1621#
發表於 06-6-14 09:58 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

我舊年weekday去富良野,條路好順,只係富田要
我的大寶貝喜悅晴朗  我的小寶貝光明喜樂
我的編織作品溫暖牌  


大宅

積分: 1453


1622#
發表於 06-6-14 09:59 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

soso1,

我睇見妳話朋友已經去左日本 99 次, 我好驚訝及羨慕呢!八卦問句, 佢地有無小朋友架?

我真係唔算勤力啦, 係見到呢到 D 媽咪咁努力安排自己的行程, 我都要鞭策自己唔可以再躲懶啦, 話埋比您地知丫, 我係尋日先至寫 REQUEST 去車行 BOOK 車咋, 仲有一晚住宿仍未有著落呀, 其實我都幾漏氣架!

好呀, 既然妳朋友去過咁多次, 我真係唔客氣有問題就問妳架啦!我都想比人望下我係富良野的行程呀!唔係好有信心自己的安排呢!


別墅

積分: 525


1623#
發表於 06-6-14 12:13 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Ha ha ha

我真大頭蝦 (其實個心已講


大宅

積分: 1453


1624#
發表於 06-6-14 12:18 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Pearllpopo,

咁咪即是香港嘅朋友揾唔到我囉?


男爵府

積分: 7257


1625#
發表於 06-6-14 12:36 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

好開心呀, 東瀛游肯退返錢俾我, 連埋CX promotion減既$500, 兩者package既差價及shuttle bus既費用一起退返, 只共$964!
如果你地都有我咁既情況, 記得打電話去CX 問下, 可能都可退返錢轉返去天倫之旅package, 平d又包多d野.

但保險方面, CX只包4天, 而(多數旅行社及銀行)東瀛游無得散買, 要成個package咁買, 所以一係只要cx既4天, 一係就會有4天double左.


男爵府

積分: 7257


1626#
發表於 06-6-14 12:43 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

QQ媽媽,
我之前問過Otaru Green Hotel, 佢地話 Annex 無NON-SMOKING ROOM, 而且CHECK IN/OUT都要去返MIAN BLDG. 很不方便.
而HOTEL 1-2-3, 我都找唔到呀!
HAY03,
嘩....好正啊!青春18車票真係好抵, 可惜要7月20日先有得用, 我無份!
:-(
其實咪等於11500YEN 有5天JR Pass,只不過係自由席, 點計都係抵!


大宅

積分: 1612


1627#
發表於 06-6-14 13:40 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

vkzone

恭喜你攞番咁多錢, 留番來在北海道可買很多東西了, 睇完你個post, 都後悔無問cx可否轉package, 但我昨天已full paid 了 :-(


大宅

積分: 4455


1628#
發表於 06-6-14 13:41 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

vkzone 寫道:
QQ媽媽,
我之前問過Otaru Green Hotel, 佢地話 Annex 無NON-SMOKING ROOM, 而且CHECK IN/OUT都要去返MIAN BLDG. 很不方便.


不過Otaru Green 同 main bldg 都只係一個街口嘅距離, 我覺得以佢個rate普普通通住一晚都ok.

題外話 -
我覺得呢間hotel嘅service好唔錯, 以一間budget/business hotel黎講, 我覺得好professional, 因為我book佢地時佢地仲未分main & annex, 佢上個月中send e-mail通知我有關轉變及安排, 跟住我多口問吓佢知唔知今年個"際"係幾時, 跟住佢好快覆, 仲問我要唔要改booking, 我話唔洗, 跟住又搏懵問佢有關小樽去水族館D資料, 點知佢好快回覆手上有嘅資料, 然後話聽日check埋水族館再覆我, 第2日真係好快覆, 宜到早幾晚我再搏懵問佢交通紀念館關門嘅事, 佢第2日一早9點幾已回覆有關資料. 所以我對呢間hotel待客好讚賞, 雖然唔知hotel設備(硬件)如何, 但服務(軟件)認真唔錯 .(今次plan呢個trip, 我試過有d hotel/cottage唔單只回覆慢, 有d甚至冇回覆添 )


大宅

積分: 4455


1629#
發表於 06-6-14 13:44 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

vkzone
尋日睇完你message都替你捏一額汗, 好彩你夠精明, 追討返差額.
東瀛遊真係抵打.
cx就抵讚.


男爵府

積分: 7257


1630#
發表於 06-6-14 15:13 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Abebe,
Full paid都無問題, 我都已經係full paid晒, 妳可打去cx問下.不過剛剛東瀛游打電話來, 話因為唔係7月出發, 所以cx無得減$500俾我, 只可同我轉返天倫之旅, 退返$4xx俾我, 都好過無, 反正我本身都知我未必有得減$500.
Candy925,
其實green hotel都唔錯, 我本想book 7月1日, 但佢reply我email時話7月1日只餘下annix, 而annix佢地預俾本地客人住的, 外國客人住main bldg會方便d, 咁我只好改6月30日入住main bldg. 有關小樽去水族館, 係咪要坐船去? 水族館會唔會好細地方呢? 其實小樽除運河, 音樂城, 銀之鍾等還有什麼地方好玩? 我其實去過1次小樽, 以上我說的地方我己玩過.
另二世古milky house係民宿, 但都好好, email reply得快, 又會解答旅遊問題.


複式洋房

積分: 315


1631#
發表於 06-6-14 15:29 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Hi Candy925 & vkzone

我都係打算普普通通住一晚, 上網見d房都ok, 所以book Otaru Green. 其實我send e-mail/fax 問咗幾間, 只有 Otaru Green真係好快回覆. 其他影都冇...


大宅

積分: 4455


1632#
發表於 06-6-14 15:42 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

vkzone 寫道:
Candy925,
... 有關小樽去水族館, 係咪要坐船去? 水族館會唔會好細地方呢? 其實小樽除運河, 音樂城, 銀之鍾等還有什麼地方好玩? 我其實去過1次小樽, 以上我說的地方我己玩過...


小樽水族館 Website (中文版)
(其實佢個日文版仲詳盡, 睇唔明日文都可以入去望吓D相)

我同老公未有小朋友時都係去過小樽一次, 所以今次都唔想再去你講嗰d地方, 所以諗住去水族館同天狗山睇景色, 同埋食野.

水族館其實可以搭巴士或船去, 不過今次想悠閒D, 所以會選擇搭船. 話時話, 去日本咁多次都未試過坐船, 所以諗住有D新鮮感, 又睇過人地喺小樽搭船時餵海鷗, 好想比個女試吓.


男爵府

積分: 7420


1633#
發表於 06-6-14 15:50 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行


vkzone

真係好彩你夠精明咋, 唔係就比東x遊
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


大宅

積分: 1453


1634#
發表於 06-6-14 15:57 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

vkzone,

好野!有錢收!好彩妳主動問咋!如果唔係, 益左東瀛遊添呀!


大宅

積分: 1453


1635#
發表於 06-6-14 16:01 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行


我都要讚一讚札幌個間 Resort -- Gateauxkingdom 呀!

我等左一個星期後, 終於有人答我個 e-mail 啦, 佢見我係香港人, 仲寫漢字解答我的問題, 仲話如果再有唔明白, 佢可以打電話比我呀!

見佢咁熱誠的態度, 我都諗住去玩番 5 個鐘先!


男爵府

積分: 5769


1636#
發表於 06-6-14 16:08 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

vkzone

咁好full paid都可以退錢,我想問兩大一小七月出發就可以減$500...咁我個小係小都只係需要單買機票個隻得唔得架...

我的大寶貝喜悅晴朗  我的小寶貝光明喜樂
我的編織作品溫暖牌  


男爵府

積分: 7257


1637#
發表於 06-6-14 16:15 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Candy925
我同妳既case一樣, 但去水族館路程遠嗎? 坐船要唔要book呀? 有什麼time table? 我都想要資料, 可否share一下.
因為上次去下大雪, 我打算今次會去行下街, 食下雪糕.
唔知南小樽及小樽築港那裡有什麼好看呢?


別墅

積分: 525


1638#
發表於 06-6-14 16:20 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

hay03

No 呀, 來電轉駁 係指 平時返工/返屋企後, 大家都可能會將手提電話 飛返公司或飛返屋企(save airtime).

如果忘記 取消的話, 來電會隨著我們的手機去到日本後 又飛返公司或飛返屋企, 除double charge好貴外. 到時在日本 就真的收唔到朋友的來電了.
[quote]
hay03 寫道:
Pearllpopo,

咁咪即是香港


男爵府

積分: 7420


1639#
發表於 06-6-14 16:22 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

hay

我都想去玩下Resort -- Gateauxkingdom , but我估我唔夠時間, 咁間resort有冇free shuttle架
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


1640#
發表於 06-6-14 16:22 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

vkzone,
嘩~~ 東x遊真係好唔老實喎
真係好彩妳打去 cx 問下姐, 嘻嘻....我都要讚下 cx , 第一次遇唔到個好既, 再打多次就遇到個好既 staff, 最終幫我搞得掂 札幌果兩晚 hotel

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo