美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   34


男爵府

積分: 6260


1641#
發表於 14-8-13 14:35 |只看該作者
576644 發表於 14-8-13 12:54
我都係個度買過嘢,所以無期望有咩服務
我唔鍾意佢用普通話sell我。


男爵府

積分: 6260


1642#
發表於 14-8-13 14:36 |只看該作者
576644 發表於 14-8-13 12:58
我同你年紀應該差唔多
未夠30嘅80後
我通常m黎先生,而且係大毒瘡。唔知點先無。


珍珠宮

積分: 32171

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


1643#
發表於 14-8-13 16:22 |只看該作者
heyley12 發表於 14-8-13 14:28
其實olay d野都唔差。
雪花秀好耐之前用過sample, 真係幾好, 不過依家少g, 所以無用好耐啦。
...
經過kiehl's買咗眼霜同精華頂住檔先......ba話無礦物油成份.


男爵府

積分: 6260


1644#
發表於 14-8-13 16:39 |只看該作者
ckm80 發表於 14-8-12 16:21
White science premium嘅卸粧同洗面都好用,比future science好
Hello, ckm,
我剛剛係sebagh官網訂左for your eyes only and serum repair, 送 rose oil~~好抵呀!!!

你d sebagh開始用未??


侯爵府

積分: 20211


1645#
發表於 14-8-13 17:01 |只看該作者

引用:Quote:ckm80+發表於+14-8-12+16:21+White+s

原帖由 heyley12 於 14-08-13 發表
Hello, ckm,
我剛剛係sebagh官網訂左for your eyes only and serum repair, 送 rose oil~~好抵呀!!!
係呀,勁抵,但我忍住呀!




大宅

積分: 1146


1646#
發表於 14-8-13 17:09 |只看該作者
heyley12 發表於 14-8-13 14:22
其實我用BL已經抹到污嘈野啦。
我今晚返去即刻開黎用先~
我連用CLINIQUE既clarifying lotion都唔係好抹到,唯獨albion milk做到...加深左我對佢既腦殘程度


男爵府

積分: 6260


1647#
發表於 14-8-13 17:09 |只看該作者
ckm80 發表於 14-8-13 17:01
係呀,勁抵,但我忍住呀!
支rose oil係貨size黎嫁~~(買啦買啦, 我係)
雖然唔夠GBP250, 要俾GBP20郵費, 依然好抵~~~



男爵府

積分: 6260


1648#
發表於 14-8-13 17:11 |只看該作者
alkadaru 發表於 14-8-13 17:09
我今晚返去即刻開黎用先~
我連用CLINIQUE既clarifying lotion都唔係好抹到,唯獨albion milk做到...加深左我 ...
有D JM都抹唔到, 希望你得啦。


大宅

積分: 1146


1649#
發表於 14-8-13 17:31 |只看該作者
heyley12 發表於 14-8-13 17:11
有D JM都抹唔到, 希望你得啦。
我最驚係gentle唔岩我咋....最近用緊albion調理d痘痘又唔想轉住一直無的起心肝試


伯爵府

積分: 16734


1650#
發表於 14-8-13 18:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+576644+於+14-08-13+發表cpb+

原帖由 angelakeung411 於 14-08-13 發表
我就係啱啱呢轉日本想入,不過好似話有唔知咩成份,所以我卻左步

...
有silica...
但我睇返原來sk-ii環采都有


男爵府

積分: 6260


1651#
發表於 14-8-13 18:13 |只看該作者
576644 發表於 14-8-13 18:10
有silica...
但我睇返原來sk-ii環采都有
其實好多products都有, 不過排得前就代表好, brightening serum好似幾前


男爵府

積分: 6260


1652#
發表於 14-8-13 18:19 |只看該作者
angelakeung411 發表於 14-8-13 13:46
我就係啱啱呢轉日本想入,不過好似話有唔知咩成份,所以我卻左步

...
cpb brightening serum 唔係無效, 佢會令皮膚亮d, 保濕都夠, 不過去印效果唔得。如果你只想皮膚亮d, 你可以試下佢。不過我覺得效果唔long lasting, 有用就亮lor。


伯爵府

積分: 16734


1653#
發表於 14-8-13 18:23 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-13+13:24+我c6都

原帖由 alkadaru 於 14-08-13 發表
嘩嘩嘩!!正呀佢都係中意宅野?
我一開始係睇動畫啦,跟住追埋漫畫啦,又因為D主題曲開始追埋 ...
佢鍾意打機啫
因為佢所以我去日本買嘢無難度,實同ba溝通到

其實我都學過少少 ,但好多都唔記得
不過我係佢面前唔敢講,因為佢成日話我啲發音好難聽


伯爵府

積分: 16734


1654#
發表於 14-8-13 18:25 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-13+13:28+咁就大

原帖由 alkadaru 於 14-08-13 發表
個list上面果d都係比較出名的,有d十幾萬個followers~佢地weibo入面都有放埋佢地blog出黎, ...
thanks!!

我已經add 咗好多個,得閒去學吓嘢先

點評

alkadaru  good ar!!!  發表於 14-8-14 09:29


伯爵府

積分: 16734


1655#
發表於 14-8-13 18:27 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-13+12:53+想試cr

原帖由 heyley12 於 14-08-13 發表
belif d mask真心唔錯, 保到水之餘又涼涼地, 好舒服, 我用緊eye mask。
belief eye mask 係cream mask?

sorry 未聽過呢個牌子,韓國嘢?
香料重唔重?


伯爵府

積分: 16734


1656#
發表於 14-8-13 18:30 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-13+12:54+我都係

原帖由 heyley12 於 14-08-13 發表
我唔鍾意佢用普通話sell我。
佢哋成日同我講日文添

不過我去到日本都係,佢哋都以為我係日本人。。。

但我覺得自己嗰樣好hk...


伯爵府

積分: 16734


1657#
發表於 14-8-13 18:31 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-13+12:58+我同你

原帖由 heyley12 於 14-08-13 發表
我通常m黎先生,而且係大毒瘡。唔知點先無。
我而家生唔停
好想有一日係無生瘡嘅


伯爵府

積分: 16734


1658#
發表於 14-8-13 18:33 |只看該作者

引用:Quote:ckm80+發表於+14-8-12+16:21+White+s

原帖由 heyley12 於 14-08-13 發表
Hello, ckm,
我剛剛係sebagh官網訂左for your eyes only and serum repair, 送 rose oil~~好抵呀!!!
你最終唔係揀pola??


伯爵府

積分: 16734


1659#
發表於 14-8-13 18:34 |只看該作者

引用:Quote:576644+發表於+14-8-13+18:10+有sili

原帖由 heyley12 於 14-08-13 發表
其實好多products都有, 不過排得前就代表好, brightening serum好似幾前
所以我都係買一支試吓算


男爵府

積分: 6983


1660#
發表於 14-8-13 19:09 |只看該作者

引用:Quote:涼宮春日 發表於 14-8-12 19:07 我剛

原帖由 :)123 於 14-08-12 發表
我覺得一樣價錢的話黑BA 好D,寧願加美白精華。 我混合性SKIN 現在早晚都用到黑Ba , 精華用其他BRAND 。
...
今日去左睇polar, 美容姐姐sell我用紅ba, 想問下各jm紅ba係比咩皮膚,因多數見jm用黑ba, 黑、ba係咪貴d?


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo