影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 34777


1641#
發表於 15-4-15 01:01 |只看該作者
150415 用餐吧2 ep4 片段


今日的男2 (尚禹) 完全大反轉, 仲要好喜歡具大英呀!!!! 立即稱兄道弟.....
一齊踢波, 食飯, 之後仲上埋男2 屋企打機, 跟住男2 太高興係世宗市終於有男性朋友,
即時要大英叫佢做"형" (hyung)...睇到我覺得大英同尚禹有loveline, 多過同女主....hahaha


踢波+沖涼!!!!! 全晚最high的一段!!!





具大英回來了!!! 終於再有介紹食物的長對白...
食印度咖喱...






珍珠宮

積分: 34777


1642#
發表於 15-4-15 13:01 |只看該作者

回覆:BEAST~비스트~∀ΔΣ 5/30 [BEAUTIFUL SHOW IN HONG KONG 2015]

150415 耀燮 Twitter update


耀燮家中用 curved tv...這樣影相太搞笑...比起光的更強...

Trans cr @YOMAN0105:
150415#梁耀燮#推特更新-1★即使是要购买也会看的★
myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 34777


1643#
發表於 15-4-15 21:47 |只看該作者
本帖最後由 colin72 於 15-4-15 21:53 編輯

150415 BEAST ~ JAPAN OFFICIAL SITE UPDATE

5月的日本FAN MEETING, 今年的主題係[BEAST 學園]...

係學長風嗎????? 立即想到尹雪燦............

點解日本做的活動都咁吸引人.........好想參加............唉..........





好掛住龍俊亨......................
CR. THEJOKER



珍珠宮

積分: 34777


1644#
發表於 15-4-15 22:00 |只看該作者
150415 CUBE CAFE TWITTER UPDATE


今日CUBE CAFE 出通告, 要裝潢
4/16 6PM開始休息~ 5/1









珍珠宮

積分: 34777


1645#
發表於 15-4-15 22:24 |只看該作者

回覆:BEAST~비스트~∀ΔΣ 5/30 [BEAUTIFUL SHOW IN HONG KONG 2015]

150415 耀燮 ins update

Trans cr @Yobsession迷恋:
150415 梁耀燮 Instagram更新*1【讨厌一起照相?】
myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 34777


1646#
發表於 15-4-15 22:25 |只看該作者

回覆:BEAST~비스트~∀ΔΣ 5/30 [BEAUTIFUL SHOW IN HONG KONG 2015]

150415 耀燮 Twitter update

Trans cr @Yobsession迷恋:
150415 梁耀燮 推特更新*2【羊羹今天也从Chokom Cafe回来了 可能是因为这样看起来特别累呢 不放过这个机会 快清理脚趾 呼哒哒..ㅋㅋㅋ】




珍珠宮

積分: 34777


1647#
發表於 15-4-16 02:18 |只看該作者
150416 耀燮, 東雲TWITTER PROFILE PIC UPDATE


佢地兩個更新了頭像和HEADER...
東雲另外改了名: 손동운 from BEAST

#Remember0416
今日係歲月號一周年...R.I.P.




珍珠宮

積分: 34777


1648#
發表於 15-4-16 13:06 |只看該作者
150416 起光 TWITTER UPDATE



TRANS CR.李起光中文站TheOne
150416#李起光#推特更新【不会忘却. 在美好的地方安息吧 为此祈祷.】


珍珠宮

積分: 34777


1649#
發表於 15-4-16 22:43 |只看該作者
本帖最後由 colin72 於 15-4-16 22:43 編輯

150416 BEAUTIFUL SHOW IN HONG KONG 門票消息


Beast 香港官方後援會出咗團票資料...

http://www.beasthk.com/forum/for ... read&tid=2445&extra


1.票價
票價分為5大類:
$1380 (坐位)
$1380 (站席)
$1080 (坐位)
$780 (坐位)
$480 (坐位)
每張門票要收$20手續費 (是主辦要收,不是我們BEASTHK要收的)
所以 團票的價錢會是:
$1380 ---> $1400 (坐位)
$1380 ---> $1400 (站席)
$1080 ---> $1100 (坐位)
$780 ---> $800 (坐位)
$480 ---> $500 (坐位)

請親不要入多,亦不要入少!
一律入數後,不會退款!
主辦的話:暫時未有座位表及舞台位置,舞台非T字台,企位FANS可以全方位被舞台包圍

2. 派飛次序:
1. 有集資的認證會員
2. 沒有集資的認證會員
3. 有集資的普通會員
4. 普通會員
而每一細分類也是按照入數時間再分的
位置是不可以選擇,因為小管也不知道主辦會給什麼位置我們的
每人最多可訂6張門票

3. 入數安排
由於主辨只給幾日我們處理,時間十分緊迫,
入數時間為:

四月十七日 早上九時正



四月十九日 下午 十時正

***如果有親早於17日9時入數,將自動撥入集資基金!請不要早過指定時間入數,這是一定要留意的。到時侯不要說我們沒有提醒大家!因為如果早過指定時間,我們是很難公平地處理分飛次序的呢!


珍珠宮

積分: 34777


1650#
發表於 15-4-16 22:55 |只看該作者
我先講句唔好意思....我上面團票的消息有D 遲.....

FANCLUB 個邊開POST 後, 我忘記係呢度講...

其實, 主辦未出FLOOR PLAN...
[暫時連企位有無編號都未CONFIRM (我自己收風)]

所以, 大家如果係度才見到消息, 都無咩問題, 反正FANCLUB 計入數時間(17日9 AM為準), 先留位填表都唔係排先...

不過, 先聲明, 我唔會係度幫人買團票, FANCLUB 限買6張...

如果想買票的, 另外仲有HKB2UTY 都會有團票...或者等快達票公開發售...


最後1380 好抵....今年幾個韓團黎開SHOW 都賣1680 的...


珍珠宮

積分: 34777


1651#
發表於 15-4-17 10:32 |只看該作者
150417 用餐吧2 EP5 預告




子爵府

積分: 10413

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


1652#
發表於 15-4-17 15:20 |只看該作者
colin72 發表於 15-4-16 22:55
我先講句唔好意思....我上面團票的消息有D 遲.....

FANCLUB 個邊開POST 後, 我忘記係呢度講...
你好, 請問你們會各自去睇嗎? 是否先入數買團票,


珍珠宮

積分: 34777


1653#
發表於 15-4-17 15:43 |只看該作者
本帖最後由 colin72 於 15-4-17 15:44 編輯
chili_phoebe 發表於 15-4-17 15:20
你好, 請問你們會各自去睇嗎? 是否先入數買團票,

我係跟FANCLUB 買, 我買企位...入到去個坑, 大家都係亂企...其實係一直迫!!!
而且, 我想影相...我上次首爾場, 就算原本同朋友一齊, 開場後都係走散, 各自睇, 我有我去追住龍龍...完場, 先出外面同朋友會合...


PS. 今日新消息: 企位有序號, 即5/30 買企位的, 會跟票上的號碼排隊, 唔洗一早去排隊, 太好了!


珍珠宮

積分: 34777


1654#
發表於 15-4-17 16:01 |只看該作者
本帖最後由 colin72 於 15-4-17 22:24 編輯

150417 BEAST OFFICIAL FANCLUB - 5TH B2UTY MEMBERSHIP FOR OVERSEA

YEAH!!!!!!! (之前4nia 有海外會員, 我十分羨慕...當時勁想b2uty 都會有海外)

5th b2uty 終於收海外會員了!!!!
基本上福利同韓國版一樣....當然, 海外飯一般唔會去睇打歌錄影, 我覺得最大用處係買concert 票 (我指首爾場)

申請期: 4/17 (6pm) - 5/17
http://www.cubee.co.kr/ (海外 via OKDGG )
會費: 25000w + shipping (郵寄會員卡和禮物)

英文版教程
[☆] B2UTY 5th membership: Notes, Tutorial on how to join, FAQ..
CR.@yongjunna

http://fanclub.theb2utynotes.com/










珍珠宮

積分: 34777


1655#
發表於 15-4-17 16:33 |只看該作者

回覆:BEAST~비스트~∀ΔΣ 5/30 [BEAUTIFUL SHOW IN HONG KONG 2015]

本帖最後由 colin72 於 15-4-17 17:41 編輯

150417 耀燮 ins update

Video https://instagram.com/p/1kLfmwEeW_/

Trans cr @YOMAN0105:
150417#梁耀燮#Instagram更新-1★在家里这样唱歌来着ㅋㅋ哼哼唱唱~~是朴孝信前辈的歌.1991年刮着寒风的夜晚..我也想唱歌唱得好....ㅜㅡㅜ★(((视频在线稍后评论见 下载:http://t.cn/RANKpvr梁耀燮唱得歌是朴孝信的<1991年,刮着寒风的夜晚>下载: http://t.cn/RAN95Uc )))唱的好好听~
myphoto.jpg




子爵府

積分: 10413

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


1656#
發表於 15-4-17 17:40 |只看該作者
回覆 colin72 的帖子

謝謝你解答, 咁我去入數先, 到時得自己一個好D驚又怕自己太C9嚇親D妹妹仔...


珍珠宮

積分: 34777


1657#
發表於 15-4-17 18:12 |只看該作者
本帖最後由 colin72 於 15-4-17 18:23 編輯
chili_phoebe 發表於 15-4-17 17:40
回覆 colin72 的帖子

謝謝你解答, 咁我去入數先, 到時得自己一個好D驚又怕自己太C9嚇親D妹妹仔.. ...

唔洗怕...其實BEAST 都5年老團...越來越多姐姐飯, 媽媽飯...
我去日本BS, 真係有唔少50+ 的嬸嬸飯...有部份日本太太會帶小朋友去睇BS


而且...我對姐姐飯呢個身份, 好滿意...可能我由細到大都追星...人大咗, 有時唔洗計住零用錢, 飯錢去買嘢, 想買就買的感覺很好...

仲有我識親都係姐姐飯...


大宅

積分: 1348


1658#
發表於 15-4-17 19:15 |只看該作者

引用:回覆 colin72 的帖子謝謝你解答, 咁我去入

原帖由 chili_phoebe 於 15-04-17 發表
回覆 colin72 的帖子

謝謝你解答, 咁我去入數先, 到時得自己一個好D驚又怕自己太C9嚇親D妹妹仔.. ...
我都入了錢去fanclub 嘅團購,我都驚自己俾人歧視。


大宅

積分: 1535


1659#
發表於 15-4-17 19:29 |只看該作者
I really want to go, but my husband says i am too old to watch this concert,

睇鄭少秋啱 D,


珍珠宮

積分: 34777


1660#
發表於 15-4-17 20:11 |只看該作者
bingofan 發表於 15-4-17 19:29
I really want to go, but my husband says i am too old to watch this concert,

睇鄭少秋啱 D, :thinkin ...

oh...你隻佬咁講嘢...


係咪我的自我感覺太良好...
又或者習慣咗, 其實覺得開心就可以, 其他人的睇法, 不在我考慮之列...
我身邊的人都知我係咩人...我除咗老爺奶奶唔會知之外 (係我老公唔想佢地知, 我其實無所謂)

睇演唱會邊有年齡上限, 只係剛剛喜歡上的BEAST 比自己年紀細D...

而且, 佢地黎香港咁難得...過多兩三年就輪到佢地入伍了...到時想睇都無機會


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo