美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   273


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


16421#
發表於 18-11-11 14:09 |只看該作者
me920 發表於 18-11-10 15:44
尋日去左TST SOGO, 見到HABA counter 好多人排隊, 疑似係大陸客, 成gip 咁買, 見到都冇心機排, 走人了..... ...

Haba都變成大陸客目標嗎?

點評

me920    發表於 18-11-11 17:31


珍珠宮

積分: 47512

馬年勳章 2024年龍年勳章


16422#
發表於 18-11-11 17:31 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-11-11 01:34
你都低温儲藏嗎?
眼霜啦,精華啦,我都不敢多買,雖然我沒有省着用,還是感覺一支要用頗久。
...
冇呀, 我都覺得眼霜用好耐, 所以而家想搵眼精華多D


侯爵府

積分: 20211


16423#
發表於 18-11-12 00:05 |只看該作者
我無啦啦自燃想買whoo,有無人用過呀?


子爵府

積分: 11176


16424#
發表於 18-11-12 09:57 |只看該作者

回覆樓主:

我買了madhippe vit c.取代skin c 隻cf……
skin c 太貴了


子爵府

積分: 11176


16425#
發表於 18-11-12 09:59 |只看該作者
ckm80 發表於 18-11-12 00:05
我無啦啦自燃想買whoo,有無人用過呀?

我用過共辰享cream,好rich..好似潤過龍……
佢好香好好聞……但亦代表香料重


禁止訪問

積分: 61348


16426#
發表於 18-11-12 14:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 61348


16427#
發表於 18-11-12 14:06 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 47512

馬年勳章 2024年龍年勳章


16428#
發表於 18-11-12 14:24 |只看該作者
IloveJJ 發表於 18-11-12 14:06
我發覺我而家唔駛再用gel plus做清潔,唔係因為DHC落妝油,而係Cerave既cleanser 。
因為我試咗轉返pond's落 ...
呢個質地係點樣架? 似唔似cetaphil gentle cleanser?


禁止訪問

積分: 61348


16429#
發表於 18-11-12 14:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11176


16430#
發表於 18-11-12 14:32 |只看該作者
IloveJJ 發表於 18-11-12 14:03
想問你好貴嗰隻雪花秀最後覺得點?有無效呀?

我用左幾罌試用庄,加埋都有30幾ml (好似8ml一罌)……
好厚,有d難推,潤一定夠潤,但只為左潤唔會揼咁重本lor...佢貨庄60ml好似$47xx呀……
我用完唔會覺咩特別,貨價一定唔會買,版仔價都唔會


珍珠宮

積分: 47512

馬年勳章 2024年龍年勳章


16431#
發表於 18-11-12 14:34 |只看該作者
IloveJJ 發表於 18-11-12 14:32
類似稀既gel,或者洗手液咁,我唧一大滴加水而夠。你講嗰隻我未用過。
咁似唔似雪花秀隻洗面gel?


子爵府

積分: 11176


16432#
發表於 18-11-12 14:35 |只看該作者

回覆樓主:

我真心覺得好用的雪花秀是佢隻宮中蜜皂……
洗完真係好滑立立令……
已用三年,冬夏都用佢


禁止訪問

積分: 61348


16433#
發表於 18-11-12 14:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 61348


16434#
發表於 18-11-12 14:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 61348


16435#
發表於 18-11-12 14:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11176


16436#
發表於 18-11-12 14:46 |只看該作者
IloveJJ 發表於 18-11-12 14:43
咁我就唔駛心思思啦!

係……唔好嘥$


子爵府

積分: 11176


16437#
發表於 18-11-12 14:49 |只看該作者
IloveJJ 發表於 18-11-12 14:44
係咪送嗰舊?我覺得cerave乾淨啲,我而家乜深層清潔都唔駛做,其實佢既retinol serum都好用,我試咗咁多隻 ...

開頭送舊細庄用完我買貨庄,但我只係去韓國水貨化妝品店買,平d……
我之前用佢隻順行潔面泡沫,已經覺得好好,但呢舊枧仲正……
比你講一講又燒著,要iherb掃番枝cerave試下先


禁止訪問

積分: 61348


16438#
發表於 18-11-12 17:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16598


16439#
發表於 18-11-12 18:07 |只看該作者
IloveJJ 發表於 18-11-12 14:44
係咪送嗰舊?我覺得cerave乾淨啲,我而家乜深層清潔都唔駛做,其實佢既retinol serum都好用,我試咗咁多隻 ...

請問cerave隻retinol serum 幾多%?


禁止訪問

積分: 61348


16440#
發表於 18-11-12 18:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo