立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3433
原文章由 cookiengau 於 08-10-30 01:05 發表 你又話去訓?
公爵府
積分: 26018
原文章由 hallonatalie 於 08-10-30 01:07 發表 點為之 "批到" 呀 ??? 我大囡都批唔到畀我, 但我又收到張 $1000 cheque 喎 ! 我見佢哋寫住話, 一筆過資助以減輕經濟開支咋 ! mouth:
瑪瑙宮
積分: 135797
原文章由 S.Africa 於 08-10-30 01:07 發表 natalie 明白你的負擔都好大;屋村都有好學校,唔水唔開心,最緊要小朋友讀得開心呢!你兩個小朋友都禁乖,真係好好啦!
積分: 2088
原文章由 hallonatalie 於 08-10-30 01:10 發表 去瞓果個係 cat, 唔等老公喎 !
原文章由 winwin815 於 08-10-30 01:08 發表 係喎...我忘記左你話你唔批添? 但係你大囡有學券嘛, 係咪都即係合資格?
原文章由 hallonatalie 於 08-10-30 01:14 發表 學券人人都有份喎 ! 我估係有學券之餘, 仲要妳入埋 form 去申請學費減免啩 !
積分: 3135
原文章由 S.Africa 於 08-10-30 01:00 發表 朗朗媽 你個仔應該ok啦!唔水擔心,等你好消息
原文章由 winwin815 於 08-10-30 01:17 發表 搵到.... 千元開學津貼十月發放 http://hk.l.yimg.com/hk.yimg.com/i/nws/partner/st2.gif (星島)9月6日 星期六 06:30 (綜合報道) (星
原文章由 cookiengau 於 08-10-30 01:13 發表 natalie,果 $1000 你點羅呀?
積分: 142864
積分: 3745
原文章由 winwin815 於 08-10-30 01:17 發表 搵到.... http://hk.news.yahoo.com/article/080905/3/82wy.html
子爵府
積分: 13639
原文章由 hallonatalie 於 08-10-30 01:04 發表 係架, 申請到咪當 bonus 囉 ! 無的話, 小朋友都要讀書架嘛 ! 不過, 事前都係要諗得一清二楚, 無得減免的話, 自己個荷包仲能 afford 得起, 先至好揀 d 乜乜學校囉 ! 我自問真係 afford 唔到 2 個小朋友讀 d 乜乜直 ...
積分: 1295
原文章由 basicjanny 於 08-10-30 00:55 發表 今日朗朗第1天返學, 佢好開心揹住書包唔肯放. 第1天返1小時, 到走時佢唔肯走, 要玩多陣, 可能太耐無返pg, 好開心返學. 夜晚去祟真in, 竟然撞到泓泓, haha... 我地都係c組, 我同朗逸一個課, 泓泓就不同我地. 今日 ...
原文章由 lsmile 於 08-10-30 09:12 發表 唔洗咁客氣, 朗朗咁叻仔, 就算冇我係度, 佢都一定得! 朗逸就差少少, 淨係望住肥叔叔冇哩反應!
積分: 3968
原文章由 winwin815 於 08-10-30 01:03 發表 其實我由佢地未炒我時, 都好盡力架啦, 但係點都無理由, 求其到出去做個receptionist嘛
原文章由 SSAAMM 於 08-10-30 09:51 發表 依家個市好死, 無得撊咩都要做住先la...再唔係就做往湊仔先law... 其實reception幾好呀, 起碼準時放工, 接放學都放便d. 仲有大公司d reception都幾好pay嫁wor... ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy