懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0
lokyee129 該用戶已被刪除

1641#
發表於 08-1-24 16:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
lokyee129 該用戶已被刪除

1642#
發表於 08-1-24 16:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1817


1643#
發表於 08-1-24 16:59 |只看該作者

回覆 #1598 yvonne200793 的文章

哈...你老公咁攪笑既,不過我諗係男人都鍾意既!:lol
我都想3個月後會見肚呀,因為有o的人見到會"就"住你(當然有o的衰人唔會啦),但好過而家無人知我o地大肚,下下要我o地避佢o地.


大宅

積分: 1817


1644#
發表於 08-1-24 17:04 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-1-24 16:03 發表
我都煩惱呢個問題 哈哈

係呢~~~你地老公知唔知你地係呢度傾計架?
會唔會俾佢地睇呀?

我老公就只係知道我上網同人地係論壇傾計
不過佢唔知我係邊個~~~哈哈
因為我唔俾佢知~~

所以我至敢講咋~~~
我唔希望bb生得似老 ...


我老公知道架,我仲話比佢知呢個o的媽咪個個都好好傾,學左好多野呀,佢不知幾咁開心,不過佢又係大忙人一個,根本無時間理我做咩.:;pppp:
我都有同佢傾過想bb似邊個,佢話樣就想似我靚o的,哈哈哈...但個腦就似返佢,因為........佢話我"無腦"喎!:;pppp:不過又係事實黎既,哈...我唔介意架!:mrgreen:


大宅

積分: 1817


1645#
發表於 08-1-24 17:05 |只看該作者
原文章由 yvonne200793 於 08-1-24 16:04 發表



可能係8月頭同8月尾呢!我現在都三個月(12週),預產期係8月9日


係喎...因為我都係8月尾. 不過無所謂啦,最緊要大家傾得開心.


大宅

積分: 2245


1646#
發表於 08-1-24 17:08 |只看該作者
Hi yvonne200793,

果日既程序係首先見姑娘,問你一d資料,然後幫你抽血,之後叫你去好似12號房門口等叫名,照完會比張紙你去另一座收費,可以碌咭或EPS,交費後就走得,不過你可以早少少去,因為我果日預約左10:30,我10:00到,都要差唔多11:00先見姑娘。


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1647#
發表於 08-1-24 17:08 |只看該作者
今日真係好凍大家小心凍親呀! 我係屋企要開暖爐!大家著多件衫呀!我出街要帶冷"冒"


大宅

積分: 1817


1648#
發表於 08-1-24 17:10 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-1-24 16:06 發表
其實 我都見到好多人
周數多過我既 預產期反而仲早過我呀
所以我都唔知醫生係點計出來既~

叮噹妳咪應該同我差唔多既
咁初步預產期係咪應該同我差幾日架咋?
我既初步預產期係 8月18號
不過我覺得仲未cfm~~~ ...


係啦...我都唔知點計既,只係知道佢根據bb size去計週數,我諗我下星期見醫生照多次之後,睇下夾唔夾返上個醫生比既週數咪知law,希望夾啦...不過我當然想bb再大o的週數啦!
又唔係喎...我既初步預產期係 8月30號,點解又會差咁遠既,你而家幾多週呀? 我應該係9週.


子爵府

積分: 10800

育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1649#
發表於 08-1-24 17:11 |只看該作者
原文章由 虫仔 於 08-1-24 17:08 發表
Hi yvonne200793,

果日既程序係首先見姑娘,問你一d資料,然後幫你抽血,之後叫你去好似12號房門口等叫名,照完會比張紙你去另一座收費,可以碌咭或EPS,交費後就走得,不過你可以早少少去,因為我果日預約左10:30,我10:00到,都要差唔 ...



thank you你呀!我約咗11:00,但係我住天水圍要坐兩轉車去,所以我怕時間好少............多謝係話比我知


大宅

積分: 1817


1650#
發表於 08-1-24 17:12 |只看該作者
原文章由 waiwai2006 於 08-1-24 16:06 發表
唉, 我個仔咪似足我老公, 都係單眼片 :;pppp: 不過好彩唔係太細, ok啦, 男仔



無所謂啦,男仔好多時都唔靠樣,好多唔靚仔但個老婆又好靚喎,最緊要高大聰明,放心啦...你仔仔一定好叻既.


男爵府

積分: 5810


1651#
發表於 08-1-24 17:25 |只看該作者
嘩,你哋傾得好開心呀,我追post追到氣到咳


大宅

積分: 1817


1652#
發表於 08-1-24 17:37 |只看該作者
原文章由 phoebie 於 08-1-24 16:42 發表

見你地咁講
我...
我之前都係煙民 ]
而家就介得好辛苦
唔比老公係我面前食tim...


O....希望你唔好介意我o地咁講,sorry...
你好乖架啦,介到煙,其實咁樣對你同BB都係一件好事黎架!:mrgreen:


男爵府

積分: 5810


1653#
發表於 08-1-24 17:38 |只看該作者
lokyee,琴日路經求職招聘,見到你想搵工喎,但我哋宜家有咗,d僱主會唔會請我哋架,因為有時我都搵parttime job...


男爵府

積分: 5810


1654#
發表於 08-1-24 17:42 |只看該作者
我想問問大家會响政府定私家做「結構超聲波」,因為嗰日覆診,曾醫生一知道我响私家醫院生,就幫我book咗私家做「結構超聲波」,但我又聽朋友講,話如果响威院登記,威院會幫你約期做「結構」,唔知係唔係呢?
lokyee129 該用戶已被刪除

1655#
發表於 08-1-24 18:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5810


1656#
發表於 08-1-24 18:52 |只看該作者
咁好既,有份工等你,咁你有冇同僱主講,你有咗bb呀.如果有講,佢哋又幾好喎


大宅

積分: 4063


1657#
發表於 08-1-24 20:54 |只看該作者
hi 虫仔, 我想問下. 因為上網見人講如果寫支票就唔使過另一座交費用. 係未真架?? 我下個月初都去威爾斯做呀.. 好心急..


今日真係好凍.. 但抵唔唔住出面勁減價.. 結果收工又走左去shopping. 今晚都要開暖爐同埋暖水袋瞓覺囉..

我10週半但已經覺得個肚明顯突左少少出黎. 如果著窄身少少既衫真係會見到. 但仲可以著低腰牛仔褲. 其實買左幾條legging. 但天氣實在太凍. 無可能著到..


原文章由 虫仔 於 08-1-24 17:08 發表
Hi yvonne200793,

果日既程序係首先見姑娘,問你一d資料,然後幫你抽血,之後叫你去好似12號房門口等叫名,照完會比張紙你去另一座收費,可以碌咭或EPS,交費後就走得,不過你可以早少少去,因為我果日預約左10:30,我10:00到,都要差唔 ...


大宅

積分: 1427


1658#
發表於 08-1-24 21:34 |只看該作者
原文章由 虫仔 於 08-1-24 16:36 發表
Hi WWBaby,

我原來同你都係同一日23/1/08幫bb做oscar test, 我就喺威記做,bb依家12w6d,身長6.13cm,大約11:30完成test,12:30威記就有姑娘打比我知個report,真係好快,佢話第一個比率係over 10000:1,而第二個比率係約20000:1,l ...


Hi 虫仔,
我都係喺威記照呀!不過我係3:00pm. 我的小B而家都係12週多d. 我5:00pm左右攞埋report先走. 我第一個ratio係1比122xx, 第二個ratio係1比22xxx. 同你差唔多呀!
醫生仲俾左4張u/s相我拿走呢~


大宅

積分: 4063


1659#
發表於 08-1-24 21:36 |只看該作者
wwBABY, 有相攞番走架 ??? 老公係未可以陪埋入去照架 ??


原文章由 WWBaby 於 08-1-24 21:34 發表


Hi 虫仔,
我都係喺威記照呀!不過我係3:00pm. 我的小B而家都係12週多d. 我5:00pm左右攞埋report先走. 我第一個ratio係1比122xx, 第二個ratio係1比22xxx. 同你差唔多呀!
醫生仲俾左4張u/s相我拿走呢~ ...


大宅

積分: 1427


1660#
發表於 08-1-24 21:46 |只看該作者
原文章由 文狄 於 08-1-24 20:54 發表
hi 虫仔, 我想問下. 因為上網見人講如果寫支票就唔使過另一座交費用. 係未真架?? 我下個月初都去威爾斯做呀.. 好心急..


今日真係好凍.. 但抵唔唔住出面勁減價.. 結果收工又走左去shopping. 今晚都要開暖 ...


係呀!如果俾支票就可以即時俾埋姑娘,唔駛另外去繳費處俾,方便d.


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo