tulipgdn 寫道:
Carman,
康康d痘痘好得咁好, 相信你真係今次落了不少工夫去照顧佢, 如果掉轉係我, 我一定攪到烏late 單刀, 一團槽! 加上小晴平日都咁燥, 上次臉痕, 都攪到醫生都話佢唔忍得, 如果係水痘, 我真係唔夠胆去想!
![]()
![]()
bigtabo 寫道:
tulipgdn,
你係邊到買,几錢呀,我都想買比阿囡。thanks。我發覺阿囡真係好多野都唔識,比起其他BB真係鈍好多,我老公朋友個囡大charlotte兩個月,但佢已經識好多好多野。 :-( :-(
小心女人 寫道:
bigtabo,
eeee.........依間咪係我地上次去攪攪震無幫襯果間??[quote]
katiebbmama 寫道:
bigtabo,
親親小寶兒童玩具專門店 (Kiss my kids) 係3D動畫, d 公仔仲好鬼靚!![]()
![]()
![]()