跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24274


1641#
發表於 04-12-7 18:16 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

Hi, Good evening!

今日真係好靜喎!可以好快溫哂書!幾正!! :mrgreen:

今早又去左針炙+推拿,痛到爆 :-( :-( :-(

亞仔今日食奶亂哂龍!玩殘麻麻!
麻麻又有d唔舒服喎,謙謙,你唔好咁曳曳好冇?


侯爵府

積分: 24274


1642#
發表於 04-12-7 18:19 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

Wendy:
我隻仔成日都係咁呀!
24:00係佢最精力旺盛時候,好弊!
食完呢餐奶,佢可以醒到06:00!
有時小小訓著,一放低,好小心咁放低,都喊...
好大劑...
呢兩日都係咁...


大宅

積分: 1511


1643#
發表於 04-12-7 18:26 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

kyleung 寫道:

===========
0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)
===========
No. Login....DOB... Gender... Name
--------------------------------------------------------
1. elainecnc...9月24日...囡...蘇芷晴
2. ymc2727...10月9日...囡...鄭焯榆
3. ck1656...10月12日...囡... 梁詠芝
4. RolexMa...10月14日...囝... 余浚譽
5. MaMaJoe...10月18日...囝... 馮柏鴻
6. Snowman...10月23日...囝... 曾皓廉 (Issac)
7. taurus_bb...10月26日...囝...鄭雋浩 (Ernest)
8. Kyleung...10月29日...囝... 郭朗謙(Ernest)
9. Pekkle女...10月29日...囡... 林芷蔓 (Elise)
10. chim...10 月29 日...囝... 詹凱傑
11. hkcindy...10月29日... 囝... 楊汶璁
12. 奀豬 mami...10月30 日...囡... 江子蕙(Nachelle)
13. happy_mother...11月1日...囡...周綽瑤
14. MiniMickeyMouse...11月1日...囝... ??
15. veroshea...11月3日...囝... 佘弈龍
16. joe914...11月3日...??... ??
17. Eunise...11月3日...囝...天樂
18. ritalovebaby...11月4日...囝...莫梓希(Moses)
19. chunchunmama...11月5日...囝...
20. CI...11月5日...囝...??
21. 曳媽咪... 11月5日...囝...??
22. pumpkin_mama...11月8日...囡...余樂言(Hillary)
23. monchichi818... 11月10日...囡
24. ki2002.....11月11日...囡
25. waywaybb...11月12日 ...囡
26. yeelam123...11月12日 ...囝
27. pooh88... 11月12日...囝
28. suetlam...11月12日...囡...朱凱蕎
29. jinis...11月12日... 囝
30. 惜如媽咪...11月12日...囡
31. gogoma...11月14日...囡...?? (Victoria)
32. TingWai... 11月16日...囡...
33. 78ada...11月16日...囡...穎欣
34. TamaCat...11月16日...囡...
35. pyemily....11月16日...囡...
36. car_pretty...11月17日...囡...
37. 紅孩兒...11月17日...囝...
38. AnnaSiu...11月21日...囝...
39. pigfat...11月15日 ... 囡
40. SzeYuen...11月21日...囝
41. hkclownfish...11月23日...
42. MM....... 11月24日.....囝....賜衍 (Joshua)
43. carmenw...11月25日...囡
44. 小兵...11月25日...囡
45. wing1016...11月26日...囝
46. karen&angus...11月26日...囝...余梓謙(Julius)
47. queenie80...11月27日...囡
48. cng...11月27日...囡
49. wendycychan...11月28日...囡
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


侯爵府

積分: 23951


1644#
發表於 04-12-7 18:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

豬ma,
I will get an updated list on Friday, may be send to you next week.


大宅

積分: 1511


1645#
發表於 04-12-7 18:44 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

kyleung 寫道:
Wendy:
我隻仔成日都係咁呀!
24:00係佢最精力旺盛時候,好弊!
食完呢餐奶,佢可以醒到06:00!
有時小小訓著,一放低,好小心咁放低,都喊...
好大劑...
呢兩日都係咁...


草本,
你個bb真係精力旺盛,我早排睇0左亞洲電視ATV國際台,星期一,八點鐘,超級保母都好似有提過,要每晚Train,7:00pm開始唔好同佢玩得太勁,放低左一邊自己玩,食完奶小訓後,放低喊,又抱佢,又訓後,又試放低,不停試0架!我見tv個主角bb,就要喊幾晚,不過1星期左右,好似已ok啦,不過可能你見到佢喊時,個心會好痛就真,我見tv上個媽咪見個仔喊時,佢都有喊架!


伯爵府

積分: 18746


1646#
發表於 04-12-7 18:49 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

草本,
你點呀???進展如何呀???


男爵府

積分: 7640


1647#
發表於 04-12-7 19:15 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

昨天駿駿既幼稚園有免費足部檢查,
原來亞仔係"嚴重扁平足",
真係客親我啦! :cry:
明天要帶佢去醫院做詳細檢查...


子爵府

積分: 12555


1648#
發表於 04-12-7 19:31 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

chunchunma,

駿駿冇事嘅,聽講'扁平足'可以喬正o架。
你唔好太擔心呀!
有我哋0411支持你呀!我支持你呀!
[size=small]My little baby Vivian !


侯爵府

積分: 24274


1649#
發表於 04-12-7 19:31 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

小兵:
最弊係7:00pm後d屋企人先放工呢!
就算佢爸爸都要9pm先返到
點可以唔比個仔同佢玩下傾下計呢?!
所以佢個peak hour就推遲哂囉!
但真係冇辦法
日頭我有咩法寶,有咩話題,都用哂啦!!....


侯爵府

積分: 24274


1650#
發表於 04-12-7 19:34 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

茵:
塊面好好多喇!
基本上你地依家見到我都唔會覺有事
不過始終左眼單眼時都覺得係仲差少少

條頸同肩膀都鬆左好多
不過其實keep住要餵奶,都係會痛
唯有唔好keep住一個姿勢太長時間囉(希望記得)

多謝你關心呀!!


侯爵府

積分: 24274


1651#
發表於 04-12-7 19:36 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

Cecilia:
"鴨屎腳"係好common 架咋!
駿駿咁細個,好易可以矯正到,放心.
有好多鞋店都有special 鞋designed for 呢d腳去矯正架!
放心啦!!


子爵府

積分: 12555


1652#
發表於 04-12-7 19:36 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

carol,
其實你塊面有咩事?(我多口問喳,你可唔答)
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 4607


1653#
發表於 04-12-7 19:37 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

我有問題: 關於 pump 奶儲奶... 不過唔准笑我, 人哋新手, 咩都唔識嘛
如果直接 pump 落奶樽再放入冰格, 咁個奶咀頭 & 奶樽蓋一齊整埋落奶樽度 or 用番白色果塊嘢擰實佢, 等到食時先將奶咀頭整落奶樽度??
唔知你哋明唔明我講咩呢


侯爵府

積分: 24274


1654#
發表於 04-12-7 19:40 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

Ada:
當時未識你喇!
我在32wks時"面部第七條神經麻痺",俗稱癱面症!
成塊左邊面唔郁得
驚到要屎!
睇左三個婦科,都係比類固醇我食
食左10日,都有improve到!
不過都唔係100%,所以生完之後去做針炙囉!
誰不知35wks幾就早產生左亞仔囉!!
你都唔好話唔緊張
一發病時,喊足一個星期呀!


大宅

積分: 4607


1655#
發表於 04-12-7 19:41 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

carol
你餵奶時有冇搵張舒服椅, 有靠背, 腳踏, 即係好似餵人奶咁, 姿勢要正確....

chun ma
唔駛咁擔心, 好多小朋友都有呢個問題, chun chun 咁細個, 好快矯正到....


侯爵府

積分: 24274


1656#
發表於 04-12-7 19:43 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

car 仔:
我法國醫院係用番塊白色野蓋住先架!
如果係我,我會三樣都用哂來蓋實
都食時拎走番個白色野,咁咪好衛生囉!!


侯爵府

積分: 24274


1657#
發表於 04-12-7 19:47 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

車仔:
我之所以咁憎佢地張sofa,因為太深,又long唔到頸
總之好唔舒服
已用盡屋企所有cushion去令自己坐得好d!
頭一個月都OK架!
一來亞仔未係咁墜手,二來自己d倦氣未發出來,
三來呢d係舊患
依家一次過出哂黎,所以就算姿態係correct,都好難唔痛呢!

你地都要小心dshoulder & neck,仲有手腕呀!!
餵下餵下,係唔覺架!!


侯爵府

積分: 24274


1658#
發表於 04-12-7 19:49 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

car_pretty 寫道:
我有問題: 關於 pump 奶儲奶... 不過唔准笑我, 人哋新手, 咩都唔識嘛

hay...車仔:
想當時我早產,奶樽都未攪,
都問大家d奶樽要點處置啦!
有咩好笑喎....


珍珠宮

積分: 33190


1659#
發表於 04-12-7 20:25 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

Hi all,

今日好忙呀!
朝早帶elise去健康院做聽覺測試.
跟住返公司做appraisal.
跟住同同事飲茶.
跟住約左個bk mon係mtr 送奶粉比佢.
跟住去左做facial 兼做左part 機減肥.

比左奶奶自己揍阿女成個下晝.
唉~~返黎見到個window開得條lai,
阿b著左3件衫都唔夠, 包左2張包被 ?-( ?-(
仲話elise有咳, 又透唔到氣, 叫我快d帶佢去睇醫生 ?-( ?-(


珍珠宮

積分: 33190


1660#
發表於 04-12-7 20:27 |只看該作者

Re: 0411出世表:(Updated on 7/12/2004 18:00)

咁邪既!!
你地話掛住szeyuen佢地. 我都有喎...頭先搭巴士回家時, 都掛住成班bk mon呀...想知幾時會再見

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo