烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   16


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1641#
發表於 12-5-5 22:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+12-05-05+發

原帖由 natalielin 於 12-05-05 發表
反而港包嗰本,睇左幾次都冇衝動想買
呢本係 for 我整畀 hb 而買架!




公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1642#
發表於 12-5-5 22:52 |只看該作者

引用:啱啱响吉吉島買咗呢個food+cover+ +

原帖由 baby_king 於 12-05-05 發表
啱啱响吉吉島買咗呢個food cover
哩個幾高呀?




[/url]


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1643#
發表於 12-5-5 22:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+12-05-05+發

原帖由 natalielin 於 12-05-05 發表
佢唔見你買好多梅咩?
佢唔知,但佢大嫂知!




公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1644#
發表於 12-5-5 22:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+natalielin+於+12-05-05+發表

原帖由 hallonatalie 於 12-05-05 發表
呢本係 for 我整畀 hb 而買架!
IC





[/url]


大宅

積分: 1110


1645#
發表於 12-5-5 22:55 |只看該作者
hallonatalie 發表於 12-5-5 22:16
今次改良咗乜份量呀 ?
我諗係冷氣影響,日日都開冷氣,今日攪完就出去食飯,關左冷氣先發酵就無事


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1646#
發表於 12-5-5 22:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+natalielin+於+12-05-05+發表

原帖由 hallonatalie 於 12-05-05 發表
佢唔知,但佢大嫂知!
可能聽日叫你星期一順便浸埋




[/url]


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1647#
發表於 12-5-5 22:57 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 15]

係呢本用乳酪整甜點嘅書
myphoto.jpg




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1648#
發表於 12-5-5 22:57 |只看該作者

引用:Quote:hallonatalie+發表於+12-5-5+22:16+

原帖由 phpt 於 12-05-05 發表
我諗係冷氣影響,日日都開冷氣,今日攪完就出去食飯,關左冷氣先發酵就無事
...





男爵府

積分: 6644


1649#
發表於 12-5-5 22:57 |只看該作者
hallonatalie 發表於 12-5-5 22:35
Ok
you are great!


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1650#
發表於 12-5-5 22:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+12-05-05+發

原帖由 natalielin 於 12-05-05 發表
可能聽日叫你星期一順便浸埋
真係睬佢都傻!:;pppp:




水晶宮

積分: 64904


1651#
發表於 12-5-5 22:59 |只看該作者

引用:啱啱响吉吉島買咗呢個food+cover+ +

原帖由 baby_king 於 12-05-05 發表
啱啱响吉吉島買咗呢個food cover
好正喎



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


男爵府

積分: 6644


1652#
發表於 12-5-5 22:59 |只看該作者
hallonatalie 發表於 12-5-5 22:57
係呢本用乳酪整甜點嘅書
yo, my son is 'yogurt monster' ! he can have yogurt as dessert 2-3 times a day! since he was 10 months old!
I should have a look at this book. Thank you!


水晶宮

積分: 64904


1653#
發表於 12-5-5 22:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+12-05-05+發

原帖由 natalielin 於 12-05-05 發表
反而港包嗰本,睇左幾次都冇衝動想買
都好正架



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


別墅

積分: 567


1654#
發表於 12-5-5 23:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chowbbhk+於+12-05-05+發表我

原帖由 natalielin 於 12-05-05 發表
3本買晒,各有各我like既野,快D買
呢三本我之前都買左,仲加埋carol 橙色/綠色果本,幾好用!近日買左機先至買百變,同埋訂左超人氣!




大宅

積分: 2878

好媽媽勳章


1655#
發表於 12-5-5 23:03 |只看該作者

引用:Quote:baby_king 發表於 12-5-5 22:40 啱啱

原帖由 88328mama 於 12-05-05 發表
呢個係邊間買呀,係咪 12蚊店呀,
我之前買個太細,
今日拎去換唔到
任吉吉島百貨呀,放响廚具餐具附近,只係$10, 開咗之後, 扣左裡面頂部支架,都有20cm 高,將個包包打橫瞓低嚟放涼,都夠位,




男爵府

積分: 6644


1656#
發表於 12-5-5 23:04 |只看該作者
Cayee 發表於 12-5-5 22:33
想上堂學搓包既朋友們。。。我今日路經二記,佢都有搓包堂上,仲只要有6位或以上,時間同食譜任我地揀啊:su ...
i am interested. but...工聯會抵d?
二記HK$2xx一堂得2-3款包.
我上過二記一堂整cake 麻麻地


男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


1657#
發表於 12-5-5 23:04 |只看該作者

引用:第七機05may : 17cm芝麻豆漿0失敗吐司

原帖由 phpt 於 12-05-05 發表
第七機05may : 17cm芝麻豆漿0失敗吐司
17cm高大包




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1658#
發表於 12-5-5 23:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+88328mama+於+12-05-05+發表

原帖由 baby_king 於 12-05-05 發表
任吉吉島百貨呀,放响廚具餐具附近,只係$10, 開咗之後, 扣左裡面頂部支架,都有20cm 高,將個包包打橫瞓 ...
咁抵




男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


1659#
發表於 12-5-5 23:05 |只看該作者

引用:我呢樽係咪發左毛 一點點白色

原帖由 Cayee 於 12-05-05 發表
我呢樽係咪發左毛 一點點白色
點解會咁架




大宅

積分: 1110


1660#
發表於 12-5-5 23:06 |只看該作者
Cayee 發表於 12-5-5 21:56
唔知啊但另一樽暫時都ok啊
係咪放係廚房,我放係廚房可能太熱,有D唔對路所以放返出廳

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo