自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5428


1641#
發表於 04-11-4 09:26 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Kone>>我仲以為去又一城係搭208 tim.

我果年都交左4間留位費, 花唔小冤枉錢. 希望你地搵到間心水幼稚園


大宅

積分: 3888


1642#
發表於 04-11-4 09:45 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

konekobb
OIC~~城浸好近喎~~咁我就遠喇係官塘~~我信主已經有16年喇!!!

tingwai
嘻....我想問下妳仔仔係咪2002年2月bb呀...我仔係呀...因為上次見到妳時覺得妳好熟好面呀~~定因為大家住同區見過呢???


大宅

積分: 2640


1643#
發表於 04-11-4 10:09 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

各位早晨,

琴日勁忙, 冇上黎呀 :lol:

有樣野想請教, 你地既bb幾大時, 你先開始比油鹽糖鼓油等li d 調味品佢地食架? ?-(
thanks!!

konekobb
你返"九龍城浸信會", 咁我想問你知唔知果度間幼稚園好唔好架?


珍珠宮

積分: 48885


1644#
發表於 04-11-4 10:56 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Easy 媽咪

我仔係 02年 10月呀
面熟係咪我地食過飯呀??

我同你都幾有緣
之前我返保會playgroup
又見你個妹, 仲同一組

嘩果日你放櫈仔排隊唔驚比人拎走?

我個工人幫我12:00am 坐係個樹
諗落都幾陰公
佢返黎問我要唔要去
佢話好辛苦
個樹好大風


珍珠宮

積分: 48885


1645#
發表於 04-11-4 10:59 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Sandy

當發現佢對家中無調味的食物無興趣時就加d鹽開始

或者佢地出街食過街外野
有口感啦

返到屋企食野又差d

就係時係
我好似18months 加鹽

而家要加鼓油醃肉 (當然唔太多)


大宅

積分: 3888


1646#
發表於 04-11-4 12:08 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

tingwai,
果日我驚張


珍珠宮

積分: 48885


1647#
發表於 04-11-4 14:15 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

easy 媽咪

屎啦我係咪失憶
你之前係咪銅鑼灣工作?
我地唔係飲過一次茶?


大宅

積分: 3821


1648#
發表於 04-11-4 14:17 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

KristyMum
208?? 我未搭過喎...
下次試吓話你知吖~!


大宅

積分: 3821


1649#
發表於 04-11-4 15:12 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Sandylam
我就Fitz過咗1歲就比調味喇,
但當然只係少少啦~
但鹽你可以用低鈉海鹽,
對大人細路都好嫁~

至於"城浸"嘅幼稚園就...
我見讀嘅小朋友就好開心嘅...
d老師都好有愛心,
但d課程好淺...
好有個表妹以前讀"城浸"嘅幼稚園,
後來好好彩派咗協恩小學,
佢依家3年班,
嘩~我見佢最初做功課做得好辛苦,
搞到佢阿媽都好勞氣...依家好d喇~

其實兩睇啦~
睇你想佢冇壓力開開心心3年,
定努力3年等之後冇咁辛苦囉...


大宅

積分: 3821


1650#
發表於 04-11-4 15:35 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Easy媽咪
我係基督家庭第六代傳人喇~haha~
我未出世就返教會,
所以好細個已經信主咯~
城浸都由細返到大喇...
我覺得自己好幸運喔~


大宅

積分: 2640


1651#
發表於 04-11-4 16:24 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

TingWai ,konekobb,

THANKS!
我問調味料既原因, 係因為我不嬲都冇落任何野落粥仔, 而湋圖都好鍾意食.每餐都食一碗大人碗既粥.

但我媽咪(湋圖係我媽咪揍)由10個月開始就不斷話要加調味料比湋圖, 話d食物冇味, 淡某某. 但我話唔好, 對bb個腎唔好. 雖然佢話好, 但每個星期都問我一次加唔加得. 我都不厭其煩咁解釋點解唔好(但其實我覺得佢己靜雞雞加左, 不過想我say yes).佢仲話1歲後bb仔一定...係一定要食鹽....如果唔係冇力喎.......

到琴晚我探湋圖, 見佢清蒸魚時有薑 , 油, 鼓油. (d魚用黎煲粥)我話仲乜加鼓油, 用薑蒸未得lor, 何況本身魚都會出魚油, 唔使加啦, 我媽咪話, 冇調味又"聲"又淡某某, 佢話蒸完倒左d 油同鼓油佢湋圖就食唔到(咁仲乜要加呢....)?-(

我覺得對大人係冇味, 但對小朋友我覺得冇必要比佢食到咁農味, 加上湋圖冇調味都肯食, 點解要引佢去食呢?

但我媽咪琴日見我咁問, 發晒脾氣話我乜都唔比個仔食(其實我只係唔比調味料?-( ), 佢話佢我講過唔好加鹽, 佢未加鼓油lor ?!?!??!佢話乜都唔比食, 遲d腸胃好易有問題?!?
我媽咪鬧到收唔到聲......

我都唔知堅持....亦話由得佢好..... :cry:

好唔開心...如果可以自己揍...可以自己控制....而家好冇耐....

konekobb,
多謝你"城浸"幼稚園既資料, 我都覺得幼稚園唔可以太淺, 同埋學習未必一定唔開心. 小朋友學習都可以好開心架麻
我對"城浸"嘅幼稚園有興趣(雖然早左少少諗:mrgreen: ), 因為近我屋企, 同埋有全日. 但如果真係太淺. 我都要考慮下lu.


珍珠宮

積分: 48885


1652#
發表於 04-11-4 17:18 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

sandy

其實食少少無壞

放鬆d啦


子爵府

積分: 10600


1653#
發表於 04-11-4 17:52 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

sandylam,
我諗你比老人家揍, 就真係預咗有啲咁既問題啦! 其實真係少少都冇問題既, 我哋細個佢哋咪又係咁比我哋食, 不過冇就緊係更加好啦! 其實我哋都好難一次咁去改老人家咁多年既思想, 唯有慢慢改, 得閒又比啲有關文章佢睇, 等佢哋知道食得多真係唔係幾好! 又或者有時可以做吓"枚", 揾啲朋友夾份做吓戲囉! 我諗你媽媽其實都好鍚你囝囝, 佢只係堅信咁樣係對個孫好啫! 如果唔係, 佢都唔駛咁激動咁同你拗啦!

我自己就成日同囝囝出街食嘢, 所以都照食咗好多鹽, 但係屋企我就只係落好少, 好彩佢都照食! 我諗真係習慣問題, 我有朋友個囝囝, 因為同老人家一齊住, 又係成日比好重味個孫食, 所以宜家佢嚟到我屋企, 就唔肯食我屋企啲嘢! 好多時都要另外攞碟豉油比佢架!


大宅

積分: 3821


1654#
發表於 04-11-4 21:08 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

sandylam
哦...原來係咁嘅一回事,
我記得以前我奶奶都有同我講過,
過咗一歲要食鹽至有力...
其實如果你媽咪唔係放太多都唔使咁緊張嘅...

你不如真係買包"低鈉海鹽"比你媽咪用啦~
比起普通鹽對腎臟嘅損害底好多嫁~
咁就算你媽咪落鹽你都冇咁擔心吖嫲...


伯爵府

積分: 17948


1655#
發表於 04-11-4 21:48 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

我呢期好鬼多野做,就來死得,溫唔倒書呀
pooh 磁貼欠6, 30, 35


大宅

積分: 3888


1656#
發表於 04-11-5 09:59 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

tingwai
哈...哈....原來失憶果個系我呀~~~~哈..哈
唔怪我見妳咁鬼熟口面喇~~~唔好話大肚婆冇記性~~原來唔大肚果個我仲冇呀

妳而家係咪都在銅鑼灣做野呀~~我係呀~~唔會走架....除非老板唔要我啦~~一定做落去呀~~~parttime工好鬼難找架!


珍珠宮

積分: 48885


1657#
發表於 04-11-5 10:09 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Easy 媽

乜你仲有做野
我以為你轉左全職mama

咪好囉
又我湊仔又有錢搵
羨慕屎我啦



大宅

積分: 2640


1658#
發表於 04-11-5 11:31 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

all, morning

TingWai, Cyrusmum, konekobb,
多謝你地.
我都覺得食少少無壞, 但而家既走勢怕會赿食赿多...
我亦冇一下子迫我媽咪, 我都有印d文章比佢睇, 但佢堅信佢果套, 所以我成日提, 佢今次未咁激lor :-|

我想問"低鈉海鹽"邊鼠有得買, 普通supermarket有冇得買?
thanks!!!


仲有, 今日.....
湋圖1歲生日!!!!
下午會請假早d揍佢去街街...但今晚一定....係一定要返奶奶家dinner. 所以冇乜時間, 唔去得邊度


珍珠宮

積分: 48885


1659#
發表於 04-11-5 11:34 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

湋圖

Happy Birthday !!


TingWai EE


子爵府

積分: 10307


1660#
發表於 04-11-5 11:40 |只看該作者

Re: 何文田媽咪樂園

Hi all, good morning!

sandy,

祝湋圖生日快樂! 買o左生日蛋糕未?

tingwai,

你幾時生BB 呀?係呀係就快o勒?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo