跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5370


1641#
發表於 04-10-7 12:27 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

芸迪: 我上次都買左些同恆恆差不多既款長袖衫比朋友, 佢都覺得好好, 可惜近排無嘜野買喇, 我而家都係摷番買落既衫出黎去洗, 呢排涼ma. ununder無得買架, 我朋友個朋友上次比左一堆佢, 佢都比晒我喇, 如果我係屋企搵到滄海遺珠就留比你啦.

濤兒: E左相喇, 你check e-mail啦. 預備好細細妹野未呀?

Miu: 生日會, 有野就Call我啦, 我即刻幫手.

得意媽: 你既3人hoeny moon點唧? :mrgreen:
:-D


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


1642#
發表於 04-10-7 12:35 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

zoe > 熱呀, 冇變燒豬 :mrgreen:

miu > 冇煮呀, but 個廚房d 架生多過我屋企, 收都收到手軟(收埋5比cissy攪到)
疏乎????? 疏乎:mrgreen: cissy5係到un+好 :lol:


大宅

積分: 4153


1643#
發表於 04-10-7 12:39 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

Toky > 收到la, thanks! 未準備好呀, 仲有好多濕碎野買, 諗住會involve埋wingwing一齊買, 等佢一齊迎接細妹出世~


舅父同wingwing有一個學寫字母/數目字既遊戲, wingwing好鍾意玩, 我覺得唔錯, 可以推介 -
舅父會o係神奇畫板上面用筆寫大/細楷字母or數目字, wingwing就用個印仔跟住寫, 好似寫copy book咁 (因為wingwing用筆未係咁定, 所以用印仔會好d.) 佢仲會跟番佢係phonics kids睇過d筆劃順序寫, 咁樣學下學下, 會發現佢進步左好多, 由初初跟唔到d筆劃歪黎歪斜, 到依家可以寫得好四正, 有d字仲唔洗舅父寫就可以自己寫出黎添., 不過佢寫個大楷E硬係有四劃.

仲有wingwing可以由z倒轉背番去a, 同埋由1數到100, 係咪都好似幾勁呀? 不過佢又係勁怕醜加冇自信O個隻呢!


子爵府

積分: 14040


1644#
發表於 04-10-7 12:46 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

濤兒,
因為係phonics kids 教錯左~
濤兒 寫道:
不過佢寫個大楷E硬係有四劃.

妹妹1歲la~


子爵府

積分: 13774


1645#
發表於 04-10-7 12:49 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

wing ma: wingwing好叻女呀!
可以由z掉番轉去a,好勁!


子爵府

積分: 13751


1646#
發表於 04-10-7 14:09 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

濤兒:
wingwing好叻喎!
肥妹好似乜都半桶水添!我d個mami真唔掂…


大宅

積分: 1548


1647#
發表於 04-10-7 14:10 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

fwy1222 寫道:
濤兒:
wingwing好叻喎!
肥妹好似乜都半桶水添!我d個mami真唔掂…


我未又係,個仔c 淨把口
歲軒軒係隻 軒軒的網頁


子爵府

積分: 13774


1648#
發表於 04-10-7 14:13 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

契媽: 我想買兒童圖書,簡體字,有冇好書店介紹?
有冇去過國風,知5知多5多選擇


子爵府

積分: 14786


1649#
發表於 04-10-7 14:17 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

濤兒: 由1數到100, z-a 勁! 我都唔識由z-a


大宅

積分: 1548


1650#
發表於 04-10-7 14:17 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

濤兒:wingwing用個印仔跟住寫,係你個神奇畫板連,或你另外買,或普通ABC磁石貼
歲軒軒係隻 軒軒的網頁


伯爵府

積分: 16977


1651#
發表於 04-10-7 14:21 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

芸迪 寫道:
濤兒: 由1數到100, z-a 勁! 我都唔識由z-a


me too~


子爵府

積分: 13774


1652#
發表於 04-10-7 14:26 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

小BMom 寫道:
[quote]
芸迪 寫道:
濤兒: 由1數到100, z-a 勁! 我都唔識由z-a


me too~ [/quote]

me three~~~~


大宅

積分: 1548


1653#
發表於 04-10-7 14:30 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

MIU 寫道:
[quote]
小BMom 寫道:
[quote]
芸迪 寫道:
濤兒: 由1數到100, z-a 勁! 我都唔識由z-a


me too~ [/quote]

me three~~~~ [/quote]

me four~~~~
歲軒軒係隻 軒軒的網頁


子爵府

積分: 13774


1654#
發表於 04-10-7 14:33 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

zoe 寫道:
濤兒:wingwing用個印仔跟住寫,係你個神奇畫板連,或你另外買,或普通ABC磁石貼


5知wingwing玩開果副有冇5同~妹豬果塊神奇畫板,就連埋兩個印,一個係圓形,一個係四方形既~


大宅

積分: 1548


1655#
發表於 04-10-7 14:41 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

軒軒個副都係一個圓一個三角
歲軒軒係隻 軒軒的網頁


子爵府

積分: 14040


1656#
發表於 04-10-7 14:52 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

Miu,
國風 有, 仲去過CWB and MK 2 間. CWB 大D, 舒服D, 2簡D, if go to 國風, 記住帶Cherrie student card will have 10% discount ga~

Besides, you are advised to go to visit 新思維書店 (旺角MTR Exit D3, 出口一直行, 大快活樓上, 旺角城市中心 9 樓 902 室) there are many child books which are very cheap!
MIU 寫道:
契媽: 我想買兒童圖書,簡體字,有冇好書店介紹?
有冇去過國風,知5知多5多選擇
妹妹1歲la~


子爵府

積分: 13751


1657#
發表於 04-10-7 14:58 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

me 5!
我lunch試下由z-a,亂晒籠! help!


子爵府

積分: 13774


1658#
發表於 04-10-7 15:02 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

契媽: 冇去過新思維tim去過8樓果2間咋!我上次係同個朋友去,佢用阿仔果張student card,5記得係5係less 10% lu!
我想買d故事書,好似"NODDY"果類!行田園同科孚,都5多覺眼:-(


子爵府

積分: 13774


1659#
發表於 04-10-7 15:12 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

fwy1222 寫道:
me 5!
我lunch試下由z-a,亂晒籠! help!


我肯定自己5水試,100%係5得:-P


子爵府

積分: 14040


1660#
發表於 04-10-7 15:20 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

Miu,
我禽晚去過新思維, 見到有成set Noddy 賣, 佢地新張期內買滿$50 有八折
妹妹1歲la~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo