跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18803


1641#
發表於 07-9-19 12:34 |只看該作者
原文章由 蝦蝦 於 07-9-19 12:30 發表
滾筒多數歐洲機, 一洗就起碼一個半鐘, d 衫又縐, 又難清潔.

你呢 d 係咪叫半自動機呀? 大半個鐘就洗完, 幾好呀.

我就用大眼雞囉, 又係成一個幾鐘.


...

我隻係滾筒來架,但都要洗成個鐘既?-( ?-(



水晶宮

積分: 58802


1642#
發表於 07-9-19 12:34 |只看該作者
唔得呀, 2邊老人家都say no, 所以先搞到我頭都暈埋

原文章由 mankat06 於 2007/9/19 12:33 發表
係返婆婆樹坐月得唔得


侯爵府

積分: 20493


1643#
發表於 07-9-19 12:36 |只看該作者
咪係

原文章由 BaByQ113 於 07-9-19 11:13 發表
院長 & may 長老, 我俾你地笑 c 喇....


侯爵府

積分: 20493


1644#
發表於 07-9-19 12:37 |只看該作者
黃太,酌b係瘀左囉,其他都無事,佢仲踢我添:tongue:

原文章由 Mrswong1998 於 07-9-19 11:15 發表
Sammi

分好job就好! 你唔好參與好d.

酌媽

有冇同酌b搽d去淤cream. 會快d好! 酌b可以行呀?


侯爵府

積分: 20493


1645#
發表於 07-9-19 12:38 |只看該作者


原文章由 mankat06 於 07-9-19 11:35 發表

都唔係既,可能佢想知自己個仔會有幾man啫


伯爵府

積分: 18124


1646#
發表於 07-9-19 12:39 |只看該作者
點解o既...

原文章由 sammifanlp 於 07-9-19 12:34 發表
唔得呀, 2邊老人家都say no, 所以先搞到我頭都暈埋


伯爵府

積分: 18124


1647#
發表於 07-9-19 12:39 |只看該作者
咁真係冇事啦... :mrgreen:

原文章由 tupytupy 於 07-9-19 12:37 發表
黃太,酌b係瘀左囉,其他都無事,佢仲踢我添:tongue:


伯爵府

積分: 18803


1648#
發表於 07-9-19 12:40 |只看該作者
原文章由 sammifanlp 於 07-9-19 12:34 發表
唔得呀, 2邊老人家都say no, 所以先搞到我頭都暈埋

其實我樹有地方,不過我無人係屋企hb實唔肯:-| 好想幫你



男爵府

積分: 8509


1649#
發表於 07-9-19 12:41 |只看該作者
sammi

你呢款應該是低水位, 我屋企用金章的大眼雞款是高水.
高水的意思是條入水喉要高放, 低水唔洗講都明啦!


原文章由 sammifanlp 於 07-9-19 12:13 發表
唔會
雪櫃 ~ 心目中就係東芝多囉, 不過要度下kitchen門個size再看看才決定
洗衣機 ~ 會買呢d款, 會consider panasonic, 日立, 東芝, ... 呢d牌子, 但要去看看可洗衣既weight囉, 另一個問題係我唔知何謂高水位 同 低 ...
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


男爵府

積分: 8509


1650#
發表於 07-9-19 12:44 |只看該作者
sammi

雖然你62情況唔太理想, 但自己人百無禁忌啦! 唔好搬得咁急. 由其你張大床唔好亂來. (雖然我係教徒, 不過bb有咩是一世, 自己都唔安樂)


原文章由 sammifanlp 於 07-9-19 12:34 發表
唔得呀, 2邊老人家都say no, 所以先搞到我頭都暈埋
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


伯爵府

積分: 18803


1651#
發表於 07-9-19 12:45 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 07-9-19 12:37 發表
黃太,酌b係瘀左囉,其他都無事,佢仲踢我添:tongue:

正衰仔 打亞媽,



水晶宮

積分: 58802


1652#
發表於 07-9-19 12:45 |只看該作者
現在都拎得key, 個天對我都好好架喇

不過, 今日收到個唔係咁好既news, kelly無得2月返學, 要9月先可以, 因school話教署唔批開預備班呀

原文章由 mankat06 於 2007/9/19 12:40 發表
其實我樹有地方,不過我無人係屋企hb實唔肯:-| 好想幫你


侯爵府

積分: 20493


1653#
發表於 07-9-19 12:45 |只看該作者
碌左喇,我今次煲多左隻蛋比我自己食添
佢隻肥比內則好紅&瘀囉,一禁落去就即喊,睇怕真係超勁痛呀

原文章由 蝦蝦 於 07-9-19 12:05 發表
酌 b 腳瘀成點呀? 有冇碌 egg?


水晶宮

積分: 58802


1654#
發表於 07-9-19 12:46 |只看該作者
佢現在呢d機都有高同低水位揀架

原文章由 Mrswong1998 於 2007/9/19 12:41 發表
sammi

你呢款應該是低水位, 我屋企用金章的大眼雞款是高水.
高水的意思是條入水喉要高放, 低水唔洗講都明啦!


公爵府

積分: 28259


1655#
發表於 07-9-19 12:48 |只看該作者
我今次煲多左隻蛋比我自己食添 --> 你唔係食碌完果隻架咩?

衰豬做乜咁肉緊, 塞晒成隻肥比


原文章由 tupytupy 於 07-9-19 12:45 發表
碌左喇,我今次煲多左隻蛋比我自己食添
佢隻肥比內則好紅&瘀囉,一禁落去就即喊,睇怕真係超勁痛呀
[/url]


水晶宮

積分: 58802


1656#
發表於 07-9-19 12:48 |只看該作者

我元朗張床唔搬喇 ~ 有時返入去hb都可以訓下麻, 而且由2/f 搬來搬去, no la
所以寧願買張新, 反而kelly張床等我地 settle 好晒, x'mas 時先再買, 咁就無咁易買錯size

原文章由 Mrswong1998 於 2007/9/19 12:44 發表
sammi

雖然你62情況唔太理想, 但自己人百無禁忌啦! 唔好搬得咁急. 由其你張大床唔好亂來. (雖然我係教徒, 不過bb有咩是一世, 自己都唔安樂)


侯爵府

積分: 20493


1657#
發表於 07-9-19 12:49 |只看該作者
我ok都係用緊歐洲機,徙水又傷衫;我prefer日本機~愛妻號,我99用過兩部,都好好,好come用又快又慳水又乾淨

原文章由 sammifanlp 於 07-9-19 12:26 發表
係呀, 因我亞媽呢邊用滾筒, 我覺得好易壞同埋要洗好耐
大眼雞, 我又麻麻地


水晶宮

積分: 58802


1658#
發表於 07-9-19 12:50 |只看該作者
愛妻號 ~ 係唔係都係我想要果款架 ??? 定又係滾筒 / 大眼雞 ??

原文章由 tupytupy 於 2007/9/19 12:49 發表
我ok都係用緊歐洲機,徙水又傷衫;我prefer日本機~愛妻號,我99用過兩部,都好好,好come用又快又慳水又乾淨


侯爵府

積分: 20493


1659#
發表於 07-9-19 12:52 |只看該作者
我已經仆倒咁就入去睇佢,佢阿大少都嫌我慢,我一抱起佢就比佢踢喇,所以我都知佢無乜大礙:lol :lol

原文章由 mankat06 於 07-9-19 12:45 發表

正衰仔 打亞媽,


侯爵府

積分: 20493


1660#
發表於 07-9-19 12:53 |只看該作者
係頂揭式果隻呀,我唔知點叫果種機呀:lol: :lol:

原文章由 sammifanlp 於 07-9-19 12:50 發表
愛妻號 ~ 係唔係都係我想要果款架 ??? 定又係滾筒 / 大眼雞 ??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo