跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3433


1641#
發表於 08-10-30 01:08 |只看該作者
me 2 886

原文章由 cookiengau 於 08-10-30 01:05 發表
你又話去訓?


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1642#
發表於 08-10-30 01:08 |只看該作者
係喎...我忘記左你話你唔批添? 但係你大囡有學券嘛, 係咪都即係合資格?

原文章由 hallonatalie 於 08-10-30 01:07 發表
點為之 "批到" 呀 ???

我大囡都批唔到畀我, 但我又收到張 $1000 cheque 喎 !

我見佢哋寫住話, 一筆過資助以減輕經濟開支咋 ! mouth:
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1643#
發表於 08-10-30 01:10 |只看該作者
去瞓果個係 cat, 唔等老公喎 !

原文章由 cookiengau 於 08-10-30 01:05 發表
你又話去訓?


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1644#
發表於 08-10-30 01:12 |只看該作者
鬼仔媽,

係架, 我呢樹山區屋村學校都有出過 10 A 狀元架 !

原文章由 S.Africa 於 08-10-30 01:07 發表
natalie

明白你的負擔都好大;屋村都有好學校,唔水唔開心,最緊要小朋友讀得開心呢!你兩個小朋友都禁乖,真係好好啦!



大宅

積分: 2088


1645#
發表於 08-10-30 01:13 |只看該作者
natalie,果 $1000 你點羅呀?
原文章由 hallonatalie 於 08-10-30 01:10 發表
去瞓果個係 cat, 唔等老公喎 !


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1646#
發表於 08-10-30 01:14 |只看該作者
學券人人都有份喎 !

我估係有學券之餘, 仲要妳入埋 form 去申請學費減免啩 !

原文章由 winwin815 於 08-10-30 01:08 發表
係喎...我忘記左你話你唔批添? 但係你大囡有學券嘛, 係咪都即係合資格?


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1647#
發表於 08-10-30 01:15 |只看該作者
no, 如你讀個d無學券既學校, 咪無份囉, 係咪咁呀?

原文章由 hallonatalie 於 08-10-30 01:14 發表
學券人人都有份喎 !

我估係有學券之餘, 仲要妳入埋 form 去申請學費減免啩 !
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 3135


1648#
發表於 08-10-30 01:16 |只看該作者
希望啦.
原文章由 S.Africa 於 08-10-30 01:00 發表
朗朗媽

你個仔應該ok啦!唔水擔心,等你好消息


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1649#
發表於 08-10-30 01:17 |只看該作者
搵到....

http://hk.news.yahoo.com/article/080905/3/82wy.html





原文章由 hallonatalie 於 08-10-30 01:14 發表
學券人人都有份喎 !

我估係有學券之餘, 仲要妳入埋 form 去申請學費減免啩 !

[ 本文章最後由 winwin815 於 08-10-30 01:19 編輯 ]
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 2088


1650#
發表於 08-10-30 01:19 |只看該作者
我真系去訓,聽日要努力查探點羅呢$1000。
原文章由 winwin815 於 08-10-30 01:17 發表
搵到....

千元開學津貼十月發放
http://hk.l.yimg.com/hk.yimg.com/i/nws/partner/st2.gif (星島)9月6日 星期六 06:30

(綜合報道)
(星


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1651#
發表於 08-10-30 01:19 |只看該作者
我收到張 cheque 時都一頭霧水 !

等我聽日返公司, 攞番張紙出嚟望下, 再話過詳情畀妳聽喇 !


原文章由 cookiengau 於 08-10-30 01:13 發表
natalie,果 $1000 你點羅呀?


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1652#
發表於 08-10-30 01:24 |只看該作者
我都訓啦.....
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1653#
發表於 08-10-30 01:42 |只看該作者
我都去 sleep 啦


大宅

積分: 3745


1654#
發表於 08-10-30 08:35 |只看該作者
搭句咀先, 呢$1000好似係要本來有申請資助既學生至有架.
政府真係孤寒.


原文章由 winwin815 於 08-10-30 01:17 發表
搵到....

http://hk.news.yahoo.com/article/080905/3/82wy.html


子爵府

積分: 13639


1655#
發表於 08-10-30 08:40 |只看該作者
唔係一定要讀直資先好, 津校都好多好好既. 不用擔心.

原文章由 hallonatalie 於 08-10-30 01:04 發表
係架, 申請到咪當 bonus 囉 !

無的話, 小朋友都要讀書架嘛 !

不過, 事前都係要諗得一清二楚, 無得減免的話, 自己個荷包仲能 afford 得起, 先至好揀 d 乜乜學校囉 !

我自問真係 afford 唔到 2 個小朋友讀 d 乜乜直 ...


大宅

積分: 1295


1656#
發表於 08-10-30 09:12 |只看該作者
唔洗咁客氣, 朗朗咁叻仔, 就算冇我係度, 佢都一定得!
朗逸就差少少, 淨係望住肥叔叔冇哩反應!


原文章由 basicjanny 於 08-10-30 00:55 發表
今日朗朗第1天返學, 佢好開心揹住書包唔肯放. 第1天返1小時, 到走時佢唔肯走, 要玩多陣, 可能太耐無返pg, 好開心返學.

夜晚去祟真in, 竟然撞到泓泓, haha... 我地都係c組, 我同朗逸一個課, 泓泓就不同我地.
今日 ...


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1657#
發表於 08-10-30 09:41 |只看該作者
朗 ma , 朗逸 ma,

早晨 !!! 我想 8 下 ......

個 miss 係唔係都係講 story 問問題, 同埋
肥佬 250 問你地咩 ?? 係唔係都係邊個湊 ?

唔該你先 !!




原文章由 lsmile 於 08-10-30 09:12 發表
唔洗咁客氣, 朗朗咁叻仔, 就算冇我係度, 佢都一定得!
朗逸就差少少, 淨係望住肥叔叔冇哩反應!


大宅

積分: 3968


1658#
發表於 08-10-30 09:51 |只看該作者
依家個市好死, 無得撊咩都要做住先la...再唔係就做往湊仔先law...

其實reception幾好呀, 起碼準時放工, 接放學都放便d. 仲有大公司d reception都幾好pay嫁wor...



原文章由 winwin815 於 08-10-30 01:03 發表
其實我由佢地未炒我時, 都好盡力架啦, 但係點都無理由, 求其到出去做個receptionist嘛


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1659#
發表於 08-10-30 09:58 |只看該作者
carter ma,


receptionist 都幾好架 , 唔水 ot 又唔水帶腦番工 !

當然 $$ 小 d 啦 , 不過張就下好過 "零" 收入麻 !





原文章由 SSAAMM 於 08-10-30 09:51 發表
依家個市好死, 無得撊咩都要做住先la...再唔係就做往湊仔先law...

其實reception幾好呀, 起碼準時放工, 接放學都放便d. 仲有大公司d reception都幾好pay嫁wor...



...


大宅

積分: 3433


1660#
發表於 08-10-30 10:05 |只看該作者
文媽

做receptionist都好好o架!你都叫後生,重有機會;

又可以準時收工,無乜壓力,如果你好彩去大公司做,人工都唔差,有得諗

原文章由 winwin815 於 08-10-30 01:03 發表
其實我由佢地未炒我時, 都好盡力架啦, 但係點都無理由, 求其到出去做個receptionist嘛

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo