跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


1641#
發表於 10-6-15 18:08 |只看該作者
好老公~

原帖由 bee_eed 於 10-6-15 17:59 發表


都係我老公幫阿 b 沖涼架,若果係 sunday 佢仲全日幫阿 b 換片。突然覺得佢都幾好 tim
         


大宅

積分: 1744


1642#
發表於 10-6-15 18:19 |只看該作者
原帖由 methy 於 15-6-2010 17:58 發表


我見$3x.平時都可以著.咪買一件半件玩下。
要貼相:

1upload D 相上相片寄存服務既網址.
 我用開:http://photobucket.com/
2.upload左d相上去之後.你會見到d相既下面.有d類似code:
 http://xxxxx.jpg
3.將呢d code 貼上你個message就完成。 ...



OOO!
好感激你咁詳細教我呀!!!
我試下先n_____n
+別人笑我太瘋癲,我笑他人看不穿+


別墅

積分: 833


1643#
發表於 10-6-15 18:21 |只看該作者
原帖由 methy 於 10-6-15 17:25 發表


你呢個方法令我諗起有一次我勁塞.個曾經餵人奶既同事教好似狗仔,咁扒係到餵.可以通返喎。我嗰次塞到又紅又腫,咩方法都試..兩隻手"撐"起個人原來咁辛苦,"撐"左一兩分鐘就變左好似你咁餵.但都係最多頂到5分鐘.之後個s ...


哈哈!鐘乳石... hehe
  


別墅

積分: 833


1644#
發表於 10-6-15 18:26 |只看該作者
原帖由 甄叮噹 於 10-6-15 18:06 發表
但我睇咗2個兒科醫生都話bb唔食奶就早d比佢試其他野食, 我個cayden仔就4個月零3星期就食糊仔, 另外又係佢5個月零一星期大轉咗另一隻奶粉, 而家情況有改善
...


改善咪好囉 我地好阿媽既,唔係煩阿 b 食就係痾... kaka

  


大宅

積分: 1744


1645#
發表於 10-6-15 18:27 |只看該作者
得左!!n_n
+別人笑我太瘋癲,我笑他人看不穿+


別墅

積分: 833


1646#
發表於 10-6-15 18:28 |只看該作者
原帖由 deerdeer 於 10-6-15 18:08 發表
好老公~


shhhhhhhh... d 男人唔讚得架....
  


大宅

積分: 1744


1647#
發表於 10-6-15 18:29 |只看該作者
原帖由 deerdeer 於 15-6-2010 17:39 發表
ok...no problem...買左通知你....不過你pm 你個 contact 比我先...我驚到時搵你唔到


thankyou!
已pm你n_n
+別人笑我太瘋癲,我笑他人看不穿+


大宅

積分: 2115


1648#
發表於 10-6-15 18:37 |只看該作者
唔知Brad仔依幾日食奶食得咁玩嘢...係咪想試其他野食呢?
不過我老公信晒之前嘅姑娘and醫生話, bb重得好唔好咁早食糊仔
need wait until 6 months

原帖由 甄叮噹 於 10-6-15 18:06 發表
但我睇咗2個兒科醫生都話bb唔食奶就早d比佢試其他野食, 我個cayden仔就4個月零3星期就食糊仔, 另外又係佢5個月零一星期大轉咗另一隻奶粉, 而家情況有改善
...


大宅

積分: 2115


1649#
發表於 10-6-15 18:43 |只看該作者
我估我耐唔耐都氹佢食, 佢食食吓先轉佢打則...
我之前試過抱住一路行一路餵! 20lbs B 辛苦死呀
原帖由 methy 於 10-6-15 17:25 發表


你呢個方法令我諗起有一次我勁塞.個曾經餵人奶既同事教好似狗仔,咁扒係到餵.可以通返喎。我嗰次塞到又紅又腫,咩方法都試..兩隻手"撐"起個人原來咁辛苦,"撐"左一兩分鐘就變左好似你咁餵.但都係最多頂到5分鐘.之後個s ...


大宅

積分: 1128


1650#
發表於 10-6-15 18:51 |只看該作者
我煩多幾樣呀, 就係佢唔鍾忘瞓, 又尿道炎, 而家又要預備11個月前入院剪脷筋
原帖由 bee_eed 於 10-6-15 18:26 發表


改善咪好囉 我地好阿媽既,唔係煩阿 b 食就係痾... kaka


別墅

積分: 833


1651#
發表於 10-6-15 19:00 |只看該作者
原帖由 bbyeebb 於 10-6-15 18:37 發表
唔知Brad仔依幾日食奶食得咁玩嘢...係咪想試其他野食呢?
不過我老公信晒之前嘅姑娘and醫生話, bb重得好唔好咁早食糊仔
need wait until 6 months


same as 健康院阿姑娘講 d 野... 佢話人奶已經完全滿足阿 b至6個月所需喎...話之後至比其它固體佢學咀嚼
  


別墅

積分: 833


1652#
發表於 10-6-15 19:02 |只看該作者
原帖由 bbyeebb 於 10-6-15 18:43 發表
我估我耐唔耐都氹佢食, 佢食食吓先轉佢打則...
我之前試過抱住一路行一路餵! 20lbs B 辛苦死呀


真係好高難度喎... 難為好媽媽
  


別墅

積分: 833


1653#
發表於 10-6-15 19:05 |只看該作者
原帖由 甄叮噹 於 10-6-15 18:51 發表
我煩多幾樣呀, 就係佢唔鍾忘瞓, 又尿道炎, 而家又要預備11個月前入院剪脷筋


雞蛋仔第日大個仔要好好孝順媽媽呀
  


男爵府

積分: 8967


1654#
發表於 10-6-15 19:12 |只看該作者
原帖由 甄叮噹 於 10-6-15 18:51 發表
我煩多幾樣呀, 就係佢唔鍾忘瞓, 又尿道炎, 而家又要預備11個月前入院剪脷筋


吓!? 又尿道炎? 無事呀ma?

剪脷筋要入院架? 我識左個網友.佢有次bb傷風睇某兒科醫生.個醫生見佢阿b條脷筋唔知點樣”痴”住.個醫生就咁拎左把”較”剪.就咁咩同阿b剪左.聽到我


大宅

積分: 2115


1655#
發表於 10-6-15 19:17 |只看該作者
係喎雞旦仔瞓成點呀? 一日午睡幾次? and 夜晚幾點瞓呀?
剪脷筋???你點發覺佢痴脷筋?

原帖由 甄叮噹 於 10-6-15 18:51 發表
我煩多幾樣呀, 就係佢唔鍾忘瞓, 又尿道炎, 而家又要預備11個月前入院剪脷筋


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


1656#
發表於 10-6-15 19:22 |只看該作者
甄叮噹,

I truly understand your worriness when you learn that your baby got so many things to worry about....

Since my elder daughter got similar situation as yours and she had her operation and 全身ma醉 when she was only 8 months old.....

一想起真係人都din.....好彩++touchwood 無事無幹咋.....

原帖由 甄叮噹 於 10-6-15 18:51 發表
我煩多幾樣呀, 就係佢唔鍾忘瞓, 又尿道炎, 而家又要預備11個月前入院剪脷筋
         


大宅

積分: 1128


1657#
發表於 10-6-15 19:25 |只看該作者
你囡囡都係要剪脷筋?

原帖由 deerdeer 於 10-6-15 19:22 發表
甄叮噹,

I truly understand your worriness when you learn that your baby got so many things to worry about....

Since my elder daughter got similar situation as yours and she had her operation and 全 ...


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


1658#
發表於 10-6-15 19:26 |只看該作者
我有次在youtube都先過就咁剪一剪.....就完成bb剪脷筋手術啦......

原帖由 methy 於 10-6-15 19:12 發表


吓!? 又尿道炎? 無事呀ma?

剪脷筋要入院架? 我識左個網友.佢有次bb傷風睇某兒科醫生.個醫生見佢阿b條脷筋唔知點樣”痴”住.個醫生就咁拎左把”較”剪.就咁咩同阿b剪左.聽到我 ...
         


大宅

積分: 1128


1659#
發表於 10-6-15 19:27 |只看該作者
佢上兩個星期又黎料, 今次我死都唔去仁安住, 好彩星期日個兒科都有開, 佢都好有經驗, 見cayden冇燒就比另外一d建議我地, 上星期六就肯定係下尿道炎, 而家叫做好番, 不過10日後再要驗尿
原帖由 methy 於 10-6-15 19:12 發表


吓!? 又尿道炎? 無事呀ma?

剪脷筋要入院架? 我識左個網友.佢有次bb傷風睇某兒科醫生.個醫生見佢阿b條脷筋唔知點樣”痴”住.個醫生就咁拎左把”較”剪.就咁咩同阿b剪左.聽到我 ...


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


1660#
發表於 10-6-15 19:28 |只看該作者
唔係....佢重大鑊過剪脷筋.....住左2個星期醫院....e家都耽住要長期去覆診......

佢3個月果時又係試過尿道炎.......

原帖由 甄叮噹 於 10-6-15 19:25 發表
你囡囡都係要剪脷筋?

         

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo