misslee 寫道:
Astor,
再接再厲啦!
失敗乃成功之母呀!!
[quote]
duke1208 寫道:
sa sa, sams, may may
我前晚做的年糕, 已經宣佈失敗, ga+ paul話好林, 林到佢唔識cut開wor, 睇怕我都要去美心買喇![]()
duke1208 寫道:
sa,
但你like 年糕ma, (其實係我你 n 我地的愛人都like), 我一心想整完俾底你架, 你問我愛人啦, 佢都知架, 但尋日俾我娘親好狼死咁打沈左我之後, 我的"藥"小心靈都碎到汁唔番喇, 但幾日要做cookie, 睇下d cookie成績點啦, 成功架話可能激勵起我再試下的.
[quote]
chantessa 寫道:
ASTOR :
子維契媽話蘿蔔糕好容易整架 ! 妳TRY TRY啦 !!! :mrgreen: 記得成功左之後搵我試食BOR !!!![]()
![]()
![]()
duke1208 寫道:
sa,
但你like 年糕ma, (其實係我你 n 我地的愛人都like), 我一心想整完俾底你架, 你問我愛人啦, 佢都知架, 但尋日俾我娘親好狼死咁打沈左我之後, 我的"藥"小心靈都碎到汁唔番喇, 但幾日要做cookie, 睇下d cookie成績點啦, 成功架話可能激勵起我再試下的.
chantessa 寫道:
ASTOR :
子維契媽話蘿蔔糕好容易整架 ! 妳TRY TRY啦 !!! :mrgreen: 記得成功左之後搵我試食BOR !!!![]()
![]()
![]()