跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 3272

好媽媽勳章


1641#
發表於 10-4-27 13:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2437


1642#
發表於 10-4-27 13:22 |只看該作者
午安呀........C9們...........


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


1643#
發表於 10-4-27 13:35 |只看該作者
如果我可以留喺家中,就唔會有蛋散出現啦
今朝勁忙, 而家先打到咭, 仲食緊肉丁餐肉出前一丁.....好味!

原帖由 獅子bb 於 10-4-27 13:04 發表



係啦,未見人 !!

希望煒煒b 退晒燒,煒ma 只係帶左煒煒b出去happy 啦 !!

大孖可能要留守家中,看住 蛋散,所以唔得閒上bk ???


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


1644#
發表於 10-4-27 13:39 |只看該作者
珍惜眼前人呀妹!

原帖由 carrie0106 於 10-4-27 12:07 發表
如果哥哥仔真係比人搶咗就慘啦, 我估冇人可以忍到我啲小姐脾氣


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


1645#
發表於 10-4-27 13:48 |只看該作者
Hayden媽, 唔好咁介意啦, 呢個世界真係會有呢d人, 無謂為佢地唔開心. 我有個朋友, 佢都可以為咗我派帖時只派餅咭唔派埋利是而嬲咗我啦(因為佢又識我老公)...仲要係喺其他friend口中先, 真係得啖笑. 到而家都唔friend, 所以都無得介意.

原帖由 AYMK 於 10-4-27 11:41 發表
唔好意思, 咁多位MAMI, 請容許我呻下, 唔係關於BB, 係開於我自己同朋友既關係...

我好唔開心, 我最好的朋友 (佢係未結婚未有小朋友的) 完全唔明白我(佢話同我溝通唔到無話提喎, 我已經盡量係佢面前唔提起bb, 但係.. ...

[ 本帖最後由 leung-baby 於 10-4-27 13:49 編輯 ]


男爵府

積分: 6650

好媽媽勳章


1646#
發表於 10-4-27 13:59 |只看該作者
有時真係要互相體諒架, 如果佢忍到你脾氣, 都係個好仔嚟架嘞, 唔好走寶呀!
原帖由 carrie0106 於 10-4-27 12:07 發表
如果哥哥仔真係比人搶咗就慘啦, 我估冇人可以忍到我啲小姐脾氣

[ 本帖最後由 Okaya 於 10-4-27 14:33 編輯 ]
][img]


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


1647#
發表於 10-4-27 14:01 |只看該作者

多謝家僖媽, 返屋企望到謙謙已經無野嘞.
有時真係好矛盾, 有事時又要指意佢地幫手, 但係又唔想佢地插手去教謙謙, 驚第日無咗個仔. 所以真係左右做人難, 成日都hold住自己唔好搞到無彎轉, 所以都要好似cloudybobo話佢有佢幫, 我有我教....不過我驚係我鬧個仔個仔就會去咗佢地道求救

原帖由 ShingYan1 於 10-4-27 08:08 發表
早晨喇,咁多位媽媽。

謙謙媽,瞓醒一覺,心情好d未呀?

原帖由 cloudybobo 於 10-4-26 17:13 發表
leung-baby,

唔洗 "興" 喎, 你都有c6出聲吖, 如果真係因為咁而曳咗, 咪大條道理唔好比你6299帶謙謙出街囉。

同埋呢....老一輩爭孫/寵孫/唔分黑白的錫係在所難免的, 我的做法係佢有佢幫, 我有我鬧 (我會當佢透明, 繼續教佢, 甚至搭番99句說話嚟鬧佢), 我唔理99咁多的, 你係真正想教好過細路, 小朋友自己都知的, 唔洗擔心喎。

呢d係我的實戰經驗呀, 你放心啦, 謙謙會聽你教的, 最最最緊要係.....佢對你心服口服!!


大宅

積分: 2437


1648#
發表於 10-4-27 14:20 |只看該作者
呢兩個字竟然出自你,實有點意外
原帖由 leung-baby 於 10-4-27 13:35 發表
如果我可以留喺家中,就唔會有蛋散出現啦
今朝勁忙, 而家先打到咭, 仲食緊肉丁餐肉出前一丁.....好味!


大宅

積分: 3621

畀面勳章


1649#
發表於 10-4-27 14:27 |只看該作者
佢有拍拖, 因為$$問題, 所以未可結婚, 但佢話佢未決定生唔生, 因為驚唔識教, 同未可以放棄而家既生活(即成日去旅行)...

我都明白, 人各有智, 唯有順其自然,...但真係好可惜, 1X年朋友, 咁就...根本經唔起考驗

原帖由 獅子bb 於 10-4-27 12:50 發表


Hayden ma, 唔好唔開心啦 !! 你已經做左你要做嘅野去挽救依段友誼,人各有智.....無法 !! 又或者你朋友都好無奈架,唔係佢唔想同你聯絡,可能你朋友覺得同你相比.....你有幸福家庭,有個可愛嘅女,而佢...... (唔知 ...


禁止訪問

積分: 3272

好媽媽勳章


1650#
發表於 10-4-27 14:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1651#
發表於 10-4-27 14:34 |只看該作者
呢d有咩好驚喎.....只要佢知道比人教要坐定定; 比人打要企定定就得啦....仲有, 就係求救都無用就得嘞

我唔驚呢d, 我最驚係我d仔第日有女友/老婆就唔理我, 同埋如果佢一心一意對佢老婆, 而佢老婆仲c6前c6後, 我會好肉赤的

我識一位單親媽咪, 佢同佢個仔好好感情, 佢個仔亦好生性, 好比心機讀書, 佢媽咪係人前人後提起呢個仔都好開心的。 不過, 佢個仔做野之後, 出入唔太就腳, 話要搬出去住, 愛子心切的呢位媽咪買咗層樓比佢, 有一日, 呢位媽咪上去清潔, 一入屋就見到一個女子 (個仔的女友, 佢哋同居).....呢位媽咪好唔鍾意呢個女仔, 認為因為佢, 個仔先要搬出去住, 先唔理個媽咪, 覺得比人搶咗個仔

所以呢...愈係付出, 佔有欲就愈強......希望將來的我可以睇得好開啦

你老公唔想生住, 可能係拖字訣; 亦可能見謙謙有文路, 想全力投資........點都好啦, 我都希望你可以二人行三人返, 呢D都係男女大不同呀!!

原帖由 leung-baby 於 10-4-27 14:01 發表

多謝家僖媽, 返屋企望到謙謙已經無野嘞.
有時真係好矛盾, 有事時又要指意佢地幫手, 但係又唔想佢地插手去教謙謙, 驚第日無咗個仔. 所以真係左右做人難, 成日都hold住自己唔好搞到無彎轉, 所以都要好似cloudybobo話佢有佢幫, 我有我教....不過我驚係我鬧個仔個仔就會去咗佢地道求救


大宅

積分: 3621

畀面勳章


1652#
發表於 10-4-27 14:34 |只看該作者
咁攪笑...為咗封利是...

我有個朋友, 佢直頭無CHECK清楚張請帖有無放漏野就咁比我, 我打開一睇, 又無餅咭又無利是, 以你朋友觀點, 咁咪要無朋友做...(我就緊係算啦, 講得係朋友, 又點會介意呢D野)

原帖由 leung-baby 於 10-4-27 13:48 發表
Hayden媽, 唔好咁介意啦, 呢個世界真係會有呢d人, 無謂為佢地唔開心. 我有個朋友, 佢都可以為咗我派帖時只派餅咭唔派埋利是而嬲咗我啦(因為佢又識我老公)...仲要係喺其他friend口中先, 真係得啖笑. 到而家都唔friend ...


大宅

積分: 4035


1653#
發表於 10-4-27 15:56 |只看該作者
諾諾媽, 你暗示我
原帖由 cloudybobo 於 10-4-27 14:34 發表
呢d有咩好驚喎.....只要佢知道比人教要坐定定; 比人打要企定定就得啦....仲有, 就係求救都無用就得嘞

我唔驚呢d, 我最驚係我d仔第日有女友/老婆就唔理我, 同埋如果佢一心一意對佢老婆, 而佢老婆仲c6前c6後, 我會好肉赤的

我識一位單親媽咪, 佢同佢個仔好好感情, 佢個仔亦好生性, 好比心機讀書, 佢媽咪係人前人後提起呢個仔都好開心的。 不過, 佢個仔做野之後, 出入唔太就腳, 話要搬出去住, 愛子心切的呢位媽咪買咗層樓比佢, 有一日, 呢位媽咪上去清潔, 一入屋就見到一個女子 (個仔的女友, 佢哋同居).....呢位媽咪好唔鍾意呢個女仔, 認為因為佢, 個仔先要搬出去住, 先唔理個媽咪, 覺得比人搶咗個仔

所以呢...愈係付出, 佔有欲就愈強......希望將來的我可以睇得好開啦

你老公唔想生住, 可能係拖字訣; 亦可能見謙謙有文路, 想全力投資........點都好啦, 我都希望你可以二人行三人返, 呢D都係男女大不同呀!!


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1654#
發表於 10-4-27 17:40 |只看該作者
haha我估我都唔會有肉赤的一日, 佢哋大個咗, 好難會同我傾心事, 佢唔講, 我又點會知呢.....

原帖由 carrie0106 於 10-4-27 15:56 發表
諾諾媽, 你暗示我


大宅

積分: 3137

畀面勳章


1655#
發表於 10-4-27 19:05 |只看該作者
謙謙媽,我都覺得對住啲99好無奈...我99試過俾敬諺玩牙簽同埋食西米布甸,但係c6見到竟然唔阻止...我當時好嬲,但係我唔想係小朋友面前發癲,因為我相信我係佢嘅榜樣,我唔想佢第時對我唔好,即使佢唔理我唔緊要,但係如果佢對我呼呼喝喝,我諗我會仲唔開心...

另外我屋企近排發生啲事,令我覺得教好一個小朋友好難,有時對住敬諺,我好懷疑自己可唔可以唔好教咗件累人累物嘅垃圾,我好驚佢唔止累咗我同c6,仲會累埋啲親朋戚友!


大宅

積分: 4442


1656#
發表於 10-4-27 22:42 |只看該作者
其實佢係唔係唔抵得你有個幸福家庭呀? 我覺得有時d女人嫉妒心比較重,正如我有bb時,從冇女人讓位比我,反而四、五十歲d男人就會讓位比我,你知啦,而家好多中女都未嫁得出,可能會唔抵得其他人可以結婚生仔(純粹個人意見,cloudybobo唔好話我諗埋一邊)。你個朋友未結婚,最緊要係仲未生仔,佢真係感受唔到我地d生活嫁,不過,算啦,你唔好唔開心,十幾年朋友,佢都唔珍惜咯,你都唔好記住喇,可能有一日佢自己做咗媽媽後會明白你呢。隨緣啦。

原帖由 AYMK 於 10-4-27 14:27 發表
佢有拍拖, 因為$$問題, 所以未可結婚, 但佢話佢未決定生唔生, 因為驚唔識教, 同未可以放棄而家既生活(即成日去旅行)...

我都明白, 人各有智, 唯有順其自然,...但真係好可惜, 1X年朋友, 咁就...根本經唔起考驗

...


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


1657#
發表於 10-4-27 22:47 |只看該作者
呢個稱呼幾文雅, 好啱身份, 我覺得形容得好貼切

原帖由 GLOLY 於 10-4-27 14:20 發表
呢兩個字竟然出自你,實有點意外


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


1658#
發表於 10-4-27 22:49 |只看該作者
就係呢d事令人好嬲, 但係又無得發顛個吓先辛苦到爆炸!

原帖由 kumkum1708 於 10-4-27 19:05 發表

謙謙媽,我都覺得對住啲99好無奈...我99試過俾敬諺玩牙簽同埋食西米布甸,但係c6見到竟然唔阻止...我當時好嬲,但係我唔想係小朋友面前發癲,因為我相信我係佢嘅榜樣,我唔想佢第時對我唔好,即使佢唔理我唔緊要,但係如果佢對我呼呼喝喝,我諗我會仲唔開心...

另外我屋企近排發生啲事,令我覺得教好一個小朋友好難,有時對住敬諺,我好懷疑自己可唔可以唔好教咗件累人累物嘅垃圾,我好驚佢唔止累咗我同c6,仲會累埋啲親朋戚友!


大宅

積分: 4442


1659#
發表於 10-4-27 22:49 |只看該作者
唉....我有d困擾呀,唔知點解我呢幾個月d分泌有d紅色,初時只係少少粉紅色+透明嘅分泌,但今個月就多咗,由上星期至而家都係,多到我已為姨媽到,但又唔係喎,佢又冇姨媽到個d咁紅咁多,仲唔洗用巾巾,淨係小便清潔時抹到,我驚自己生野呀,所以我諗住等今個月period完後就去檢查吓....


大宅

積分: 4442


1660#
發表於 10-4-27 22:51 |只看該作者

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo