立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 30695
ceci愛大咪 寫道: chilli 大咪今次真係出水痘呀 面, 頭, 手, 腳, 身 都有 :-( :-( :-( :-(
大宅
積分: 2743
chilli 寫道: 咁上次佢生粒粒係乜事? 咁攪野ga, 出完又出 你點做人亞媽ga~ 你個仔係邊樹惹番黎? [quote] ceci愛大咪 寫道: chilli 大咪今次真係出水痘呀 面, 頭, 手, 腳, 身 都有 :-( :-( :-( :-(
侯爵府
積分: 21334
chilli 寫道: 咁上次佢生粒粒係乜事? 咁攪野ga, 出完又出 你點做人亞媽ga~ 你個仔係邊樹惹番黎?
chilli 寫道: c 你 mc 期間會唔會用條腰震震?
wanman 寫道: 春天係出水荳的高風期.出左好唔使怕會傳染
chilli 寫道: c 係咪好難要你用文字教我點係 photoshop 將張相改細 size (長 x 闊)? 有無書教你點用 photoshop? 如果我識用就可以自己整相, 唔駛麻煩你. 我隻 c6 又話唔識用, 又話好復雜
chilli 寫道: c 你就好啦, 慳番几舊水唔駛打水豆針 最緊要大咪無 r , r 就怕有 疤痕. 你講呢三樣野我從來無比 oo 食, 因為我自己都唔食
ceci愛大咪 寫道: chilli 呢兩日我覺得好似探大咪監咁 ar :cry: :cry: :cry: sat 果日入到短洲就即刻去亞太屋企, 個零鐘後又要去返 mami 屋企食飯, 今朝一起身又去亞太屋企, 到 11 點到又返 mami 屋企準備出發去拜山
chilli 寫道: 大咪要坐監 點解唔拎去媽咪到? 驚傳染比邊個? 好彩大咪叻仔無 r, 我今日睇到二月果期媽媽寶寶講出水痘, 只要照顧得好, 二星期會痊癒及不會留下疤痕!
chilli 寫道: c mc 照做腰震震, 無乜唔妥, 血量都無多到~ 我而家好肚餓, 想一邊食餅一邊做腰震震, 係咪好抵打
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy