跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2908


16561#
發表於 05-1-25 13:18 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

智揚仔 and ga+勤,
你地快快好番, 130要見到你地bor
duncan哥哥 d病菌先


大宅

積分: 2908


16562#
發表於 05-1-25 13:21 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

sharon,
sor sor, 遲咗幾日, 補祝charlotte1歲壽辰快樂, 濕疹拜拜, 活潑可人, 身體健康

vivi,
祝鈴鈴1歲生日快樂, 精伶活潑, 聰敏乖巧


大宅

積分: 2908


16563#
發表於 05-1-25 13:23 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

sasa,
我想問下你的地膠裡, 會唔會有一塊是我的, 因為你有一塊在我那處呀!! 要唔要130交換呀???

各位,
要做野啦, 88, 夜d再傾


男爵府

積分: 6495


16564#
發表於 05-1-25 13:27 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

mabel, fanny, c, wendy

勤勤都係咁架, 成日掉晒d野落地下, 我會幫佢汁, 但汁完我會同佢講, 因為你唔要而掉左佢, 所以mummy唔俾你喇, 如事者講左個幾星期, 佢好似知知地得講咩, 咁而家就掉小左d野law.


禁止訪問

積分: 20403


16565#
發表於 05-1-25 13:30 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6495


16566#
發表於 05-1-25 13:33 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

fanny,

勤勤都識汁野喇, 最叻係汁"富" , 佢成日係自己床仔玩, 玩到連富都luck埋架 , 佢daddy叫佢" pick up the trousers", 佢就9秒9去汁, 但我叫佢汁番條"富""富"啦, 佢初時唔知我講咩, 但e幾日開始明明地喇, 都會去汁番絛富俾我.

[quote]
wouldbe 寫道:
mabel,
會呀成日都亂掉野~
不過nigu尋日竟然曉執波, 我叫佢執波, 佢就好快爬去執, 重識掉返落個波波池度. 今朝一早又要我地同佢玩執波 [quote]


男爵府

積分: 6656


16567#
發表於 05-1-25 13:36 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

MABEL :

係呀 ! 維記又係好鐘意掉晒D野落地下, 我一執完佢又再掉過, 我都有話佢, 佢有時又好似知道我話佢, 會掉少D, 唔話佢果時就掉多D, 真係俾佢激死 !!! :evil:

其實BB到左呢個階段係好鐘意掉野, 過一段時間之後就會好轉, DON'T WORRY !!! :mrgreen:


男爵府

積分: 6495


16568#
發表於 05-1-25 13:36 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

[quote]
彤b^^ 寫道:

最好笑又最慘既係佢掉個陣有陣錯手掉左落個頭度,好慘囉!
哈哈!!!
[quote]

媽媽真係唔2做 ?-(


禁止訪問

積分: 20403


16569#
發表於 05-1-25 13:38 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6656


16570#
發表於 05-1-25 13:40 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

WENDY :

我都唔知原來有塊墊係妳度呀 ! 因為果日好趕時間, 我地拿拿林執好D野就走, 但係我果堆地墊入面, 我唔見有一塊有MARK到"W"喎 ? WHY WHY WHY ? ?-( 因為我果D唔係全部MARK左"SA"架 ! ANYWAY, 如果妳想交換番, 我就130拎埋出黎啦 ! 妳果塊係咩色黎架 ? ?-(


男爵府

積分: 6495


16571#
發表於 05-1-25 13:40 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

c,

e幾日唔做年糕住喇, 我要try做cookie呀, 130晚會同勤勤的great grand-pa n 好好好親d親戚dinner當同勤勤慶祝, 我知佢地會送野 or封利是俾勤勤, 所以要做d cookie作小禮物回番俾佢地呀.

misslee 寫道:
Astor,
再接再厲啦!
失敗乃成功之母呀!!
[quote]
duke1208 寫道:
sa sa, sams, may may

我前晚做的年糕, 已經宣佈失敗, ga+ paul話好林, 林到佢唔識cut開wor, 睇怕我都要去美心買喇
[/quote]


男爵府

積分: 6495


16572#
發表於 05-1-25 13:43 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

mabel,

我一俾佢炳完就拿拿聲打去card centre啦, 講到我都煩晒

[quote]
siu_bobo 寫道:

ASTOR,
D CARD數late左...打電話去request,應該可以waive d late charges,我之前都try 過呀............不過都係一次半次咁啦 :mrgreen: [quote]


禁止訪問

積分: 20403


16573#
發表於 05-1-25 13:52 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6495


16574#
發表於 05-1-25 13:52 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

sa,

但你like 年糕ma, (其實係我你 n 我地的愛人都like), 我一心想整完俾底你架, 你問我愛人啦, 佢都知架, 但尋日俾我娘親好狼死咁打沈左我之後, 我的"藥"小心靈都碎到汁唔番喇, 但幾日要做cookie, 睇下d cookie成績點啦, 成功架話可能激勵起我再試下的.

chantessa 寫道:
ASTOR :

子維契媽話蘿蔔糕好容易整架 ! 妳TRY TRY啦 !!! :mrgreen: 記得成功左之後搵我試食BOR !!!


禁止訪問

積分: 20403


16575#
發表於 05-1-25 13:57 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7361


16576#
發表於 05-1-25 14:03 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

Seems many of you want to know the blueberry Cheese cake:
I post her again with my picture:

經Alice改良的:
藍梅芝士凍餅

餅底材料︰(7”蛋糕一個)

無鹽牛油(溶液) 60 克
手指餅/消化餅/馬利餅 130 克

材料︰

忌廉芝士 250 克
糖 70 克
魚膠粉/片 1 湯匙(4 片)
水 3 湯匙
雞蛋 1隻
忌廉 250 毫升
Rum酒 1 茶匙
雲呢拿油 半茶匙
藍梅 20 克

餅面材料︰

藍梅醫 半can (我是自製的, 不過可以買現成)

蛋糕製法:

1.先將牛油手指餅用自拌器打碎,加入己熱溶了的牛油在餅模內拌勻,壓實, 放入雪櫃雪硬,備用。
2.將蛋和糖以打蛋器拌勻打至成奶白忌廉,備用。另備一隻大碗,以打蛋器將忌廉芝士打至軟滑,加入蛋液拌勻。
3. 魚膠粉加入3湯匙水開勻後,隔水坐熱,慢慢加入忌廉芝士中(或加入泡水還完的魚膠片),加入雲呢拿油及酒。
4. 再輕輕拌入忌廉(液體忌廉或己打發起8成企身忌廉勻可)。
5.倒一半(4)的份冕入蛋糕模 (1) 中,灑入藍梅,再倒入剩下的一半(4),放入雪櫃雪1小時或以上。
6. 食前鋪上藍梅醬





男爵府

積分: 7361


16577#
發表於 05-1-25 14:09 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

各位有心做Dessert的姊妹們,

我通常會去以下呢個web site搵receipe, 不過唔係個個receipe都OK, 你地可以去參考, 好似之前整的木糠丁丁同埋blueburry Cheese, 都係跟receipe唔掂, 最後自己再改良, So, 整得多你地有經驗就會知架啦........
如果我post得出來的, 都是我改良了的receipe, 就可以放心跟..... (我不敢說我改了的就好過未改的, 但at least是我喜歡的味道/形態...... )

為食貓


子爵府

積分: 14300

BK Milk勳章


16578#
發表於 05-1-25 14:10 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

珠珠:
典解你唔post木糠丁丁出黎 :evil:
貓也好,狗也好,請愛護尊重每個生命體


男爵府

積分: 7361


16579#
發表於 05-1-25 14:11 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

Astor,

不如由我教你整cookies, 你回番一底年糕俾我啦....~

duke1208 寫道:
sa,

但你like 年糕ma, (其實係我你 n 我地的愛人都like), 我一心想整完俾底你架, 你問我愛人啦, 佢都知架, 但尋日俾我娘親好狼死咁打沈左我之後, 我的"藥"小心靈都碎到汁唔番喇, 但幾日要做cookie, 睇下d cookie成績點啦, 成功架話可能激勵起我再試下的.

[quote]
chantessa 寫道:
ASTOR :

子維契媽話蘿蔔糕好容易整架 ! 妳TRY TRY啦 !!! :mrgreen: 記得成功左之後搵我試食BOR !!!
[/quote]


子爵府

積分: 14300

BK Milk勳章


16580#
發表於 05-1-25 14:16 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

sasa:
蘿蔔糕係易整,不過預備材料有排切同刨,同埋落粉﹝粘米粉、羅米粉、胡月粉etc﹞既份量要岩,唔係就會蒸得好肉酸!
duke1208 寫道:
sa,

但你like 年糕ma, (其實係我你 n 我地的愛人都like), 我一心想整完俾底你架, 你問我愛人啦, 佢都知架, 但尋日俾我娘親好狼死咁打沈左我之後, 我的"藥"小心靈都碎到汁唔番喇, 但幾日要做cookie, 睇下d cookie成績點啦, 成功架話可能激勵起我再試下的.

chantessa 寫道:
ASTOR :

子維契媽話蘿蔔糕好容易整架 ! 妳TRY TRY啦 !!! :mrgreen: 記得成功左之後搵我試食BOR !!!
貓也好,狗也好,請愛護尊重每個生命體

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo