夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4443


1641#
發表於 05-7-5 12:44 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

我唔記得佢叫咩名LA
總之佢開過TOPIC 針對SUGAR GA
不過我真係好想知 SUGAR 係咪做過佢地講既野


大宅

積分: 3325


1642#
發表於 05-7-5 12:45 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

邊d 呀?


大宅

積分: 3325


1643#
發表於 05-7-5 12:46 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

今日自己係屋企好悶呀!
又要等個fd 放工傾下計!
而家自己一個唔知做乜好
衫又洗晒
地又拖晒
vcd 又睇晒
乜都做晒
點算好呀 :-( :-(


大宅

積分: 3265


1644#
發表於 05-7-5 12:51 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

你走過去she.com同人講下是非law!


大宅

積分: 4443


1645#
發表於 05-7-5 12:52 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

話咩佢做舞女AR 個老公又坐監AR
係咪真GA


大宅

積分: 3325


1646#
發表於 05-7-5 12:55 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

拿~ 佢做小姐呢樣野我都真係見過佢自己講
老公坐監我就無留意過囉....

你個八卦chris.....

我食完早餐返黎~ 不停咁去廁所呀 :-( :-(


大宅

積分: 3325


1647#
發表於 05-7-5 12:57 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

見到你個八卦chris
我又走入去
慘囉~ 岩岩有人話埋豬媽你呀~
同埋欣澄媽


大宅

積分: 3265


1648#
發表於 05-7-5 12:59 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

rubyl928 寫道:
見到你個八卦chris
我又走入去
慘囉~ 岩岩有人話埋豬媽你呀~
同埋欣澄媽


下唔係呀??
等我去八下先!


大宅

積分: 1157


1649#
發表於 05-7-5 13:00 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

(((((((發生咩事呀???)))))))))
昨天已逝,明日是迷,今天的樂,盡力而為^-^


大宅

積分: 3325


1650#
發表於 05-7-5 13:00 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

胎教呀chris!!
一陣個囡好似你咁八呀


大宅

積分: 3325


1651#
發表於 05-7-5 13:02 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

根本美麗 寫道:
(((((((發生咩事呀???)))))))))



又問~~~ 自己去八完再返黎啦嘛!
有無條link 呀~ 叫八卦chris send 比你


大宅

積分: 3265


1652#
發表於 05-7-5 13:02 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

ruby
睇唔到喎!!

美麗
係d8婆野,佢地話入得去睇都係8婆!!


大宅

積分: 3325


1653#
發表於 05-7-5 13:04 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

chris
發雞盲呀? page 3 喎!
你入到去要refresh 先睇到new message
呢個係she.com 既特色


大宅

積分: 1157


1654#
發表於 05-7-5 13:05 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

rubyl928 寫道:
[quote]
根本美麗 寫道:
(((((((發生咩事呀???)))))))))



又問~~~ 自己去八完再返黎啦嘛!
有無條link 呀~ 叫八卦chris send 比你 [/quote]

我真係唔知發生咩事wor.. :-(
昨天已逝,明日是迷,今天的樂,盡力而為^-^


大宅

積分: 1157


1655#
發表於 05-7-5 13:06 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

chriswanwan 寫道:
ruby
睇唔到喎!!

美麗
係d8婆野,佢地話入得去睇都係8婆!!


下.....8婆...
昨天已逝,明日是迷,今天的樂,盡力而為^-^


大宅

積分: 3325


1656#
發表於 05-7-5 13:06 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

我而家係.....


所謂正義之士...


大宅

積分: 3325


1657#
發表於 05-7-5 13:07 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

不過我記得我未入黎bk 之前~
好耐之前she.com 已經有過n 次bk 邊個最乞人憎選舉
估唔到選極都仲有~
好搞笑~~


大宅

積分: 1157


1658#
發表於 05-7-5 13:10 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

rubyl928 寫道:
不過我記得我未入黎bk 之前~
好耐之前she.com 已經有過n 次bk 邊個最乞人憎選舉
估唔到選極都仲有~
好搞笑~~


咁請問邊個係今次冠軍呢...
昨天已逝,明日是迷,今天的樂,盡力而為^-^


大宅

積分: 1157


1659#
發表於 05-7-5 13:11 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

rubyl928 寫道:
不過我記得我未入黎bk 之前~
好耐之前she.com 已經有過n 次bk 邊個最乞人憎選舉
估唔到選極都仲有~
好搞笑~~


咁請問邊個係今次冠軍呢...
昨天已逝,明日是迷,今天的樂,盡力而為^-^


大宅

積分: 3325


1660#
發表於 05-7-5 13:14 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

BK 係咪又死死地?

美麗
自己去睇啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo