原文章由 lokyee129 於 08-1-24 16:03 發表
我都煩惱呢個問題 哈哈
係呢~~~你地老公知唔知你地係呢度傾計架?
會唔會俾佢地睇呀?
我老公就只係知道我上網同人地係論壇傾計
不過佢唔知我係邊個~~~哈哈
因為我唔俾佢知~~
所以我至敢講咋~~~
我唔希望bb生得似老 ...
今晚都要開暖爐同埋暖水袋瞓覺囉..
原文章由 虫仔 於 08-1-24 16:36 發表
Hi WWBaby,
我原來同你都係同一日23/1/08幫bb做oscar test, 我就喺威記做,bb依家12w6d,身長6.13cm,大約11:30完成test,12:30威記就有姑娘打比我知個report,真係好快,佢話第一個比率係over 10000:1,而第二個比率係約20000:1,l ...