跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8810


1641#
發表於 05-1-26 09:46 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

咁又真係唔知咩事喎
佢一返到黎公司都未埋位,仲咩住個手袋就咁就暈左啦
聽同事講佢好似係'車立"到佢已經唔妥架啦,捱到返公司先至真係好睬
[quote]
Kitty&Daniel 寫道:
咩事??
[quote]
Christy 寫道:
公司


男爵府

積分: 9191


1642#
發表於 05-1-26 09:51 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

早呀~~

校長,
嗰陣我都有用托腹帶, 係舒服啲架, 尤其bb一日一日咁大....


男爵府

積分: 8810


1643#
發表於 05-1-26 09:53 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

sheeta
係呀,真係會舒服d架
係喎,你係咪仲未寄呢???
sheeta 寫道:
早呀~~

校長,
嗰陣我都有用托腹帶, 係舒服啲架, 尤其bb一日一日咁大....


伯爵府

積分: 17567


1644#
發表於 05-1-26 10:13 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

早晨~~~

http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


男爵府

積分: 8096


1645#
發表於 05-1-26 10:20 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

早晨~


男爵府

積分: 9191


1646#
發表於 05-1-26 10:33 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

Christy 寫道:
係喎,你係咪仲未寄呢???


妳真係好善解人意呀校長...


男爵府

積分: 8810


1647#
發表於 05-1-26 10:33 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

wing
可以欣賞你d功課未呀


子爵府

積分: 12712


1648#
發表於 05-1-26 10:42 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

係呀
Kitty&Daniel 寫道:
整左部機比你個新同事???

[quote]
563111 寫道:
我今日可以坐返自己位, 不過都唔係咁方便上bk
[/quote]

該用戶已被刪除

1649#
發表於 05-1-26 10:46 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12712


1650#
發表於 05-1-26 10:46 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

都係吉吉醒知我意思(我話有左單野呀)


子爵府

積分: 12712


1651#
發表於 05-1-26 10:49 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

係啦, 不過都冇咩時間上黎架啦, 要講解呀
Kitty&Daniel 寫道:
咁就冇咁悶啦

[quote]
563111 寫道:
係呀[quote]
Kitty&Daniel 寫道:
整左部機比你個新同事???
[/quote]


男爵府

積分: 8096


1652#
發表於 05-1-26 10:51 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

hi 563,


男爵府

積分: 8810


1653#
發表於 05-1-26 11:07 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

咩喎
鬼叫你打到唔清唔楚咩
563111 寫道:
都係吉吉醒知我意思(我話有左單野呀)


男爵府

積分: 8810


1654#
發表於 05-1-26 11:10 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

吉吉
早知果日買liza隻冷啦
我係ann ann 到換superwool 既話冇紅色,要$39一個
liza果隻都係咁上下長,都係$28左右咋
該用戶已被刪除

1655#
發表於 05-1-26 11:16 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17567


1656#
發表於 05-1-26 11:22 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

校長
我都未整好以前部電腦,而家用緊呢部整極都整唔到呀,我都好想交功課呀.好心急~~好心急~~~
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


男爵府

積分: 8810


1657#
發表於 05-1-26 11:28 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

都唔係既,如果係背心我都會考慮既,但12至13個冷織比自己真係有d肉赤
Kitty&Daniel 寫道:
校長,
oic..
ann d 冷咁貴,織唔過呀!!


男爵府

積分: 8810


1658#
發表於 05-1-26 11:28 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

我都好心急呀
wing1206 寫道:
校長
我都未整好以前部電腦,而家用緊呢部整極都整唔到呀,我都好想交功課呀.好心急~~好心急~~~


子爵府

積分: 12712


1659#
發表於 05-1-26 11:30 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

校長:你要知我係咁上下啦, 我又冇心情呢 :-(


子爵府

積分: 12712


1660#
發表於 05-1-26 11:32 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

公貓死鬼左呀, 同外界失去聯絡啦


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo