懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5524


1641#
發表於 08-11-10 15:55 |只看該作者
原文章由 choybb 於 08-11-9 10:00 發表
我星期五去c+到睇,我問佢book政府好定私家好?佢話無咩分別,同我講只係c+啲醫生靚仔啲囉,同埋價錢100倍既分別!
佢話只要係政府覆診,佢地已經留左位比你喎!唔洗book的,唔知係咪呢? ...


物C+啲醫生又一定靚仔啲咩.


男爵府

積分: 5524


1642#
發表於 08-11-10 16:02 |只看該作者
原文章由 choybb 於 08-11-9 10:10 發表
keio ,

我已經去政府見左姑娘,抽左血啦!
都喺東區book左oscar,但係佢地只係用last m去計日子,我明知自己遲左一week先排卵,所以佢地比我既期係11月20日,我諗太早啦!唔適合照!所以自己再book威院照!

我死都唔同佢地講我有睇c+ ...


廣華真係好似比其它Full / 差.
佢除左比左個 Oscal Dec8, 1st檢 Dec 30我, 物到無做過. 連身高, 體重,血壓無度過.


別墅

積分: 908


1643#
發表於 08-11-10 19:38 |只看該作者
真係好喇,不過最緊要你同bb都身體健康,開開心心
到時囡囡又多個伴喇^_^

原文章由 060905 於 08-11-10 01:43 發表
antonie,

咁我識睇啦, 唔該你呀!
如果清宮圖準既, 我呢胎係仔喎!


別墅

積分: 908


1644#
發表於 08-11-10 20:52 |只看該作者
我之前都痾左好有5日,不過真係有腸胃炎,食完就痾,睇醫生佢話孕婦腸胃都會敏感d,有d人可能係飲奶腸胃唔受得,我就痾左好多日,驚唔對路有菌,於是決定睇醫生,咁佢就話食藥水會比食藥丸溫和,結果我都係食左1次,等佢慢慢好
你睇多幾日,而且都係等佢自然好最好的,要飲番多d水補充,仲有如果痾得勁就試吓買方包(麥包)食~~~~~

原文章由 Maria 於 08-11-10 13:56 發表
唔知做咩, 今日有d肚痾, 今早巳經去咗大大三次痾。 有咗之後d大大都係比較爛。你哋有冇?


大宅

積分: 1130


1645#
發表於 08-11-10 21:02 |只看該作者
我都book了廣華,11月21做oscar, 12月11先第一次檢查。我大多數會c+生,聽完d恐怖野更加擔心。我個同事係廣華生經驗不太好。佢可以生架喇,d 姑娘話未得,結果陽水流乾,bb出來怕有細菌感情要養箱。好彩沒事。有時都真係講好唔好彩。

麥兜媽媽,我都係高齡,不過會在私家做oscar, 廣華會做個中期測試。

原文章由 麥兜MaMa 於 08-11-10 16:02 發表


廣華真係好似比其它Full / 差.
佢除左比左個 Oscal Dec8, 1st檢 Dec 30我, 物到無做過. 連身高, 體重,血壓無度過.


別墅

積分: 908


1646#
發表於 08-11-10 21:04 |只看該作者
早幾日無無聊聊,見到有mama話feel到個肚yuk,本身我唔信架,唸住咁早bb咁細點會知道呢,點知我摸一摸自己手腕脈膊,大約7x/min,再細心按住肚皮,又數到大約120-130/min喎

仲有有無mama飲過森永既媽媽奶粉呀?我今日第一次試綠茶味,感覺唔似飲緊奶,同埋同其他媽媽奶粉相比,真係一d都唔甜喎


大宅

積分: 2361


1647#
發表於 08-11-10 22:09 |只看該作者
BabyCarina, Maria, 仲有其他準媽咪:

多謝問候呀! 尋日真係好驚,不過今日上午去TMH照埋內窺鏡,CONFIRM冇野係入面啦! 我耳仔又冇痛,冇發炎,所以都無食抗生素了.

我今日下午在TMH另外做了超聲波.見到頭仔手仔腳仔啦, 有3CM啦!

不過呢,我覺得政府做始終比較...是但. 唔係我話我左邊有水瘤,佢都完全冇照過側邊睇! 原來仲冇相留俾我架? mouth:

呢排天氣涼左,大家要保重,唔好冷親呀! 原來咁多媽媽試過肚疴...食野真係要小心呀! 我TOUCHWOOD未試過,反而係成日便秘! 不過呢排KEEP著食士多啤梨,奇異果同西梅,就好番好多啦! 如果都有呢個問題既媽咪可以參考下!


大宅

積分: 3574


1648#
發表於 08-11-10 23:13 |只看該作者
ksorange,
點呀?你仲有冇粉紅色野呀???有理冇理…都要多休息...唔放心就快d約醫生check下la~~~

060905,
你6299真係攪野 ~你都頂到…真係勁!真係講咩都冇用…又唔想同老人家嘈…只好當咩都聽唔到…反正生仔定生女都係天注定!個天比咩我地…我地都要好好接受架la!!!係你6299唔明姐…唔好理佢地咁多…費事勞氣~~~

Flytolittlemoon,
你點呀?真係比隻虫虫嚇c…咁你仲有冇食藥呀????

Maria,
見到你地仲要受埋耳塞既問題…真係替你地辛苦!!!希望真係因為岩岩有左先咁la…遲d就冇事…祝定你’’暢通無阻…耳耳亨通’’!!

原來你都係總統跌左$$呀…keke…唔知我地第時會唔會撞衫le…haha~~~

你仲有冇痾呀???我都覺得而家有時d便便既質地係爛左d…同埋有時會變左墨綠色架…唔知係咪食左中藥有關le…你會唔會咁架???

麥兜MaMa,
我部心機係c6係ebay到bid架…不過係新既…好似係$480!平d…不過冇保養!
今日問左醫生…佢都係話要等12wk到個子宮高d先用到!我買左d咁既野仲比佢笑tim呀 …不過冇計…我話係職業病…係要有d野幫下手monitor下先安心…haha
!!!


大宅

積分: 3574


1649#
發表於 08-11-10 23:21 |只看該作者
我尋日去左朋友既婚禮....竟然比個姊妹發現我有左...haha!!!佢無拿拿走黎同我講:''我係咪可以恭喜你呀???.''.....我真係呆左...咪只係笑笑口同佢講...''你真係叻...'' 不過算la...都差唔多11wk...應該都唔怕比人知la!!!所以經過尋日飲一飲...有唔少朋友都知道左lu~~~

今日因為c6唔舒服...佢可以陪我去覆診...今日好開心呀~~~一照就見到菜菜子係度郁手郁腳...佢仲好似係度跳彈床咁呀....又拮起個patpat仔...好得意呀 ...真係睇到唔想停呀~~~
醫生仲開埋心跳比我地聽...上次c6冇黎陪我冇得聽...今次聽到佢都好開心呀~~~
今日佢又大隻左好多la...而家有4.33cm...醫生話size ok!!!!真係感恩呀~~~


男爵府

積分: 6052


1650#
發表於 08-11-10 23:26 |只看該作者
我諗捱多個幾兩個月, 應該會正常返架啦!

原文章由 mysukihk 於 08-11-10 12:20 發表
呢幾日成日都反胃,都唔知呢d日子幾時先過


男爵府

積分: 6052


1651#
發表於 08-11-10 23:28 |只看該作者
上一胎就好似你咁成日都要痾, 但係呢胎呢開始耐唔耐便秘, 好辛苦呀!我一便秘會頭痛架!

原文章由 Maria 於 08-11-10 13:56 發表
唔知做咩, 今日有d肚痾, 今早巳經去咗大大三次痾。 有咗之後d大大都係比較爛。你哋有冇?


男爵府

積分: 6052


1652#
發表於 08-11-10 23:31 |只看該作者
雯雯媽媽, Maria & antonie,

小心d呀, 唔係嚇你地, 我陀盈盈個時, 陀到七個月大, 有次腸胃炎搞到要入醫院, 佢地好衰, 大肚婆無葯食, 有痾有嘔, 辛苦左足足一日一夜, 仲要吊鹽水!

[ 本文章最後由 060905 於 08-11-10 23:36 編輯 ]


男爵府

積分: 6052


1653#
發表於 08-11-10 23:40 |只看該作者
麥兜MaMa,

你講中晒我地呢到每一位媽咪心聲,我地既仔女唔駛好叻, 最緊要健康!希望呢到個個bb都咁健康!

雯雯媽媽, maria, 菜菜子媽媽,

謝謝你地既支持同埋關心呀, 我會放鬆下自己, 唔俾咁大壓力自己, 盈盈同埋小b, 而家唯有當訓練我既eq啦!


大宅

積分: 2821


1654#
發表於 08-11-10 23:45 |只看該作者
公喜你呀見到小B..一定好開心!

我都想快D可以見到佢,可以既話我仲會帶埋雯雯去,等佢更加明白MAMA肚入面有個BB!
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-10 23:21 發表
我尋日去左朋友既婚禮....竟然比個姊妹發現我有左...haha!!!佢無拿拿走黎同我講:''我係咪可以恭喜你呀???.''.....我真係呆左...咪只係笑笑口同佢講...''你真係叻...'' 不過算la...都差唔多11wk...應該都唔怕 ...


大宅

積分: 2821


1655#
發表於 08-11-10 23:45 |只看該作者
好大家一齊訓練下我地既EQ啦

原文章由 060905 於 08-11-10 23:40 發表
麥兜MaMa,

你講中晒我地呢到每一位媽咪心聲,我地既仔女唔駛好叻, 最緊要健康!希望呢到個個bb都咁健康!

雯雯媽媽, maria, 菜菜子媽媽,

謝謝你地既支持同埋關心呀, 我會放鬆下自己, 唔俾咁大壓力自己, 盈盈同埋小b, ...


大宅

積分: 3574


1656#
發表於 08-11-10 23:56 |只看該作者
wah...如果可以帶埋家姐仔去睇...佢一定會好開心覺得好得意~~~le一幕真係好warm呀~~~


原文章由 雯雯媽媽 於 08-11-10 23:45 發表
公喜你呀見到小B..一定好開心!

我都想快D可以見到佢,可以既話我仲會帶埋雯雯去,等佢更加明白MAMA肚入面有個BB!


男爵府

積分: 6052


1657#
發表於 08-11-11 00:02 |只看該作者
咁你快手d生完呢個再生羅, 3年抱2個隻, 咁樣下次咪有呢個機會羅!

原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-10 23:56 發表
wah...如果可以帶埋家姐仔去睇...佢一定會好開心覺得好得意~~~le一幕真係好warm呀~~~


男爵府

積分: 6052


1658#
發表於 08-11-11 00:04 |只看該作者
係呀, 我下次去私家再照時都想帶埋盈盈去睇, 唔知佢識唔識呢!?

盈盈而家一見到人地有肚腩, 就同我講人地肚裡面有bb, 佢都話自己有bb, 好搞笑!

原文章由 雯雯媽媽 於 08-11-10 23:45 發表
公喜你呀見到小B..一定好開心!

我都想快D可以見到佢,可以既話我仲會帶埋雯雯去,等佢更加明白MAMA肚入面有個BB!


大宅

積分: 3574


1659#
發表於 08-11-11 00:07 |只看該作者
我都想呀....希望得la...haha~~~


原文章由 060905 於 08-11-11 00:02 發表
咁你快手d生完呢個再生羅, 3年抱2個隻, 咁樣下次咪有呢個機會羅!


大宅

積分: 2821


1660#
發表於 08-11-11 00:09 |只看該作者
我都覺呀,另一種親子活動,更加令雯雯知道佢就快做姐姐...
我仲叫C6要拍低佢...橫拈個E生成日都覺得我傻架啦....哈哈,陀雯雯時我都係睇佢架,佢成日都話我緊張過頭!

原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-10 23:56 發表
wah...如果可以帶埋家姐仔去睇...佢一定會好開心覺得好得意~~~le一幕真係好warm呀~~~


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo