立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5731
禁止發言
積分: 21629
子爵府
積分: 10535
原文章由 littlecar 於 08-1-9 14:04 發表 做咩呀
翡翠宮
積分: 94407
原文章由 水怪 於 08-1-9 14:25 發表 掛住你囉﹗
原文章由 anaBB 於 08-1-9 14:22 發表 你地一定要同62, 99講清楚(叫c6同佢地講). 我家姐試過為左個女鬧我阿爸, 佢話"我鬧個女你呵佢, 佢都唔知自己錯, 你再係咁我唔帶個女返黎" 我地成家人好驚, 家姐真係好嬲 不過自始之後, 家姐鬧個女, 成家靜 但係佢d仔女依加真係好乖, 同埋公公婆婆依加唔會縱瑞瑞.:lol 我同c6講左邊個鬧瑞瑞, 另一個一定唔可以呵瑞瑞, 如果爺爺嫲嫲縱就c6講, 公公婆婆縱就我講. 我又成日催眠6299, 我地鬧瑞瑞果陣, 佢地千其唔好呵, so far都ok
原文章由 littlecar 於 08-1-9 14:32 發表 你個樣有陰謀呀
侯爵府
積分: 23339
原文章由 水怪 於 08-1-9 14:40 發表 我無呀,我係真心架﹗
原文章由 anaBB 於 08-1-9 14:47 發表 姨媽姨丈係咪未有細路, 所以咁錫梓悠
積分: 11166
原文章由 anaBB 於 08-1-9 14:24 發表 多孫o既老人家會冇咁縱:D
原文章由 Lulu皇后 於 08-1-9 15:02 發表 婷婷都成日蝦亞爺架,食飯一定要食亞爺果碗,但佢唔痴亞爺 亞爺又會嫌佢煩,頂佢唔順,豬肉佢自己都好乖,會自己放好d玩具,玩完就放好先攞第2樣,so我無你地d問題,好好彩,自己湊又真係好好多架,你地諗下啦 ...
原文章由 MYLIM 於 08-1-9 15:06 發表 我覺得自己最精明既係 當年我唔想結婚住 而一哥又想結婚時 我同佢約法三章 迫佢sign左好多不平等條約. (如一定唔同6299住, 如果生bb 又一定唔比佢地湊 等等) 好彩呢家佢仲認數姐. ...
積分: 7123
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy