跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5731


1641#
發表於 08-1-9 14:22 |只看該作者
見到你地一個 二個比62 99湊個d 有d咁既問題 我都覺得會好煩. 我好好彩生之前同一哥講到明唔會比6299湊. 同好興幸我媽咪肯幫我湊. so far 我媽咪都湊同教得幾好. 我3個e生仔, 大個2個一個11歲 一個9歲, 細個係hk時都係我媽咪湊. 我媽咪都無寵懷佢地. 佢地好有禮貌同好乖. 希望我個女大d時都係啦.


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1642#
發表於 08-1-9 14:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10535


1643#
發表於 08-1-9 14:25 |只看該作者
掛住你囉﹗


原文章由 littlecar 於 08-1-9 14:04 發表
做咩呀


翡翠宮

積分: 94407

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1644#
發表於 08-1-9 14:32 |只看該作者
你個樣有陰謀呀

原文章由 水怪 於 08-1-9 14:25 發表
掛住你囉﹗


男爵府

積分: 5731


1645#
發表於 08-1-9 14:34 |只看該作者
我地都係架. 梓悠曳 邊個鬧佢 都無人會呵佢 (我啦 一哥啦 婆婆啦, 姨媽 and 姨丈). 其實我覺得最寵梓悠既唔係我, 唔係一哥 唔係婆婆而係姨媽同姨丈. 梓悠一見到佢地2個 成日要扭佢地抱. 好似尋日咁 梓悠食緊飯 食食下一定要姨媽抱佢 係咁要爬過去 我家姐又抱佢喎 連飯都無得食 我家姐抱完一陣 佢又一定要我姐夫抱 我姐夫又抱喎. 原全唔肯跟我 爸爸 同婆婆. 我叫佢地食飯唔好抱佢啦 由佢啦. 佢地又話唔好啦 唔好整:-( 佢啦 抱佢一陣啦.

原文章由 anaBB 於 08-1-9 14:22 發表
你地一定要同62, 99講清楚(叫c6同佢地講).
我家姐試過為左個女鬧我阿爸, 佢話"我鬧個女你呵佢, 佢都唔知自己錯, 你再係咁我唔帶個女返黎" 我地成家人好驚, 家姐真係好嬲 不過自始之後, 家姐鬧個女, 成家靜 但係佢d仔女依加真係好乖, 同埋公公婆婆依加唔會縱瑞瑞.:lol

我同c6講左邊個鬧瑞瑞, 另一個一定唔可以呵瑞瑞, 如果爺爺嫲嫲縱就c6講, 公公婆婆縱就我講. 我又成日催眠6299, 我地鬧瑞瑞果陣, 佢地千其唔好呵, so far都ok


子爵府

積分: 10535


1646#
發表於 08-1-9 14:40 |只看該作者
我無呀,我係真心架﹗

原文章由 littlecar 於 08-1-9 14:32 發表
你個樣有陰謀呀


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1647#
發表於 08-1-9 14:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23339


1648#
發表於 08-1-9 14:49 |只看該作者
原文章由 水怪 於 08-1-9 14:40 發表
我無呀,我係真心架﹗




男爵府

積分: 5731


1649#
發表於 08-1-9 14:57 |只看該作者
唔係呀, 有呀1仔1女. 個仔25個月大 個女6個月大. 不過佢地真係好錫梓悠. 我個女又唔客氣喎 姨媽姨丈一返到黎 佢就係門口對住人笑 之後就抽手叫佢地抱. 佢地去街買親咩比自己仔女 佢都會買埋比梓悠.

原文章由 anaBB 於 08-1-9 14:47 發表
姨媽姨丈係咪未有細路, 所以咁錫梓悠


男爵府

積分: 5731


1650#
發表於 08-1-9 14:59 |只看該作者
係喎 瑞瑞呢2日食野情況點 仲有無絕食?

原文章由 anaBB 於 08-1-9 14:47 發表
姨媽姨丈係咪未有細路, 所以咁錫梓悠


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1651#
發表於 08-1-9 15:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11166


1652#
發表於 08-1-9 15:02 |只看該作者
婷婷都成日蝦亞爺架,食飯一定要食亞爺果碗,但佢唔痴亞爺 亞爺又會嫌佢煩,頂佢唔順,豬肉佢自己都好乖,會自己放好d玩具,玩完就放好先攞第2樣,so我無你地d問題,好好彩,自己湊又真係好好多架,你地諗下啦
未經本人許可, 不得轉載


男爵府

積分: 5731


1653#
發表於 08-1-9 15:06 |只看該作者
我覺得自己最精明既係 當年我唔想結婚住 而一哥又想結婚時 我同佢約法三章 迫佢sign左好多不平等條約. (如一定唔同6299住, 如果生bb 又一定唔比佢地湊 等等) 好彩呢家佢仲認數姐.

原文章由 anaBB 於 08-1-9 14:24 發表
多孫o既老人家會冇咁縱:D


男爵府

積分: 5731


1654#
發表於 08-1-9 15:11 |只看該作者
你舊豬肉一向都好乖架啦.

原文章由 Lulu皇后 於 08-1-9 15:02 發表
婷婷都成日蝦亞爺架,食飯一定要食亞爺果碗,但佢唔痴亞爺 亞爺又會嫌佢煩,頂佢唔順,豬肉佢自己都好乖,會自己放好d玩具,玩完就放好先攞第2樣,so我無你地d問題,好好彩,自己湊又真係好好多架,你地諗下啦 ...


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1655#
發表於 08-1-9 15:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10535


1656#
發表於 08-1-9 15:22 |只看該作者
我當時都係同我c6講話結婚一定唔同6299住,因為我知自己唔好脾氣,又唔係好受得人氣,所以費事攪到大家關係唔好﹗

原文章由 MYLIM 於 08-1-9 15:06 發表
我覺得自己最精明既係 當年我唔想結婚住 而一哥又想結婚時 我同佢約法三章 迫佢sign左好多不平等條約. (如一定唔同6299住, 如果生bb 又一定唔比佢地湊 等等) 好彩呢家佢仲認數姐.

...


男爵府

積分: 7123


1657#
發表於 08-1-9 15:24 |只看該作者
你地真係精明, 我就好stupid!:-(

原文章由 MYLIM 於 08-1-9 15:06 發表
我覺得自己最精明既係 當年我唔想結婚住 而一哥又想結婚時 我同佢約法三章 迫佢sign左好多不平等條約. (如一定唔同6299住, 如果生bb 又一定唔比佢地湊 等等) 好彩呢家佢仲認數姐.

...


侯爵府

積分: 23339


1658#
發表於 08-1-9 15:27 |只看該作者
原文章由 MYLIM 於 08-1-9 15:06 發表
我覺得自己最精明既係 當年我唔想結婚住 而一哥又想結婚時 我同佢約法三章 迫佢sign左好多不平等條約. (如一定唔同6299住, 如果生bb 又一定唔比佢地湊 等等) 好彩呢家佢仲認數姐.

...


好叻呀你

如果我早幾年識你就好lu 相逢恨晚:-(


翡翠宮

積分: 94407

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1659#
發表於 08-1-9 15:41 |只看該作者
我今年加人工..出奇地好...我懶左反而少左錯...表現好左...hheee


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1660#
發表於 08-1-9 15:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo