懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1641#
發表於 08-12-9 23:32 |只看該作者
should be ok 瓜...you may try to call 26083222 ...by the way, as far as I know it's quiet full due to Christmas & New year holidays.

fyi, on 26/11, my b is 8 wks and I have booked 12/24 for OSCAR
原文章由 waffle 於 08-12-9 22:48 發表
如果去仁安做可以打電話叫姑娘幫你book
    


複式洋房

積分: 373


1642#
發表於 08-12-9 23:36 |只看該作者
我想問下大家知唔知如果d皮膚(全身)好痕,特別腰.查咩好 ?我本身年年冬天都好 dry. 但今年特別超痕(十個痕)
tks


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1643#
發表於 08-12-9 23:38 |只看該作者
me too, 前數星期,成個額頭都係勁大的喑粒,依家成塊面好似梅花鹿上花紋! 這數天,隻脚瓜朗極痕,係咁爆拆,要搽甘油/Olive oil先5痕。

各位姊妹,開始搽肚未? 我昨天開始咗la!

原文章由 靚爆鏡媽咪 於 08-12-9 23:30 發表
m2..現我勁老套冇衫穿.d皮膚又差又爆倉.現唔可以扮型 tim..
    


男爵府

積分: 5390


1644#
發表於 08-12-9 23:40 |只看該作者
我而家7w3d,book左18/12見醫生,黎緊星期五去葛量洪夫人健康院登記。

我想問係咪可以打電話去健康院做booking架?但我打親去唔係唔通就係冇人聽.....

我食野就頂胃,所以要少食多餐,唔洗頂得咁辛苦嘛.....

我仲未決定順產定開刀...又未決定響c+定瑪嘉烈呀!如果揀c+,我想首選仁安,次選荃灣港安.....

我而家食緊葉酸同materna supplement,夠唔夠呢?仲可以食d咩好d呢?

唔好意思...我咁多問題,因為我媽媽已經過身,99好似冇咩生仔記憶,身邊只有幾個較熟既新手媽媽老友,好似冇咩熟手響身邊咁....有d擔心.....


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1645#
發表於 08-12-9 23:41 |只看該作者
You may try Aqueous Cream / 豬油膏 , 孕婦搽得gar....我上一胎 doctor 都係開Aqueous Cream 比我.

卓悅有售,HK$27 for 500g。
原文章由 靚爆鏡媽咪 於 08-12-9 23:36 發表
我想問下大家知唔知如果d皮膚(全身)好痕,特別腰.查咩好 ?我本身年年冬天都好 dry. 但今年特別超痕(十個痕)
tks
    


複式洋房

積分: 373


1646#
發表於 08-12-9 23:46 |只看該作者
TKS!
我忍唔住整到花哂..現怕有紋..

原文章由 makfr 於 08-12-9 23:41 發表
You may try Aqueous Cream / 豬油膏 , 孕婦搽得gar....我上一胎 doctor 都係開Aqueous Cream 比我.

卓悅有售,HK$27 for 500g。


複式洋房

積分: 115


1647#
發表於 08-12-9 23:57 |只看該作者
原來坐都唔得?我以為唔好行咁多就ok

我今日下午都冇流啡同血水了,希望一日好過一日啦.
你都要保重身體呀!


原文章由 waffle 於 08-12-9 22:52 發表
bedrest 指唔好坐, 免得屈住子宮


男爵府

積分: 6396

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1648#
發表於 08-12-10 08:15 |只看該作者
我除左喑瘡,仲生緊飛滋tim....啲褲又著唔落.....真係大件事....

原文章由 makfr 於 08-12-9 23:38 發表
me too, 前數星期,成個額頭都係勁大的喑粒,依家成塊面好似梅花鹿上花紋! 這數天,隻脚瓜朗極痕,係咁爆拆,要搽甘油/Olive oil先5痕。

各位姊妹,開始搽肚未? 我昨天開始咗la!

...


等待驗證會員

積分: 240


1649#
發表於 08-12-10 08:45 |只看該作者
原文章由 snoopy0520 於 08-12-10 08:15 發表
我除左喑瘡,仲生緊飛滋tim....啲褲又著唔落.....真係大件事....


我都有d熱氣,呻鼻時成日都有d血絲,不過又唔可以食涼食,唯有飲蜜糖水囉...而我一早已經換左孕婦橡筋褲lu,真係舒服好多,而我一向都肥嘟嘟都唔會點型,所以個d冇咩款嘅孕婦裝,我都可以接受.


大宅

積分: 3344


1650#
發表於 08-12-10 09:32 |只看該作者
你就好la 我now sin week 7 o乍.. 重有排. 想去公展會ar.. 唔知老公肯唔肯同我去..

原文章由 waffle 於 08-12-9 23:20 發表
我由wk4day4就開始流血, 流足4-5wk, 也bed rest了4wk多, 剛剛才停血, 中醫話要keep住睇到wk12, 西醫已由每日食5粒藥減到2粒, 話仲未可以停藥, 只好繼續食藥啦. 中醫始終覺得過了wk12才安全, 我現在才wk10day3

...


大宅

積分: 3344


1651#
發表於 08-12-10 09:36 |只看該作者
唉.. 我超喜歡食ga.... 重有三底.. 咁比屋企人食.
我前排流啡又話照唔到,加上自己個心臟又有事. 老公叫我唔好返工lor. 咁所以就辭o左工la.. 本來返開工now 冇工返重覺得好悶.

原文章由 靚爆鏡媽咪 於 08-12-9 23:03 發表
您冇返工呀? 您唔好食蘿蔔糕呀...其實我都好仲意食. he.
係law. 我地真係攪下活動,交流一下.. relex 下..


等待驗證會員

積分: 240


1652#
發表於 08-12-10 09:50 |只看該作者
原文章由 tsingmao 於 08-12-10 09:32 發表
你就好la 我now sin week 7 o乍.. 重有排. 想去公展會ar.. 唔知老公肯唔肯同我去..


你都係唔好去好D,好多人好迫架...就忍下啦,下年先去


等待驗證會員

積分: 240


1653#
發表於 08-12-10 09:54 |只看該作者
原文章由 tsingmao 於 08-12-10 09:36 發表
唉.. 我超喜歡食ga.... 重有三底.. 咁比屋企人食.
我前排流啡又話照唔到,加上自己個心臟又有事. 老公叫我唔好返工lor. 咁所以就辭o左工la.. 本來返開工now 冇工返重覺得好悶.

...


我都係好鍾意食架,不過白蘿蔔好寒架,所以一定要忍, 點比人引誘都唔食.同埋邊個引我就打佢 ...


別墅

積分: 809


1654#
發表於 08-12-10 09:54 |只看該作者
原文章由 makfr 於 08-12-9 21:26 發表
唉,lee 幾日都有食橙gar.....剛喝了杯牛奶,睇下遲d有冇進展,如到Sat都冇,產檢時再問下Doctor.

仲有,今日覺得個肚突然大咗好多,而且子宮好似有d 抽住/"斜"住咁,希望BB健健康康啦!
...



我最近都有抽/斜的痛,星期日同過幾個朋友講,佢話大概10周開始,胎盤又會再脹大比 bb 發展,所以會有呢 d 痛,只要無見紅都 ok wor。我聽完都放心d,因為,之前係痛到想成個人"屈"埋 ga


等待驗證會員

積分: 240


1655#
發表於 08-12-10 10:00 |只看該作者
原文章由 TY33819 於 08-12-10 09:54 發表



我最近都有抽/斜的痛,星期日同過幾個朋友講,佢話大概10周開始,胎盤又會再脹大比 bb 發展,所以會有呢 d 痛,只要無見紅都 ok wor。我聽完都放心d,因為,之前係痛到想成個人"屈"埋 ga ...


由我一開始有就一直都係有時扯住咁,一時左,一時右.坐係到就多D,所以係屋企都係多數訓係床. 但是我又犯賤,有ED扯住先覺得乖小B係我肚裡面,一耐冇野就囉囉聯.


複式洋房

積分: 161


1656#
發表於 08-12-10 10:01 |只看該作者
原文章由 tsingmao 於 08-12-10 09:32 發表
你就好la 我now sin week 7 o乍.. 重有排. 想去公展會ar.. 唔知老公肯唔肯同我去..

Hi, Tsingmao

You also 7 weeks now. So, when you see the heart beating ar ??


別墅

積分: 809


1657#
發表於 08-12-10 10:04 |只看該作者
haha,我都中晒 wor,又係前排有少少血絲 (noise),流noise 水時,然後就飲多d honey,都幾好.. 因為天氣dry,潤一潤。

我d皮膚好早期已開始差了,不過,太無精神理佢。家下叫好返少少,可能飲多d水會有幫助... 排走d dirty 野

死啦.. 我唔知蘿白糕唔食得 tim,上次早餐仲 order 了。幸好都係好似食過一次者.. aiiii..


大宅

積分: 1261


1658#
發表於 08-12-10 10:09 |只看該作者
各位 0907媽咪 , 我琴日睇完醫生 , 我既預產期係 718 , 請多多指教 , 另外我想問下係健康院 or 醫院產檢有咩分別呀 , 我打去聯合醫院諗住問新証登記 , 佢叫我去健康院會快d , mouth: 有無mami 係聯合產檢 ???
誠意推介 : [fly]蘆薈啫喱[/fly]
~~~介傷/燙傷 ~~ 一塗上即
" 掂 "  yeah vv


等待驗證會員

積分: 240


1659#
發表於 08-12-10 10:13 |只看該作者
原文章由 TY33819 於 08-12-10 10:04 發表
haha,我都中晒 wor,又係前排有少少血絲 (noise),流noise 水時,然後就飲多d honey,都幾好.. 因為天氣dry,潤一潤。

我d皮膚好早期已開始差了,不過,太無精神理佢。家下叫好返少少,可能飲多d水會有幫助... 排走d dirty 野

死啦. ...


之前食左就算啦,之後就唔好食啦,如果係本身係寒底就天加TIM AR...
而我D皮膚都鞋左好多,我係屋企都係係張床到休息,MASK又冇FULL,眉又冇收,成個黃小虎咁:;pppp: ,原本做MAMI真係希生下架.又可能係我自己懶左啦...不過到佢出左世,要KEEP番個樣架啦,唔係佢地大左帶個烏WHERE MAMI番學校會覺得冇FACE 架 .哈我諗得太遠TIM...


大宅

積分: 1172


1660#
發表於 08-12-10 10:17 |只看該作者
我book左12月23日係聯合產檢,不過我11月5號已經係健康院做左第一次喇.健康院係快好多,我11月4號book5號已經有得睇,我諗產檢都係差唔多呱,都係血壓,小便果d....


原文章由 傲祺媽咪 於 08-12-10 10:09 發表
各位 0907媽咪 , 我琴日睇完醫生 , 我既預產期係 718 , 請多多指教 , 另外我想問下係健康院 or 醫院產檢有咩分別呀 , 我打去聯合醫院諗住問新証登記 , 佢叫我去健康院會快d , mouth: 有無mami 係聯合產檢 ??? ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo