原帖由 AYMK 於 10-4-27 11:41 發表
唔好意思, 咁多位MAMI, 請容許我呻下, 唔係關於BB, 係開於我自己同朋友既關係...
我好唔開心, 我最好的朋友 (佢係未結婚未有小朋友的) 完全唔明白我(佢話同我溝通唔到無話提喎, 我已經盡量係佢面前唔提起bb, 但係.. ...

原帖由 cloudybobo 於 10-4-27 14:34 發表
呢d有咩好驚喎.....只要佢知道比人教要坐定定; 比人打要企定定就得啦....仲有, 就係求救都無用就得嘞![]()
我唔驚呢d, 我最驚係我d仔第日有女友/老婆就唔理我, 同埋如果佢一心一意對佢老婆, 而佢老婆仲c6前c6後, 我會好肉赤的![]()
我識一位單親媽咪, 佢同佢個仔好好感情, 佢個仔亦好生性, 好比心機讀書, 佢媽咪係人前人後提起呢個仔都好開心的。 不過, 佢個仔做野之後, 出入唔太就腳, 話要搬出去住, 愛子心切的呢位媽咪買咗層樓比佢, 有一日, 呢位媽咪上去清潔, 一入屋就見到一個女子 (個仔的女友, 佢哋同居).....呢位媽咪好唔鍾意呢個女仔, 認為因為佢, 個仔先要搬出去住, 先唔理個媽咪, 覺得比人搶咗個仔![]()
所以呢...愈係付出, 佔有欲就愈強......希望將來的我可以睇得好開啦![]()
你老公唔想生住, 可能係拖字訣; 亦可能見謙謙有文路, 想全力投資........點都好啦, 我都希望你可以二人行三人返, 呢D都係男女大不同呀!!