媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2025


1641#
發表於 04-10-5 12:46 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

macy,
how much for sinomax?


禁止發言

積分: 9659


1642#
發表於 04-10-5 12:48 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 9659


1643#
發表於 04-10-5 12:56 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 4796


1644#
發表於 04-10-5 12:57 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 4796


1645#
發表於 04-10-5 13:01 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2655


1646#
發表於 04-10-5 13:02 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joey,
horus夜晚個覺前半part好lum架﹐一個姿勢﹐唔郁架﹐
後半part先唔知訓左去邊﹐所以訓到枕頭架

lovebb﹐
幾個月前係jusco做promotion買﹐$99有75折

racrac,
哈﹗你大佬唔“餐”你﹐問你驚咩﹖


複式洋房

積分: 354


1647#
發表於 04-10-5 13:07 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

LOVE-BB 寫道:
macy,
how much for sinomax?

Sinomax has two models for BB, one is with single layer (~$100), the other is with multiple layers that can be used up to 4years (?) old (~$200, like the one racrac has brought).
囡囡叫文文,2003年九月五號出世。:-) 出齊廿隻牙仔啦
5/09/03 3.00kg   22/03/07 15.0kg, 97cm
囝囝叫熙熙,2005年六月廿五號出世。:-) 出咗 16 隻牙仔

25/06/05 3.00kg, 51cm   22/03/07 12.7kg, 7xcm


複式洋房

積分: 354


1648#
發表於 04-10-5 13:14 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

曉晴 寫道:
如果2歲讀一年 n1, 咁到3歲讀第二間k1得唔得架? 係咪k1 最小入學年齡係 2歲8個月呢? 點解救世軍咁多人報o既?


It is up to you. Some takes n1 as training so that the kids can perform better during interview for kinder.

As for 救世軍, mainly due to the following:
~『計劃活動』(Project Approach) 教學、
~ 蒙特梳里(Montessori)教學、
~ 英文拼音(Phonics)教學

I guess they also provide daily log to the parents, but not very sure about it.
囡囡叫文文,2003年九月五號出世。:-) 出齊廿隻牙仔啦
5/09/03 3.00kg   22/03/07 15.0kg, 97cm
囝囝叫熙熙,2005年六月廿五號出世。:-) 出咗 16 隻牙仔

25/06/05 3.00kg, 51cm   22/03/07 12.7kg, 7xcm


洋房

積分: 338


1649#
發表於 04-10-5 13:18 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joey , LOVE-BB :

Sophy 亦識攬實我, 每每我一抱抱,佢就好實咁攬住我,
就算番到屋企幾o勃,俾佢一攬,咩辛勞冇哂~

bbcutie:
雍亭咁鬼惡.罰佢陣時別她對笑,不然她以你同她玩.
sophy試過用手手打我面,我即好惡咁鬧佢,佢就好像知道自己不對.
眼濕濕.唔出聲.識得爬過親親媽媽.o爹下我.
你個女唔係衰,佢同你玩咋~


禁止發言

積分: 9659


1650#
發表於 04-10-5 13:26 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6458


1651#
發表於 04-10-5 13:37 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

love bb, 就黎11月西田大減價LA, 我舊年係西田買架個sinomax, 我E+用緊第一層

racrac, owen 仔要吾要搵野蠻師姐呀, 我希霖lee排學識功夫都可以用得著架 :mrgreen: 景祐同希霖一齊聯手對付外敵應無問題架

曉晴, 我大女2歲返n1同3歲同k1都吾同學校架, ok 喎由其升k1比其它未入讀過n1 d小朋友容易適應d, 無禁怕人law,
政府早3年前我大女過年改左可以2歲零8個月返學架, 但吾一定要所有幼稚園跟隨, 培正,民新及有部份幼稚園派表時要出示出世紙,一定要足3歲先比表你的, lee樣我考過所以好清楚, 同時大家係9月出世, 不算大女大仔,某些學校比較喜歡大仔大女, 我有幾個朋友都係大仔大女入讀以上2間一條龍學校架, 如果你地想入讀lee2間或者係出名d幼稚園就最好讀n1 la, 因為小朋友須要單獨接見架, 你地要比多d機會佢地接觸其他人同事物,我見過好多小朋友一入門口已經喊到死la, 驚到起禁陣呀, 我都鄧佢地心痛, 但係d媽咪e然吾理小朋友心情捱佢地入去班房, 係門口炳佢地, 老師都只是同媽咪講你同去出去行下等佢吾喊先好入黎吾會影響其他人, 如果吾得就無謂入黎la, 你地有無咩幼稚園想考la, 我就會考返祟真la同埋油塘d幼稚園


洋房

積分: 338


1652#
發表於 04-10-5 13:38 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joey :

你要做”跟得夫人”?唔係要做"二十四孝"母親咩 ???


男爵府

積分: 5893


1653#
發表於 04-10-5 13:39 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

hi all

When will u consider changing formula to #3? I have started to change this week. Ho Lam is 13th mth old.
Ho Lam's Homepage 2005年度我最喜愛video-1-層層叠


洋房

積分: 338


1654#
發表於 04-10-5 13:53 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

各位媽咪 :
吹秋風了, Sophy的臉仔出現紅塊,我比較大意.
都唔知咩事. 好采99話係刮秋風引起的.
請問你地買邊d 牌子bb潤臒油 ?


男爵府

積分: 6458


1655#
發表於 04-10-5 13:59 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

pangpang7919, 不如下次叫下7919好嗎 ? 容易打d 如果msm打7919實在easy 好多law, 我用qv幾好, 吹北風係禁架, 遲d重凍個個小朋友面仔都紅扑扑架la

fion, 部相機外型幾好,其它細節要慢慢觀察下先答你


大宅

積分: 1326


1656#
發表於 04-10-5 14:04 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

我終於upload咗維維生日會D相喇!

[size=large]維維一歲生日會

Karen,
你睇吓想曬邊張, pm我吖, 我幫你曬!


禁止發言

積分: 4796


1657#
發表於 04-10-5 14:04 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3239


1658#
發表於 04-10-5 14:10 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

IVY,
咁你會唔會比希霖讀返希敏的幼稚園呢? 咁你同希霖報左名未呀? 其實揀n1 除左返學距離, 學校環境要考慮外, 仲有d 乜野要考慮架? 有冇話用乜野教學方法, 好似救世軍咁, 用幾種不同的教學方法 (nmc2003 講o個幾種) , n1就開始用架啦?


男爵府

積分: 6458


1659#
發表於 04-10-5 14:15 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

各位你地見吾見希霖食緊d咩呀!"楊桃"黎架佢一手就塞落個口到呀,你咪睇佢咀細細, 要將開黎用時, 到幾係野架 ?-( ?-(


大宅

積分: 2025


1660#
發表於 04-10-5 14:28 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

ivy,
嘜有分層數咩? 唔係好明白,可否explain? thx!

pekkleyin,
唔......想曬邊張? 我諗緊點樣講你會明白.
好冇打橫咁數由1,2,3,4,.....咁我要第幾張,你係未會明呢?Thx !





首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo