美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   273


伯爵府

積分: 16598


16441#
發表於 18-11-12 18:21 |只看該作者
IloveJJ 發表於 18-11-12 18:16
唔知幾多呀?你睇下樓主有無講?
Check out this product I found on iHerb.com. https://hk.iherb.com/pr/ ...

咁要問問green妹幾多%先得


伯爵府

積分: 16598


16442#
發表於 18-11-12 18:24 |只看該作者

回覆樓主:

最近我已好努力 由頭再開始睇


禁止訪問

積分: 61348


16443#
發表於 18-11-12 19:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 61348


16444#
發表於 18-11-13 10:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16598


16445#
發表於 18-11-13 10:27 |只看該作者
IloveJJ 發表於 18-11-13 10:19
我終於搵到啦!

thanks。如果唔係1%pure retinol
都可一試


子爵府

積分: 10234

BK Milk勳章 畀面勳章


16446#
發表於 18-11-13 10:31 |只看該作者
IloveJJ 發表於 18-11-13 10:19
我終於搵到啦!

唔知Roc嗰隻有效D定這隻?我兩隻都有買


禁止訪問

積分: 61348


16447#
發表於 18-11-13 10:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 61348


16448#
發表於 18-11-13 10:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16598


16449#
發表於 18-11-13 10:43 |只看該作者
IloveJJ 發表於 18-11-13 10:35
你怕太刺激嗎?我隔日搽,頸有時都有點痕,如果你怕刺激,可能要溝稀啲
...

係呀 怕刺激㗎!green妹好似話0.3至0.5%就最好,所以想搵啲無咁高濃度就最啱我。我買咗哩隻,green妹都話過冇咁高濃度。但我又心思思想換另一隻
1542076979080.JPEG


伯爵府

積分: 16598


16450#
發表於 18-11-13 10:49 |只看該作者

回覆樓主:

依加考慮緊買邊支好
1542077340227.JPEG
1542077340768.JPEG


禁止訪問

積分: 61348


16451#
發表於 18-11-13 10:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11176


16452#
發表於 18-11-13 11:32 |只看該作者
IloveJJ 發表於 18-11-13 10:49
咁你試啲低濃度先啦!我同你相反,我鐘意刺激

原來我之前都入左枝cerave retinol.尋晚第一次搽。感覺良好……
roc用過幾枝,唔知佢濃度,但初用時有d刺激……要隔晚用


水晶宮

積分: 51715


16453#
發表於 18-11-13 11:40 |只看該作者

回覆樓主:

見過內地博主/配方師話,roc係retinol 0.12%,neutrogena係retinol0.06%,不過兩個我都無揾到官方資料。


子爵府

積分: 10234

BK Milk勳章 畀面勳章


16454#
發表於 18-11-13 12:10 |只看該作者
IloveJJ 發表於 18-11-13 10:49
咁你試啲低濃度先啦!我同你相反,我鐘意刺激

我同你一樣鐘意刺激。我都有買d-pigment,yellow cream


禁止訪問

積分: 61348


16455#
發表於 18-11-13 12:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 61348


16456#
發表於 18-11-13 12:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 51715


16457#
發表於 18-11-13 12:41 |只看該作者
teatea15 發表於 18-11-13 10:49
依加考慮緊買邊支好

你用左支neutrogena先啦,搽手都好!


水晶宮

積分: 51715


16458#
發表於 18-11-13 13:17 |只看該作者
me920 發表於 18-11-10 15:39
我覺得對眼開始有少少凹陷, 似淚溝, 但唔算嚴重, 又唔想打針...只敢搽野!

只有淚溝可能忍到唔做填充,如果到咁上下年紀加埋黑眼圈同眼袋,好多人就會動搖。
俾一個經典例子你,主打咖啡因既產品,用之前要考慮清楚。改善左黑眼圈/眼袋,就會惡化淚溝。自己作出選擇。
https://m.origins.com/product/15348/11641/skincare/treat/eye-care/ginzing/refreshing-eye-cream-to-brighten-and-depuff


子爵府

積分: 11176


16459#
發表於 18-11-13 13:17 |只看該作者
IloveJJ 發表於 18-11-13 12:33
試完分享下,我都未試roc

Roc我用過幾枝了,其實效果有冇真係唔知……我都唔識點分點為之有效……
只能從產品適膚性衡量……
roc初用會乸乸地,開頭未適應連續用會紅……但還好未算十分刺激……
反而skin ceutical果隻1.0 retinol真係極刺激……用唔到,或要用其他cream勁稀釋……


水晶宮

積分: 51715


16460#
發表於 18-11-13 13:23 |只看該作者
jesswu 發表於 18-11-12 09:57
我買了madhippe vit c.取代skin c 隻cf……
skin c 太貴了

唔考慮css ce?
1542086607691.JPEG

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo