在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 33575


1641#
發表於 08-12-2 17:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17810


1642#
發表於 08-12-3 09:50 |只看該作者
大家早晨!


kim :
俾著我,我諗都未必得,但佢地係教徒,佢地相信個仔去左另一個地方生活,所以會接受呱..

貓姐 :
我仲搞野,上星期同朋友講開佢2號離開香港..我仲記得老公2號生日,點知昨晚瞓覺途中先諗起

今日睇下買d咩野返去先...



原文章由 KimB 於 08-12-2 16:52 發表
雖然話人生無常, 好多野都好難預測, 但諗到如果發生係自己身上, 真係唔知點算,個仔已經5歲, 如果一下子冇左, 而又只得一個既話, 我相信自己會支持唔住...

...


大宅

積分: 1972


1643#
發表於 08-12-3 10:09 |只看該作者
早晨丫各位...陪左個渣打銀行layoff朋友成晚(電話)佢話出年經濟會仲差,大家慳d洗丫


大宅

積分: 1972


1644#
發表於 08-12-3 10:13 |只看該作者
預防子宮CANCER的針都未有report証實好似廣告講到甘有效,係d藥廠想揾多d既技兩.你不妨上網check下d醫學report點講先啦.

揾埋d明星賣廣告,似骨水多d


禁止訪問

積分: 4116


1645#
發表於 08-12-3 10:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1972


1646#
發表於 08-12-3 10:41 |只看該作者
上黎傾下計lor


男爵府

積分: 7268


1647#
發表於 08-12-3 10:56 |只看該作者
Good morning!!
經濟一定會遲續差落去,昨晚先同c6討論個情況, 佢話公司生意唔好既話, 佢打定輸數可能3月就會冇左份工, 而我就今個月知道有冇事,因為第三輪既lay-off即將開始,今次傳聞會cut 200人,所以真係唔慳d洗都唔得。


伯爵府

積分: 17810


1648#
發表於 08-12-3 10:56 |只看該作者
原文章由 ookiinome 於 08-12-3 10:09 發表
早晨丫各位...陪左個渣打銀行layoff朋友成晚(電話)佢話出年經濟會仲差,大家慳d洗丫


大家咁話..以家我仲多左2條女,一個係相中人,另一個係工人姊姊...
你都係,肚裡面有一個


禁止訪問

積分: 33575


1649#
發表於 08-12-3 11:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1972


1650#
發表於 08-12-3 11:23 |只看該作者
大家唔好甘灰,俾心機做野先啦


大宅

積分: 1972


1651#
發表於 08-12-3 11:33 |只看該作者
你休息多d啦...今日星期三,如果every wed都有得off就好lu :;pppp: 笑....

原文章由 貓姐 於 08-12-3 11:13 發表
早晨!!
kimB, 你果樹仲要裁多200人呀, oh no!!!
我今日都係頂唔順, 請左日sick leave呀


禁止訪問

積分: 4116


1652#
發表於 08-12-3 11:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1972


1653#
發表於 08-12-3 11:48 |只看該作者
你做邊行嫁,係咪都係秘書?所以老細唔係度果時會甘得閒

原文章由 annie929 於 08-12-3 11:39 發表
傾咩好呢...我公司應該都唔會炒人既


男爵府

積分: 5451


1654#
發表於 08-12-3 12:24 |只看該作者
呢排公司都好靜...客又小, 車又小...
黎緊知道公司會cut人...不過未知cut 幾多...

原文章由 ookiinome 於 08-12-3 11:48 發表
你做邊行嫁,係咪都係秘書?所以老細唔係度果時會甘得閒


禁止訪問

積分: 4116


1655#
發表於 08-12-3 12:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2387


1656#
發表於 08-12-3 15:16 |只看該作者
終於有機比我上來傾計啦.
部腦壤佐兩日都未整好番來. 今日有同事無系公司, 我終於有機用啦. 昨天同埋前天都系老細房用佢部腦, 就算超得閒都唔可以上網. 好辛苦.


大宅

積分: 2897

醒目開學勳章


1657#
發表於 08-12-3 15:54 |只看該作者
原文章由 maggie_lam_2000 於 08-12-2 17:05 發表
我都系在職媽咪,公司呢排就都吾系好忙,但我呢排就忙緊D私人野:

第一:我女女今年10歲,我想幫佢打個隻預防子宮CANCER的針,不過未決定,因為吾知有咩副作用。你地D女女如果打左,同我分享下啦。

第二:女女10歲,讀小5,明年要選中學, ...


預防子宮CANCER針? 係成熟期未? 而家都未普遍.了解多一點好d~


大宅

積分: 2387


1658#
發表於 08-12-3 16:04 |只看該作者
原文章由 貓姐 於 08-12-3 11:13 發表
早晨!!
kimB, 你果樹仲要裁多200人呀, oh no!!!
我今日都係頂唔順, 請左日sick leave呀


休息下啦. 希望你快 d 好番啦.


大宅

積分: 1972


1659#
發表於 08-12-3 16:18 |只看該作者
relax!甘擔心都無用,做好份內事就得啦
剛剛同老細同客食完個long lunch,我地去左repluse bay食,隔離果枱老細炒"loan"左股票,好勞氣...成餐飯俾佢地嘈住晾

原文章由 pekkle1120 於 08-12-3 12:24 發表
呢排公司都好靜...客又小, 車又小...
黎緊知道公司會cut人...不過未知cut 幾多...


大宅

積分: 1972


1660#
發表於 08-12-3 16:18 |只看該作者
welcome back!

原文章由 littlewater 於 08-12-3 15:16 發表
終於有機比我上來傾計啦.
部腦壤佐兩日都未整好番來. 今日有同事無系公司, 我終於有機用啦. 昨天同埋前天都系老細房用佢部腦, 就算超得閒都唔可以上網. 好辛苦. ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo