想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17022


1641#
發表於 11-9-14 10:12 |只看該作者
sasa888 發表於 11-9-14 09:50
Gangting
Happy birthday to you !

Thank you


伯爵府

積分: 17022


1642#
發表於 11-9-14 10:13 |只看該作者
jc0515 發表於 11-9-14 03:23
Gangting: Happy Birthday今年一家五口一齊過生日係咪特別開心呢, 祝一年比一年開心 ...

Thank you


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1643#
發表於 11-9-14 10:51 |只看該作者
small531 發表於 11-9-13 01:01
所以我驚緊..因為個個都話生第2個所有都係掉轉...咁我就真係c得啦...

咁如果我生第二個, 咪好乖, 又唔扭計, 又瞓得多囉!?


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1644#
發表於 11-9-14 10:53 |只看該作者
small531 發表於 11-9-13 01:08
x 形一定要買...淘記2x~3x 都已經有...而家爽識行都好..點都要拎埋出街...以備不時之需...一來易收藏又輕.. ...

X形喺淘寶都見有幾款, 有冇邊款好用d?? 定係一樣?


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1645#
發表於 11-9-14 11:05 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-9-14+08:08+我而

原帖由 悅同 於 11-09-14 發表
初初日日都mark,連便便vv都有mark,因為要返健康院report,但依加無mark啦!太忙啦!並且佢sure夠曬片, ...
佢啲時間好飄忽,不過通常最少食20分鐘,我就4個鐘一餐,不過佢有時早左肚餓,我都照俾佢食




水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1646#
發表於 11-9-14 11:07 |只看該作者

引用:Quote:small531+發表於+11-9-13+01:01+所以

原帖由 KiKiWitch 於 11-09-14 發表
咁如果我生第二個, 咪好乖, 又唔扭計, 又瞓得多囉!?
係咪心郁郁想生多個呢




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1647#
發表於 11-9-14 11:16 |只看該作者
Vana 發表於 11-9-13 14:57
Hahaha... 做得好....駁99咀....

不過其實好多bb到4個月咁上下...都有d厭奶....個陣我隻b都厭左 ...

似乎臭叮唔係厭奶, 係討厭媽媽
雖然我個口就話自己好狠心, 一連放四日假要train番叮叮埋身, 但係最後都係衰心軟
星期六日都勉強叫做有食奶, 星期一完全唔掂, 佢喊肚餓, 我就俾佢食, 食唔夠5~10分鐘, 就唔肯再食, 跟住隔得個零兩個鐘, 又喊食, 簡直回復初生時咁款; lunch前都仲好d, lunch後埋身食一陣就離咀唔食, 繼而大哭大叫
到夜晚, 見佢個肚仔 '林' 晒, 好可憐咁款, 我唔忍心就泵出嚟俾佢食, 唔使10分鐘, 食晒6安奶
尋日帶咗佢出街, 迫住都係要埋身, 用咗餵奶圍巾, 情況好少少, 可能遮住咗見唔到媽媽, 又可能係集中d

話係有咁啱得咁橋又好, 我冇嘢賴搵嘢嚟賴都好, 次次見完99之後, 叮叮梗係有d麻煩嘢
之前係扭抱, 唔肯瞓, 之後係唔肯用樽, 今次就玩唔肯埋身
真係話都冇咁橋, 就係上個星期日下晝見完, 夜晚開始叮叮就唔肯埋身, 已經玩咗足足10日

希望叮叮快d食番奶就好喇!


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1648#
發表於 11-9-14 11:19 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-13 20:13
咁我又唔使好似你咁忙,因為我打算請鐘點,做曬d家務。因為佢依加重點都只係做家務,我食呀媽and 99 food ...

有時令願上黎bk鬆下,都唔令願訓,因為要舒發下d情緒!

同我坐月時一樣!!


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1649#
發表於 11-9-14 11:20 |只看該作者

引用:Quote:Vana+發表於+11-9-13+14:57+Hahaha..

原帖由 KiKiWitch 於 11-09-14 發表
似乎臭叮唔係厭奶, 係討厭媽媽
雖然我個口就話自己好狠心, 一連放四日假要train番叮叮埋身, 但係最後都係 ...
俾下說話99聽都好
我諗叮叮可能啜慣左奶咀,
唔慣埋身,唔會討厭你啦




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1650#
發表於 11-9-14 11:21 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-13 23:42
呢排我甩頭髮甩得好勁呀,
好彩我頭髮厚同多咋

我都甩得好甘~


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1651#
發表於 11-9-14 11:24 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-14 07:29
好似d老人家咁,記得以前既野,唔記得近期既野,成日唔記得bb上一餐奶幾時食。 ...

我反而係因為要記住叮叮d嘢, 個腦唔得閒去記其他嘢喎!


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1652#
發表於 11-9-14 11:26 |只看該作者
sasa888 發表於 11-9-14 09:00
我有個表mark 起小嵐食奶同換片時間嫁

我都用本簿仔mark低晒
一來方便睇番, 二來我要工人mark, 佢真係冇乜記性, 問佢不如我睇番好過


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1653#
發表於 11-9-14 11:26 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-9-13+23:42+呢排

原帖由 KiKiWitch 於 11-09-14 發表
我都甩得好甘~
簡直恐怖




伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


1654#
發表於 11-9-14 11:27 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-9-14 11:19
有時令願上黎bk鬆下,都唔令願訓,因為要舒發下d情緒!

同我坐月時一樣!!

完全明白...

悅同你要加油呀...慢慢會好起上黎的...

有咩唔好屈住個心....你既辛苦我地個個都明白....亦都有唔同程度既體會過....好快過的....

第日你淨係記得貝貝既趣事..唔會記得呢d架勒


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


1655#
發表於 11-9-14 11:29 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-9-14 10:53
X形喺淘寶都見有幾款, 有冇邊款好用d?? 定係一樣?

我地好多媽媽係用緊呢款...... HK係cotton candy買要百幾蚊......

http://trade.taobao.com/trade/detail/tradeSnap.htm?tradeID=92670697344067


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1656#
發表於 11-9-14 11:30 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-14 11:07
係咪心郁郁想生多個呢

想想哋啦~
e+到c6唔想!! 可能佢怕咗我成日喺佢面前話佢阿媽

不過, 我都係界乎想要同唔要之間, 因為要的話, 就要快, 如果唔係就高齡
但係要就要同叮叮戒mama奶, 我又唔想, 我想餵耐d


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


1657#
發表於 11-9-14 11:30 |只看該作者
gangting 發表於 11-9-14 10:12
Thank you

今日會去邊到玩呀?

天氣又舒服.... 今日weather非常好呀...

玩得開心d...食多d...總之開開心心...乜都順順利利呀老友


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1658#
發表於 11-9-14 11:32 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-14 11:20
俾下說話99聽都好,
我諗叮叮可能啜慣左奶咀,
唔慣埋身,唔會討厭你啦

咁好難攪
我返工, 佢一定要用樽
但我又想同佢一齊既時間, 埋身食
因為唔埋身, 好難帶佢去街, 都唔知點帶d奶出街


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1659#
發表於 11-9-14 11:32 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-14 11:26
簡直恐怖

沖完涼, 成個浴缸都係


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1660#
發表於 11-9-14 11:37 |只看該作者
Vana 發表於 11-9-14 11:30
今日會去邊到玩呀?

天氣又舒服.... 今日weather非常好呀...

唔知佢係唔係專登安排今日去照結構, 見吓BB開心吓呢!??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo