跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6426


16441#
發表於 05-1-24 15:21 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

astor,

ga + 上新勢力呀! 快快去 save
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~


大宅

積分: 4504


16442#
發表於 05-1-24 15:23 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

Chris,

有無解救方法??-( i mean向語法裡面+d野?:mrgreen:

偷師仔-eva

CJBaby 寫道:
eva,

好似係部電腦嘅顯現像素設定問題啊(估的,唔知係咪!)

學師仔- chris
PakYuMom 寫道:
彤, fanny, chris, sams & all bh 高手,

請你地救救我!!
我正話用公司嘅computer巡視下個女嘅homepage, 發覺唔知點解, 個公仔會cut左d 同埋走馬燈嘅字又走左位, 但我用其他computer睇都算正常, 不過我都發覺部部computer都好似唔係好同位!! 何解??? 幫我睇睇有咩問題呀! please!!


<table width="480" height="450" class=tbg>
<tr>
<td>
<span style="position:relative;left:-50px;top:50px"><marquee direction=up height=90 hspace=15 scrollamount=1><font color="#b8860b" size="3"><div align=center>


男爵府

積分: 6426


16443#
發表於 05-1-24 15:24 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

C, Clara, Sams,

below fyi,

郵寄到台灣地區: 新台幣 $470 (含郵遞掛號費用)
郵寄到海外地區: 新台幣 $700 (含航空郵遞費用)
VIP1990會員: 免費備份一次 (含台灣地區或海外郵遞費用)
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~


男爵府

積分: 5300


16444#
發表於 05-1-24 15:28 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

Astor,

okok


男爵府

積分: 5300


16445#
發表於 05-1-24 15:29 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

Chris,

I am VIP 990 ar.


男爵府

積分: 6495


16446#
發表於 05-1-24 15:31 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

CHRIS,

FANNY SEND左俾我喇,如好開心呀, 終於上到喇

CJBaby 寫道:
astor,

ga + 上新勢力呀! 快快去 save


大宅

積分: 4504


16447#
發表於 05-1-24 15:35 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

all,

見到你地有得整蛋糕真係開心!! 我都好仲意整同食架!! 但係屋企無oven, 老公又唔比買, 佢話無位擺喎!! 唯有睇下你地d製成品-望梅止渴啦!! :cry: :cry: :cry:

eva


子爵府

積分: 10246

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


16448#
發表於 05-1-24 15:40 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

eva,

如果係 解析度既問題就冇得解救

轉貼:-
解析度怎麼看?
到電腦桌面上按一下右鍵=>內容=>設定值
出現的數字就是您家的電腦螢幕解析度
大部份為800*600或1024*768這二種尺寸
要請人家做背景圖或桌布時
一定要搞清楚電腦螢幕解析度是多少
做出來的圖片才不會太大或太小


男爵府

積分: 6426


16449#
發表於 05-1-24 15:44 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

Sams,

VIP 1990 才免費啊!
你要加 1 喺前面 :mrgreen:
Sams 寫道:
Chris,

I am VIP 990 ar.
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~


男爵府

積分: 6426


16450#
發表於 05-1-24 15:48 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

Me Too~

so, 唔駛用焗爐嘅 menu 啱哂我:mrgreen:
PakYuMom 寫道:
all,

見到你地有得整蛋糕真係開心!! 我都好仲意整同食架!! 但係屋企無oven, 老公又唔比買, 佢話無位擺喎!! 唯有睇下你地d製成品-望梅止渴啦!! :cry: :cry: :cry:

eva
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~


男爵府

積分: 6426


16451#
發表於 05-1-24 15:49 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

astor,

彰彰今日都有上新勢力呀!
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~


男爵府

積分: 6426


16452#
發表於 05-1-24 15:50 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

eva,

sorry la! 解救語法我唔係好知?-( ?-( ?-(
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~


子爵府

積分: 14300

BK Milk勳章


16453#
發表於 05-1-24 16:11 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

CHRIS:
為左你~我特登入去萬08下,+$20換購試用裝無LA~不過有$142/2包,岩就去入貨
貓也好,狗也好,請愛護尊重每個生命體


男爵府

積分: 6495


16454#
發表於 05-1-24 16:20 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

chris,

咁你有無save呀?

CJBaby 寫道:
astor,

彰彰今日都有上新勢力呀!


大宅

積分: 4504


16455#
發表於 05-1-24 16:22 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

fanny,

唔好意思!! 我好蠢架!:lol: 咁查實如果唔係解析度既問題可以點救? 你就咁睇下我嘅語法睇唔睇到出左咩問題呢? 因為d語法我都係copy番嚟, 查實真係唔係好知點解, 同埋用得arm唔arm!! :lol: thanks!


大宅

積分: 2788


16456#
發表於 05-1-24 16:25 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

都話你心水清架啦! shh.... 唔好話俾人聽呀!(今日lunch前食左一輪貓面...我上來透透氣咋!)
[quote]
misslee 寫道:
妹珠媽:
我明明留言是祝妹珠一歲生日快樂的嘛!
無啦啦又變了十一個月的!!
話時話, 你好少這個時間出現的喎!!
我有兩個小寶貝!


子爵府

積分: 10246

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


16457#
發表於 05-1-24 16:47 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

eva,
其實我都好水架, 我都係左抄d右抄d. 解析度係電腦本身固定咗, 係冇得改架, 所以冇得救架~

打個比喻有間屋係1000呎, 其中200呎係空地, 咁係屋既正中間放咗一架電視, 你係屋入面睇就係正中間, 但係出咗間屋, 計埋嗰200呎空地, 咁架電視就走咗位, 再唔係正中間la, 唔知你明唔明 ?-(


男爵府

積分: 6426


16458#
發表於 05-1-24 16:48 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

有人send咗比我 lu
duke1208 寫道:
chris,

咁你有無save呀?
[quote]
CJBaby 寫道:
astor,

彰彰今日都有上新勢力呀!
[/quote]
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~


男爵府

積分: 6426


16459#
發表於 05-1-24 16:49 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

fanny,

好一個比喻
wouldbe 寫道:

打個比喻有間屋係1000呎, 其中200呎係空地, 咁係屋既正中間放咗一架電視, 你係屋入面睇就係正中間, 但係出咗間屋, 計埋嗰200呎空地, 咁架電視就走咗位, 再唔係正中間la, 唔知你明唔明 ?-(
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~


男爵府

積分: 6426


16460#
發表於 05-1-24 16:53 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

may,

我點報答你好呢!
呀! 叫彰彰同樣送翻個口水吻比你啦, ?-( 佢應該唔會成基咬你. :mrgreen: :mrgreen:
mayymlam 寫道:
CHRIS:
為左你~我特登入去萬08下,+$20換購試用裝無LA~不過有$142/2包,岩就去入貨
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo