親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


大宅

積分: 1337


1641#
發表於 08-11-28 21:06 |只看該作者
係呀菲菲, 阿女考試唔得閒唔想自己心散囉. 上次我係幼福訂書又或者係港龍九月尾有優惠報料呢 ? 記得我嗎 ?
最後決定3天高雄3天半/4天台北. 其他地方去過喇, 會係第3天從高雄坐高鐵回台北.
我會住東龍所以唔洗日去西門町.

從高雄到台北那晚會去一個夜市.

Day 1, 基隆, 野柳, ?????夜市
Day 2, 北投浸溫泉, 淡水, 天文科學教育館,?????夜市
Day 3, 圓山育樂中心, 袖珍博物館, 大潤發, ????夜市
Last day 唔知去邊, 好似冇乜景點咁, 幫我加可以嗎 ??

c6 話唔去六福woh

謝謝

原文章由 fi-fi 於 08-11-28 13:11 發表
wsc

咦...你個login name好熟口面喎,你好似之前成日上黎呢樹嫁!!!

你講埋你幾點機(去/回),住邊度先再同你plan喇!!!呢d好影响個行程嫁!!!

恐龍餐廳 : http://www.indian.com.tw
Hello Kitty 餐廳 : http://www.s ...

[ 本文章最後由 wsc 於 08-11-28 21:15 編輯 ]


男爵府

積分: 9345


1642#
發表於 08-11-28 21:35 |只看該作者
"騰雞"媽咪 - joanlaw,

DAY 1) 約2:30 天成check in ->> 度小月(lunch)有無必食推介 ->>沿忠孝敦化路行街 ->> 美麗華(摩天輪) ->> 士林
度小月 - 擔仔麵/黃金蝦捲

DAY 2) 野柳 ->> 九份 ->> 101 ->> 信義誠品 *是否太密集,夜晚怕無腳骨力行信義一帶*
都ok的,但都要視乎到時個狀況,上午就野柳,下午就九份...大約5:00出到台北車站,跟住再去信義區101/誠品

DAY 3) 忠烈祠 ->> 故宮 ->> 西門町(買手信)
- 去完故宮如果仲有時間可加插淡水

DAY 4) 永康街(頂泰豐 & 冰館) ->> 台北車站附近(光華大批發&總統府*閒時唔知比5比入內參觀* ->> 約3:30就去機埸,因6:30飛機.
我唔知總統府是否對外開放參觀的,但你時間上都未必得,我估你10點左右到鼎泰豐(一至五開10點,六日就9:00),12點左右食冰館...跟住就搭的士到台北車站行光南...該差不多了!!!
p.s.如果要買義美蛋糕做手信,咁你就呢朝係永康街頭果間義美買喇,如果見到有NG蛋糕就買呢D自食喇,好抵嫁!!!
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1643#
發表於 08-11-28 21:51 |只看該作者
wsc,

Day 1 高雄->台北->hello Kitty 餐廳(tea) ->饒河夜市
Day 2 : 北投浸溫泉->淡水->天文科學教育館->士林夜市
Day 3 : 兒童育樂中心->袖珍博物館->大潤發-> 恐龍餐廳 (如果喺大潤發買了太多東西的話,就搭的士回酒店,dinner@西門町吧)
Day 4 :永康街鼎泰豐+冰館(如果仲有quota就加多個永康牛肉面吧),或者早餐後先去自由廣場(舊:中正紀念堂),跟住影完相後就慢慢行去永康街...跟住就返西門町/台北車站逛

原文章由 wsc 於 08-11-28 21:06 發表
係呀菲菲, 阿女考試唔得閒唔想自己心散囉. 上次我係幼福訂書又或者係港龍九月尾有優惠報料呢 ? 記得我嗎 ?
最後決定3天高雄3天半/4天台北. 其他地方去過喇, 會係第3天從高雄坐高鐵回台北.
我會住東龍所以唔洗日去西門町.

從高雄到台北那晚會去一個夜市.

Day 1, 基隆, 野柳, ?????夜市
Day 2, 北投浸溫泉, 淡水, 天文科學教育館,?????夜市
Day 3, 圓山育樂中心, 袖珍博物館, 大潤發, ????夜市
Last day 唔知去邊, 好似冇乜景點咁, 幫我加可以嗎 ??

c6 話唔去六福woh
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 1337


1644#
發表於 08-11-28 22:05 |只看該作者
Fi-fi,

你真係好犀利呀 , 但仲有半天, 最後一天會坐19:00 機, 所以仲可以去一個景點. 請問育樂中心適合幾歲呢 ? 如果加九分可以係邊日呢 ? 而家行程順路嗎 ? 請問總統府是否不供遊客參觀呢 ? 原來仲有基隆和野柳, 可以加係邊日呀 ? 加一個夜市可以嗎 ? 聖誕日去 Day 幾行程好呢 ? 唔想去咁擠迫的地方.


謝謝

原文章由 fi-fi 於 08-11-28 21:51 發表
wsc,

Day 1 高雄->台北->hello Kitty 餐廳(tea) ->饒河夜市
Day 2 : 北投浸溫泉->淡水->天文科學教育館->士林夜市
Day 3 : 兒童育樂中心->袖珍博物館->大潤發-> 恐龍餐廳 (如果喺大潤發買了太多東西的話,就搭的士 ...

[ 本文章最後由 wsc 於 08-11-28 22:15 編輯 ]


男爵府

積分: 9345


1645#
發表於 08-11-28 22:29 |只看該作者
wsc,

其實你由高雄搭高鐡到台北是幾多點?

原文章由 wsc 於 08-11-28 22:05 發表
Fi-fi,

你真係好犀利呀 , 但仲有半天, 最後一天會坐19:00 機, 所以仲可以去一個景點. 請問育樂中心適合幾歲呢 ? 如果加九分可以係邊日呢 ? 而家行程順路嗎 ? 請問總統府是否不供遊客參觀呢 ? 原來仲有 ...

[ 本文章最後由 fi-fi 於 08-11-28 22:40 編輯 ]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 3423


1646#
發表於 08-11-28 22:38 |只看該作者
北投有無邊間有湯屋合2大1小?


男爵府

積分: 9345


1647#
發表於 08-11-28 22:39 |只看該作者
joanlaw & wsc,

我搵到總統府開放參觀資料喇
http://www.president.gov.tw/1_openvisit/subject-01.html#a

注意事項公告 ■總統府開放參觀須知:
1.假日開放(全府開放):
  假日開放參觀日期請參閱假日開放參觀日期表,參觀時間自當日上午8時至下午4時;每次開放,歡迎全國民眾前來參觀,排隊入府,不需預約。
2.非假日開放(區域開放):
  每星期一至星期五開放,時間自上午9時至午前11時30分截止排隊,兼採團體參觀預約申請或現場(造冊)排隊登記方式辦理,現場登記參觀民眾僅開放至午前11時30分截止,6人以上團體請於10日前造冊傳真本府,以便於管制、安排。
3.參觀民眾配合事項:
1.假日參觀民眾可攜帶照相機進府拍照,但非假日開放參觀民眾,則不得攜帶手機、照相機;而錄、攝影機、大型包裹等均禁止攜入。
2.民眾入府時,請出示身分證明證件並接受安全檢查。
3.民眾不得在參觀區域高談闊論或喧嘩,或藉故滯留,不得私自跨越圍欄進入非開放區域,並禁止攜帶標語、旗幟入府。開放參觀期間本府不接受任何形式之陳情、請願或中途會客。
4.參觀民眾須服裝整潔,請儘量減少隨身攜帶物品,勿穿著汗衫、背心、拖鞋等不雅服裝,並不得攜帶寵物、食物入府,同時府內嚴禁抽煙、嚼檳榔、口香糖等。
5.開放參觀日如遇國定假日或颱風、天災等宣布停止上班時,即暫停開放;參觀區域如整修、施工或重大特殊事故造成影響時,本府即利用媒體宣布暫停。並另告知明確順延之開放日期。
6.參觀團體之遊覽車,可至本府周邊暫停,人員下車再步行至指定地點排隊入府(假日在府前南北兩廣場,非假日在博愛路、寶慶路口報到處排隊入府)。遊覽車除上、下車外,不得在本府周邊停放。
7.非假日開放,欲參觀之團體採事先預約,其資料請先傳真至本府,申請預約查詢或複查時間為每周上班時間上午9時至下午4時。
8.如有未盡事宜,隨時修正補充之。

http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1648#
發表於 08-11-28 22:42 |只看該作者
fion88,

基本上獨立(私家)湯屋一定係for2大人的,果1小...應該無問題的!!!

原文章由 fion88 於 08-11-28 22:38 發表
北投有無邊間有湯屋合2大1小?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 1337


1649#
發表於 08-11-28 23:13 |只看該作者
fi-fi,

約19:00.



原文章由 fi-fi 於 08-11-28 22:29 發表
wsc,

其實你由高雄搭高鐡到台北是幾多點?


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1650#
發表於 08-11-28 23:43 |只看該作者
原文章由 leetai828 於 08-11-28 11:30 發表
請問有沒有人知道台灣用甚麼電制, 是否同香港一樣? 我想帶電飯煲去煲粥比BB 吃. 有沒有人試過?

hi
我未試過帶飯煲去...因為帶bb的奶粉.尿片,已包你個行李箱無乜位,因我老公要飲港式奶茶..我一定會帶旅行裝的電熱水壺(因係旅行裝..電壓會係110v-240v)
我會帶米糊,或粥糊(中式味的粥做成粉..加熱水就ok..我在藥房買的)
然後我會買定和光堂的送包..個人喜歡漢寶扒果個送包
先用熱水助熱個送包...然後mix埋米糊入面...顏碎個扒變肉碎粥仔
如果唔喜歡食米糊果d
和光堂有獨立包裝粥仔..一餐一包
又係熱水助熱就ok

又或者住有粥提供的早餐
我曾住友星的早餐有白粥
可載一壺比小朋友食

如果再唔係...市面有d旅行裝的煮食杯,或壺
記得睇果個電壓是否110-240
千奇唔好亂來..怕爆炸就出事


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1651#
發表於 08-11-28 23:48 |只看該作者
原文章由 wsc 於 08-11-28 23:13 發表
fi-fi,

約19:00.


..fifi排得好好...
但如果你1900才到台北
怕day1的hello kitty要改去day3的lunch
而九份方面...
真係插唔入...除非你肯放棄約莫半day的時間
或者你先衡量下
你想去九份的話...你會放棄那個景點


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1652#
發表於 08-11-28 23:50 |只看該作者
今期的u mag...有一本小書仔介紹台北4日3夜
介紹了幾家新開的酒店
好想好想試住添
如果未book房的honey們
可去一試


複式洋房

積分: 444


1653#
發表於 08-11-29 10:03 |只看該作者
請問下
我預算在木柵動物園玩全日, lunch有咩好介紹呀?跟住應該點去深坑豆腐街呢?另外大潤發會有咩買架?

請問由兒童育樂中心點去袖珍博物館呢?



另外想問下士林, 饒河夜市同廟口夜市有咩唔同的特色, 應唔應該去晒 3 到呀?

再想問下光南批發又有咩特色同會有咩買架?


大宅

積分: 1152


1654#
發表於 08-11-29 11:54 |只看該作者
想請問:
我準備上網申請台証,我小朋友5歲幾,係咪都同大人一樣咁申請方法呢?


大宅

積分: 1337


1655#
發表於 08-11-29 15:02 |只看該作者
多謝菲菲和 ABCD 媽咪的意見, 其實我寫得唔好, 應該有 Day 5, Day 1 只可去夜市.:loveliness:


原文章由 ABCD媽咪 於 08-11-28 23:48 發表

..fifi排得好好...
但如果你1900才到台北
怕day1的hello kitty要改去day3的lunch
而九份方面...
真係插唔入...除非你肯放棄約莫半day的時間
或者你先衡量下
你想去九份的話...你會放棄那個景點 ...


大宅

積分: 3423


1656#
發表於 08-11-29 16:25 |只看該作者
係呀...我都係剛幫5歲幾囡囡做咗, 記得帶齊passport, ID去取証, 十分方便
原文章由 chrischris 於 08-11-29 11:54 發表
想請問:
我準備上網申請台証,我小朋友5歲幾,係咪都同大人一樣咁申請方法呢?


大宅

積分: 3190


1657#
發表於 08-11-29 20:24 |只看該作者
Fi-fi,
p.s.如果要買義美蛋糕做手信,咁你就呢朝係永康街頭果間義美買喇,如果見到有NG蛋糕就買呢D自食喇,好抵嫁!!!

請問永康街頭間義美近邊處?? 天書沒提到
另NG蛋糕是?

謝謝!!


男爵府

積分: 9345


1658#
發表於 08-11-29 21:33 |只看該作者
jessiashek,

動物園你諗住玩全日...嘩!!!你體力+腳力都幾驚人喎!!!
咦...我入一入去睇,好似多咗間便利店&麥噹噹喎,之前...無乜選擇,來來去去都係果d...不過for我就無乜所謂,因為我通常1點左右就會走人出去醫肚
http://www.zoo.gov.tw/service/eating.shtml

如果你諗住去豆腐街,咁你唔好太攰喇...我諗你三點多好走人喇,跟住係動物園正門搭236公車到總站或搭的士!

大潤發...你問我買乜...呵呵呵!!!乜都想買,只要帶得走上到飛機我都想買....尤其是食物,我連生果都買嫁,大潤發有隻牛/豬肉干好味嫁,個logo係一個大拇指(唔記得個名lu!)...另衞生用品,濕紙巾...乜鬼都買,所以通常我都要搭的士回酒店先

兒童育樂中心->袖珍博物館
公車方法:
1) 於明"倫高中站"(承德路,育樂中心門口,圓山站)乘搭公車266,266(區間),288至"南京建國路口站"下車,在南京建國路口站下車之後,會在南京東路與建國北路口看到一間伯朗咖啡館,就往伯朗咖啡館方向,沿著建國北路走約兩分鐘就可以看到博物館的帆布海報了
2) 於明"倫高中站"(承德路,育樂中心門口,圓山站)乘搭公車41至"中山女中站"下車(途經18個站),在中山女中站下車之後往建國北路方向,過馬路之後會看到一間麵包店,面向面包店往右手邊,沿著建國北路走約兩分中就可以看到博物館的帆布海報了

捷運+的士方法:
圓山站->中山站,再轉的士

其實所有夜市,我都覺得大同小異...所以我會選擇市林,我覺得佢cover的嘢多d,area大d....但人真係好多,所以最好安排早d到,約六點就差不多了!!!

光南批發...老實講,我無去過...聽說文具好平囉,又有人話似香港日本城咁...不過就有cd/vcd/dvd賣囉!!!

原文章由 jessiashek 於 08-11-29 10:03 發表

請問下
我預算在木柵動物園玩全日, lunch有咩好介紹呀?跟住應該點去深坑豆腐街呢?另外大潤發會有咩買架?

請問由兒童育樂中心點去袖珍博物館呢?



另外想問下士林, 饒河夜市同廟口夜市有咩唔同的特色, 應唔應該去晒 3 到呀?

再想問下光南批發又有咩特色同會有咩買架?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1659#
發表於 08-11-29 21:39 |只看該作者
wsc
你睇下得唔得?

Day 1 高雄->台北(19:00)->饒河夜市
Day 2 : 北投浸溫泉->淡水->天文科學教育館->士林夜市

Day 3 : 兒童育樂中心->袖珍博物館->Hello Kitty餐廳->大潤發-> 西門町dinner or 恐龍餐廳(5:30pm營業)
Day 4 :野柳->九份->基隆夜市->台北市
Day 5 :中正紀念堂->永康街鼎泰豐+冰館->西門町


原文章由 wsc 於 08-11-29 15:02 發表
多謝菲菲和 ABCD 媽咪的意見, 其實我寫得唔好, 應該有 Day 5, Day 1 只可去夜市.:loveliness:
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1660#
發表於 08-11-29 21:50 |只看該作者
joanlaw,

ng蛋糕,即係唔多靚仔果d蛋糕...咁佢就會用簡單包裝咁平價出售,其實我覺得一d都唔肉酸,唔係成日都有得買嫁...我有一次好好彩買到頭尾蛋糕添呀!!!
我係yahoo搵到d blog有講ng蛋糕,仲有相睇添
http://tw.search.yahoo.com/search?p=%E7%BE%A9%E7%BE%8E+ng%E8%9B%8B%E7%B3%95&fr=yfp&ei=UTF-8&rd=r1

義美永康門市: 台北市信義路二段204號
鼎泰豐隔壁就是金石堂,如果無變的話再隔離就是屈人寺....隔一條橫街仔(巷仔)就是義美了!
http://tw.maps.yahoo.com/#lat%0125.033437497102266%02lon%01121.53046131134033%02z%011%02pos%01%E5%8F%B0%E5%8C%97%E5%B8%82%E6%B0%B8%E5%BA%B7%E9%96%80%E5%B8%82%E5%8F%B0%E5%8C%97%E5%B8%82%E4%BF%A1%E7%BE%A9%E8%B7%AF%E4%BA%8C%E6%AE%B5204%E8%99%9F%02pok%011%02mrt%010%02pos1%01%02lat1%010%02lon1%010%02pos2%01%02lat2%010%02lon2%010%02shop%01%02sok%010%02sp%010%02slat%010%02slon%010%02rcate%010%02rok%010%02rlat%010%02rlon%010%02lok%010%02llat%010%02llon%010%02mtab%011%02pr%010%02up%010

原文章由 joanlaw 於 08-11-29 20:24 發表
Fi-fi,
p.s.如果要買義美蛋糕做手信,咁你就呢朝係永康街頭果間義美買喇,如果見到有NG蛋糕就買呢D自食喇,好抵嫁!!!

請問永康街頭間義美近邊處?? 天書沒提到
另NG蛋糕是?

謝謝!! :ado ...

[ 本文章最後由 fi-fi 於 08-11-29 21:55 編輯 ]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo