心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24124


1641#
發表於 08-9-22 23:29 |只看該作者
小心身體, 不要太辛苦
原文章由 chunchunbb 於 08-9-22 23:25 發表
mouth: mouth: 聽日打風咪好囉~
唔洗我今晚抬左成疊野返屋企做mouth: mouth: 今晚又唔知要做到幾點.........而家係休息時間......一陣close左呢個版面,就會彈番我個excel出黎......仆街.....想做死人咩!!! ...
愛※是※不※保※留
http://www.hkedcity.net/uploaded_files/eworks/0412/40671_ust.swf


珍珠宮

積分: 37025

好媽媽勳章 大廚勳章


1642#
發表於 08-9-22 23:31 |只看該作者
原文章由 pinkykei200 於 08-9-22 23:29 發表
小心身體, 不要太辛苦

我都唔想架~~~~
不過今日下晝比老細咋晒型mouth: mouth:


公爵府

積分: 29725


1643#
發表於 08-9-22 23:32 |只看該作者
搬返屋企助
原文章由 chunchunbb 於 08-9-22 23:25 發表
mouth: mouth: 聽日打風咪好囉~
唔洗我今晚抬左成疊野返屋企做mouth: mouth: 今晚又唔知要做到幾點.........而家係休息時間......一陣close左呢個版面,就會彈番我個excel出黎......仆街.....想做死人咩!!! ...


公爵府

積分: 29725


1644#
發表於 08-9-22 23:33 |只看該作者
禾雨為你化6c咋型你上網天
原文章由 chunchunbb 於 08-9-22 23:31 發表

我都唔想架~~~~
不過今日下晝比老細咋晒型mouth: mouth:


侯爵府

積分: 24124


1645#
發表於 08-9-22 23:34 |只看該作者
原文章由 chunchunbb 於 08-9-22 23:31 發表

我都唔想架~~~~
不過今日下晝比老細咋晒型mouth: mouth:

佢咋什麼型
愛※是※不※保※留
http://www.hkedcity.net/uploaded_files/eworks/0412/40671_ust.swf


珍珠宮

積分: 37025

好媽媽勳章 大廚勳章


1646#
發表於 08-9-22 23:34 |只看該作者
原文章由 WINNIEYIP 於 08-9-22 23:32 發表
搬返屋企助

貓個file返屋企做.......


珍珠宮

積分: 37025

好媽媽勳章 大廚勳章


1647#
發表於 08-9-22 23:35 |只看該作者
原文章由 WINNIEYIP 於 08-9-22 23:33 發表
禾雨為你化6c咋型你上網天

佢唔會,我地一人一部腦~各據一方,互不相欠


公爵府

積分: 29725


1648#
發表於 08-9-22 23:37 |只看該作者
哦...... 禾之前真械搬過d文件返屋企助架
又重又煩
原文章由 chunchunbb 於 08-9-22 23:34 發表

貓個file返屋企做.......


侯爵府

積分: 24124


1649#
發表於 08-9-22 23:38 |只看該作者
原文章由 chunchunbb 於 08-9-22 23:34 發表

貓個file返屋企做.......

我都試過, 初時得一個妹妹仔幫忙, 真係做5到, 又要收公回家陪肥囝, 只好攞回家做
愛※是※不※保※留
http://www.hkedcity.net/uploaded_files/eworks/0412/40671_ust.swf


珍珠宮

積分: 37025

好媽媽勳章 大廚勳章


1650#
發表於 08-9-22 23:39 |只看該作者
原文章由 WINNIEYIP 於 08-9-22 23:37 發表
哦...... 禾之前真械搬過d文件返屋企助架
又重又煩

我今日都帶左幾吋厚既文件加一部大牛龜計數機返屋企..


侯爵府

積分: 24124


1651#
發表於 08-9-22 23:39 |只看該作者
原文章由 chunchunbb 於 08-9-22 23:35 發表

佢唔會,我地一人一部腦~各據一方,互不相欠
愛※是※不※保※留
http://www.hkedcity.net/uploaded_files/eworks/0412/40671_ust.swf


侯爵府

積分: 24124


1652#
發表於 08-9-22 23:40 |只看該作者
原文章由 chunchunbb 於 08-9-22 23:39 發表

我今日都帶左幾吋厚既文件加一部大牛龜計數機返屋企..

如果明天落左雨返工時要小心
愛※是※不※保※留
http://www.hkedcity.net/uploaded_files/eworks/0412/40671_ust.swf


珍珠宮

積分: 37025

好媽媽勳章 大廚勳章


1653#
發表於 08-9-22 23:42 |只看該作者
原文章由 pinkykei200 於 08-9-22 23:38 發表

我都試過, 初時得一個妹妹仔幫忙, 真係做5到, 又要收公回家陪肥囝, 只好攞回家做

我已經開ot到八點先走~
唉....自從開學學始,俊俊就晚晚九點要搵我做陪瞓,有時我未返到屋企,佢就攞晒d枕頭被响梳化攤住等我返黎先入房瞓 ,攪到我要拎返屋企做.


公爵府

積分: 29725


1654#
發表於 08-9-22 23:42 |只看該作者
唸起刀爽嗌救麵
竹同禾英文名寸法同禾一樣既俊媽你巧運喇
原文章由 chunchunbb 於 08-9-22 23:39 發表

我今日都帶左幾吋厚既文件加一部大牛龜計數機返屋企..


公爵府

積分: 29725


1655#
發表於 08-9-22 23:44 |只看該作者
巧warm呀 不過又鄧俊仔橙mouth: mouth:
要訓梳化等媽咪
原文章由 chunchunbb 於 08-9-22 23:42 發表

我已經開ot到八點先走~
唉....自從開學學始,俊俊就晚晚九點要搵我做陪瞓,有時我未返到屋企,佢就攞晒d枕頭被响梳化攤住等我返黎先入房瞓 ,攪到我要拎返屋企做. ...


珍珠宮

積分: 37025

好媽媽勳章 大廚勳章


1656#
發表於 08-9-22 23:49 |只看該作者
我要開工做野喇~


侯爵府

積分: 24124


1657#
發表於 08-9-22 23:54 |只看該作者
小學還死多一些, 要做功課及溫書,到時你就知
原文章由 chunchunbb 於 08-9-22 23:42 發表

我已經開ot到八點先走~
唉....自從開學學始,俊俊就晚晚九點要搵我做陪瞓,有時我未返到屋企,佢就攞晒d枕頭被响梳化攤住等我返黎先入房瞓 ,攪到我要拎返屋企做. ...
愛※是※不※保※留
http://www.hkedcity.net/uploaded_files/eworks/0412/40671_ust.swf


侯爵府

積分: 24124


1658#
發表於 08-9-22 23:55 |只看該作者
原文章由 WINNIEYIP 於 08-9-22 23:42 發表
唸起刀爽嗌救麵
竹同禾英文名寸法同禾一樣既俊媽你巧運喇
愛※是※不※保※留
http://www.hkedcity.net/uploaded_files/eworks/0412/40671_ust.swf


侯爵府

積分: 24124


1659#
發表於 08-9-22 23:56 |只看該作者
有時真的身不由己的
原文章由 WINNIEYIP 於 08-9-22 23:44 發表
巧warm呀 不過又鄧俊仔橙mouth: mouth:
要訓梳化等媽咪
愛※是※不※保※留
http://www.hkedcity.net/uploaded_files/eworks/0412/40671_ust.swf


侯爵府

積分: 24124


1660#
發表於 08-9-22 23:56 |只看該作者
原文章由 chunchunbb 於 08-9-22 23:49 發表
我要開工做野喇~

5好做咁夜
愛※是※不※保※留
http://www.hkedcity.net/uploaded_files/eworks/0412/40671_ust.swf

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo