影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   2


水晶宮

積分: 63751


1641#
發表於 15-7-5 11:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 靚寶 於 15-07-05 發表你真係

原帖由 cocok 於 15-07-05 發表
佢外型超難頂 0星味!!!
不過佢演技好好!
因為我的ps搭擋所以like池城,佢個樣我ok接受


水晶宮

積分: 63751


1642#
發表於 15-7-5 11:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 靚寶 於 15-07-05 發表我都係

原帖由 cocok 於 15-07-05 發表
但冇徐仁國同金宇彬咁樣衰囉
金宇彬唔樣衰我連佢隻眼分得開,大細眼都接受埋,仲要覺得佢正,果度先神奇,宇彬似黑洞,吸左我埋去


水晶宮

積分: 63751


1643#
發表於 15-7-5 11:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 靚寶 於 15-07-05 發表頭fing

原帖由 ccdccl 於 15-07-05 發表
食左fing頭丸死啦,佢有大頭近鏡,我覺得佢似地盤佬實有人出黎搵我



...
大家踩假面朱真係踩得好同心


水晶宮

積分: 63751


1644#
發表於 15-7-5 11:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 janjan28 於 15-07-05 發表根

原帖由 ccdccl 於 15-07-05 發表
可能恨嘅反面係愛
冇恨
只有



水晶宮

積分: 63751


1645#
發表於 15-7-5 11:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 靚寶 於 15-07-05 發表上流會

原帖由 cocok 於 15-07-05 發表
但我未必捱到盛生
我鍾意向難度挑戰


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1646#
發表於 15-7-5 11:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ccdccl 於 15-07-05 發表食左

原帖由 靚寶 於 15-07-05 發表
大家踩假面朱真係踩得好同心
問左我d蘇粉friend, 一致覺得假面朱ok 我對眼應該冇事,係呢度有幾個人眼光不同

點評

ccdccl    發表於 15-7-5 13:09


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1647#
發表於 15-7-5 11:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ccdccl 於 15-07-05 發表食左

原帖由 靚寶 於 15-07-05 發表
大家踩假面朱真係踩得好同心
踩金宇彬同心d


水晶宮

積分: 63751


1648#
發表於 15-7-5 12:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 靚寶 於 15-07-05 發表大家踩

原帖由 cocok 於 15-07-05 發表
踩金宇彬同心d
nonono, 金宇彬有人認投,唔係籮底橙


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1649#
發表於 15-7-5 12:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-07-05 發表踩金

原帖由 靚寶 於 15-07-05 發表
nonono, 金宇彬有人認投,唔係籮底橙
得你囉,出面都好多人認投三角鼻窿,人地hot post 你個魚餅舖沉底kcm幫你撈返上來咋

點評

ccdccl    發表於 15-7-5 13:09
felixthemom    發表於 15-7-5 12:24


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1650#
發表於 15-7-5 12:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-07-05 發表但冇

原帖由 靚寶 於 15-07-05 發表
金宇彬唔樣衰我連佢隻眼分得開,大細眼都接受埋,仲要覺得佢正,果度先神奇,宇彬似黑洞,吸左我埋 ...
咁你自己自認眼盲冇問題,但都要俾其他人盲


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1651#
發表於 15-7-5 12:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kcm 於 15-07-04 發表我當然

原帖由 靚寶 於 15-07-05 發表
上流會開呀,因為盛駿個body
你為—個镜頭開?其實你想了解佢,鬧得愈勁代表愈留意佢,送比你

我忙緊第二個,吾得閒研究盛生


水晶宮

積分: 63751


1652#
發表於 15-7-5 12:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 靚寶 於 15-07-05 發表nonono

原帖由 cocok 於 15-07-05 發表
得你囉,出面都好多人認投三角鼻窿,人地hot post 你個魚餅舖沉底kcm幫你撈返上來咋

...
車,少人爭我獨霸咪好囉


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1653#
發表於 15-7-5 12:26 |只看該作者

回覆:韓劇森林吹水區 Part 2

Felixthemom睇左假面未呀,唔好只點評,出下聲啦


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1654#
發表於 15-7-5 12:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-07-05 發表得你

原帖由 靚寶 於 15-07-05 發表
車,少人爭我獨霸咪好囉
你覇飽佢

點評

ccdccl    發表於 15-7-5 13:10


水晶宮

積分: 63751


1655#
發表於 15-7-5 12:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 靚寶 於 15-07-05 發表金宇彬

原帖由 cocok 於 15-07-05 發表
咁你自己自認眼盲冇問題,但都要俾其他人盲
唔制,我冇眼盲


水晶宮

積分: 63751


1656#
發表於 15-7-5 12:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 靚寶 於 15-07-05 發表上流會

原帖由 kcm 於 15-07-05 發表
你為—個镜頭開?其實你想了解佢,鬧得愈勁代表愈留意佢,送比你

我忙緊第二個,吾得閒研究盛生:j ...
等做完先


水晶宮

積分: 63751


1657#
發表於 15-7-5 12:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 靚寶 於 15-07-05 發表車,少

原帖由 cocok 於 15-07-05 發表
你覇飽佢
你蝦我


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1658#
發表於 15-7-5 12:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-07-05 發表咁你

原帖由 靚寶 於 15-07-05 發表
唔制,我冇眼盲
我眼盲時會認,其實眼盲冇問題,愛情令人盲目,最慘係冇得俾我盲


禁止發言

積分: 70805


1659#
發表於 15-7-5 12:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 janjan28 於 15-07-05 發表我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1660#
發表於 15-7-5 12:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-07-05 發表你覇

原帖由 靚寶 於 15-07-05 發表
你蝦我
邊個蝦到靚寶姐,從來只有……………………


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo