跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6656


16381#
發表於 05-1-24 13:34 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

EVA :

我同老公都唔LIKE小 PIG LEG, 我都有去過上TRIAL架 ! 因為我報堂果時MIT咁岩有PROMOTION, 買8堂送4堂, 所以我有12堂囉 ! 我打算等子維大少少識行果時可能同佢轉去上 THE LITTLE GYM都唔定, 因為想佢做下運動, 可以學D唔同野 ! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


大宅

積分: 1545


16382#
發表於 05-1-24 13:35 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

all,
26-30號尖沙咀海港城又有特買場,今次有hipo,chickee duck,toosland,elle.....等等,我上季都有去,且收獲豐富,今次睇o下會唔會揀倒好o野先!


大宅

積分: 1545


16383#
發表於 05-1-24 13:37 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

sasa,
你上次都有去,今次會唔會去?
八卦的clara :mrgreen:


大宅

積分: 4504


16384#
發表於 05-1-24 13:38 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

彤, fanny, chris, sams & all bh 高手,

請你地救救我!!
我正話用公司嘅computer巡視下個女嘅homepage, 發覺唔知點解, 個公仔會cut左d 同埋走馬燈嘅字又走左位, 但我用其他computer睇都算正常, 不過我都發覺部部computer都好似唔係好同位!! 何解??? 幫我睇睇有咩問題呀! please!!


<table width="480" height="450" class=tbg>
<tr>
<td>
<span style="position:relative;left:-50px;top:50px"><marquee direction=up height=90 hspace=15 scrollamount=1><font color="#b8860b" size="3"><div align=center>


男爵府

積分: 6656


16385#
發表於 05-1-24 13:42 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

CLARA :

AGREED, SNOOPY LAND真係最岩同BB去影相架 ! 我地都同子維去左幾次啦 ! :mrgreen:


大宅

積分: 1545


16386#
發表於 05-1-24 13:46 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

c,
藍藍咁大個先請你飲茶,家熙2個月大巳經請左o刺.....!


男爵府

積分: 6656


16387#
發表於 05-1-24 13:48 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

CLARA :

唉, 我今次唔去啦 ! 因為之前COMME CA 大減價果時, 我已經幫阿囝入左好多貨FOR下季冬天著啦 ! 我唔會再買啦 ! 費事俾老公"炳"啦 ! 而且再買咁多子維都著唔哂 !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

希望妳今次又會掃到盤滿X盤啦 !


大宅

積分: 1545


16388#
發表於 05-1-24 13:52 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

sa,
入左好多貨FOR下季冬天著?咁可以掃今年夏季o咼!

:mrgreen: Geoge 咁錫你怕乜O咼...! :mrgreen:


子爵府

積分: 14300

BK Milk勳章


16389#
發表於 05-1-24 13:53 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

各位:
原來噓噓樂屎尿片都唔差,有前後彈性腰圍、尿濕顯示、片入面都幾滑,片邊D公仔都有PAMPERS既質素,智揚仔用左2-3日暫時都算唔錯
貓也好,狗也好,請愛護尊重每個生命體


男爵府

積分: 6426


16390#
發表於 05-1-24 13:55 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

copy 低先 :mrgreen: , 唔駛用焗爐我最鍾意
tks!
Coolpig 寫道:
To 彤b and Sharon, [size=large]to 埋 Chris先:

Mosse Cake材料:

鮮奶240g
魚膠粉�片20g
水30-40g
蛋黃2個
糖38g
淡cream125g

做法:
1.鮮奶加熱后加糖,魚膠粉加上水溶解,后放入鮮奶中拌至魚膠粉溶解,離火
2.加入蛋黃拌勻,快手拌勻
3.用冰水隔水輕輕攪拌至呈濃稠狀
4.將打至八成既淡cream放入糊中
5.將拌勻的mosse到入模內,放入雪櫃雪至凝固即成∼
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~


男爵府

積分: 6426


16391#
發表於 05-1-24 13:57 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

May,

我呢幾日都用緊噓噓樂呀 ( 萬0 :mrgreen: )
不過我買咗一包咋, 唔知重有冇呢 ?-(
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~


子爵府

積分: 14300

BK Milk勳章


16392#
發表於 05-1-24 13:57 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

Coolpig 寫道:
To 彤b and Sharon,

Mosse Cake材料:

鮮奶240g
魚膠粉�片20g
水30-40g
蛋黃2個
糖38g
淡cream125g

做法:
1.鮮奶加熱后加糖,魚膠粉加上水溶解,后放入鮮奶中拌至魚膠粉溶解,離火
2.加入蛋黃拌勻,快手拌勻
3.用冰水隔水輕輕攪拌至呈濃稠狀
4.將打至八成既淡cream放入糊中
5.將拌勻的mosse到入模內,放入雪櫃雪至凝固即成∼
朱古力味要加D咩?
貓也好,狗也好,請愛護尊重每個生命體


大宅

積分: 1545


16393#
發表於 05-1-24 14:01 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

精打細算的may,
真係 ,平好多o咼!


男爵府

積分: 6426


16394#
發表於 05-1-24 14:03 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

eva,

好似係部電腦嘅顯現像素設定問題啊(估的,唔知係咪!)

學師仔- chris
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~


子爵府

積分: 14300

BK Milk勳章


16395#
發表於 05-1-24 14:05 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

CHRIS:
我都係買左一包L 同XL試用,如果我無買HUGGIES﹝3包L、1包XL、送左15條﹞,我都會去萬0入貨,而且萬0家下做緊噓噓樂$142/2包~不過唔知有無分SIZE,D特價好似惠康百佳咁做1WEEK
貓也好,狗也好,請愛護尊重每個生命體


男爵府

積分: 6426


16396#
發表於 05-1-24 14:06 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

clara,

大概幾多折呀 :mrgreen:
clara211 寫道:
all,
26-30號尖沙咀海港城又有特買場,今次有hipo,chickee duck,toosland,elle.....等等,我上季都有去,且收獲豐富,今次睇o下會唔會揀倒好o野先!
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~


大宅

積分: 3449


16397#
發表於 05-1-24 14:06 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

clara,

家熙係snoopy land好開心下喎, 你覺唔覺得BB係果度好似好細粒咁, 好得意, 我等芷晴再大少少都會去多次, 因為實在太得意啦!

CARMEN
clara211 寫道:
carman and all,
星期五帶左仔仔去沙田Snoopy Land 影相,影左好多相,o個度真係好抵影,又唔駛比入場費呢!有興趣者click here參觀o下......
:mrgreen:


大宅

積分: 2788


16398#
發表於 05-1-24 14:11 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

Alice and Tessa
多謝你地對妹珠
我有兩個小寶貝!


子爵府

積分: 14300

BK Milk勳章


16399#
發表於 05-1-24 14:12 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

CLARA:
我見萬0有試用裝換購咪買包試下囉,你要明白得WILSON一個賺錢養家,我梗係要“慳”字行前 :mrgreen:
其實係我買開果間藥房PAMPERS棉柔加過幾次價,加得太貴LA,L SIZE $145/64PCS~要成$2.XX/塊,附近D藥房又係咁貴~點用 :-(
貓也好,狗也好,請愛護尊重每個生命體


男爵府

積分: 7361


16400#
發表於 05-1-24 14:12 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

May,

你會唔會以為Cholocate味就要加Cholocate? 當然唔係啦 ... :mrgreen: 等我返去又搵搵, 再覆你......~ :mrgreen:

mayymlam 寫道:
朱古力味要加D咩?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo