跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17542


1641#
發表於 05-11-24 09:14 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

好好味咁bor......好想偷食呀......但係比丁丁ga.....都係忍下口.......

tinhei>>你咁夜先來整甜品
tinhei 寫道:


公爵府

積分: 25972

版主


1642#
發表於 05-11-24 09:31 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

[size=medium]Good morning

tinhei
我想食燕窩

Nata
早晨 你大頭相隻公仔好得意呀

Karen
早晨


伯爵府

積分: 17542


1643#
發表於 05-11-24 09:36 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

Julia,
早晨!!小心你D口水呀


水晶宮

積分: 54392


1644#
發表於 05-11-24 09:45 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

[size=medium]ALL ~~ good morning


侯爵府

積分: 20954


1645#
發表於 05-11-24 10:29 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

早晨呀 ~~~~~~~~~

tinhei >> 妳又整野食, 唔訓覺呀

丁丁 >> 食完燕窩甜品, 日日笑口常開

Nata >> 妳見好 d 冇呀, 我呢排鍾意左玩 soduku,
妳有冇 d website 可以提供比我, 唔使 download
就最好


侯爵府

積分: 20954


1646#
發表於 05-11-24 10:31 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

使唔使比條口水肩妳呀
karencircle 寫道:
Julia,
早晨!!小心你D口水呀


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1647#
發表於 05-11-24 10:41 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

Good morning

典典 ~
咁大碗燕窩同咁正既燕窩甜品 真係有樹都變無樹啦
我已經無咩樹, 多謝大家關心. 我好感動呀 :-(
tinhei 寫道:


男爵府

積分: 5364


1648#
發表於 05-11-24 10:43 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

hello good morning,今日好早就返左黎

d燕窩唔係我整ka,我link過黎等gg媽開心下咋

oo>>個courier仲未到,到左我再通知妳


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1649#
發表於 05-11-24 10:44 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

車車 >> 多謝 ~ 收到

請問乜野係 soduku 呀


大宅

積分: 2366


1650#
發表於 05-11-24 10:51 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

車車~
http://www.dailysudoku.co.uk/sudoku/index.shtml
我無乜野既~多謝關心 ^^
當你發現好朋友做既野自己開始唔認同..
但又唔想無左個朋友... 又知無得改變佢.. :-|

julie~
隻公仔萬 o 買架~ 我好鍾意~係烏龜仔黎..
有大隻..不過成百蚊唔捨得買~ 買隻細既~
一晚陪我訓..一晚陪天朗訓~ :mrgreen:


大宅

積分: 2366


1651#
發表於 05-11-24 10:53 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

比錯左個要download既添~~ wait~~ XDD

呢個丫~ http://www.chuchuang.net/sudoku/0511/game11b.php


大宅

積分: 2545


1652#
發表於 05-11-24 10:54 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

早晨......我都係啱啱做完嘢,而家可以上lai一陣
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


男爵府

積分: 5364


1653#
發表於 05-11-24 10:55 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

cherry媽>>試下lee個click here


大宅

積分: 2545


1654#
發表於 05-11-24 11:07 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

玩呢d.....我冇心機
tinhei 寫道:
cherry媽>>試下lee個click here
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


侯爵府

積分: 20954


1655#
發表於 05-11-24 11:35 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

丁丁 >> 就係佢地比我 d link 入面的數字遊戲


侯爵府

積分: 20954


1656#
發表於 05-11-24 12:01 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

2個人o既處事行為, 未必係完全一樣, 如果妳想仍然同佢
做朋友, 我自己就會照表達自己o既意見, 講出o黎唔係要
佢改變, 而係要盡自己係佢朋友o既責任.

Nata 寫道:
車車~
當你發現好朋友做既野自己開始唔認同..
但又唔想無左個朋友... 又知無得改變佢.. :-|


男爵府

積分: 5364


1657#
發表於 05-11-24 12:34 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

如果照直講已經傷害左2個人既感情,咁又應唔龍該講呢
cherrybibi 寫道:
2個人o既處事行為, 未必係完全一樣, 如果妳想仍然同佢
做朋友, 我自己就會照表達自己o既意見, 講出o黎唔係要
佢改變, 而係要盡自己係佢朋友o既責任.


伯爵府

積分: 17542


1658#
發表於 05-11-24 12:43 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

tinhei,
收到書未??


男爵府

積分: 5364


1659#
發表於 05-11-24 12:45 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

仲未ar 我等埋就收工


侯爵府

積分: 20954


1660#
發表於 05-11-24 12:48 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

Nata 都係咁講過, 如果係咁, 即係要 Nata 接受佢朋友做
o既呢樣野囉 :-| . 忠言逆耳果然係真 ga
Nata 寫道:
車車~
但又唔想無左個朋友...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo