想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


1641#
發表於 06-3-25 00:51 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

咁上次佢生粒粒係乜事?
咁攪野ga, 出完又出
你點做人亞媽ga~
你個仔係邊樹惹番黎?

ceci愛大咪 寫道:

chilli
大咪今次真係出水痘呀
面, 頭, 手, 腳, 身 都有 :-( :-( :-( :-(


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


1642#
發表於 06-3-25 01:44 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

c
你 mc 期間會唔會用條腰震震?


大宅

積分: 2743


1643#
發表於 06-3-25 10:13 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

chilli 寫道:
咁上次佢生粒粒係乜事?
咁攪野ga, 出完又出
你點做人亞媽ga~
你個仔係邊樹惹番黎?

[quote]
ceci愛大咪 寫道:

chilli
大咪今次真係出水痘呀
面, 頭, 手, 腳, 身 都有 :-( :-( :-( :-(
[/quote]

春天係出水荳的高風期.出左好唔使怕會傳染


侯爵府

積分: 21334


1644#
發表於 06-3-25 13:45 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


chilli
上次我都話唔知係咪 ??
最衰睇個中醫又話係, 攪到我無再諗同佢打針
尋日去睇西醫時都有同醫生講上次出左幾粒似係水痘, 個西醫話可能濕熱都會出假水痘喎
大咪邊到都無去過, 因為春天好多小朋友會出疹, 亞太話去睇醫生時都有幾個小朋友出水痘 :cry: :cry:

chilli 寫道:
咁上次佢生粒粒係乜事?
咁攪野ga, 出完又出
你點做人亞媽ga~
你個仔係邊樹惹番黎?


侯爵府

積分: 21334


1645#
發表於 06-3-25 13:46 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


chilli
只會做 pat pat, 唔做腰 :mrgreen: :mrgreen:

chilli 寫道:
c
你 mc 期間會唔會用條腰震震?


侯爵府

積分: 21334


1646#
發表於 06-3-25 13:48 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


wan
係架.....而家大咪一早出左, 起碼第時讀書唔洗煩 :mrgreen:
因為越大出越辛苦, 同麻會食錯野!!

chilli
你都要記住, 第時 oo 出水痘, 好番後唔好俾豆類食品, 青爪, 芋頭俾佢食, 為時 100 日 :-| :-| :-|

wanman 寫道:

春天係出水荳的高風期.出左好唔使怕會傳染


侯爵府

積分: 21334


1647#
發表於 06-3-25 20:40 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


今日見到大咪, 原來俾我想像中好好多 :mrgreen:
而家只係得番面上十幾粒, 不過都謝晒, 唔會紅框框 :lol:
佢手臂, 前臂, 大腿, 小腿 一粒都無
身前同背瘠加麻都係得幾粒, 已經好番 :lol: :lol:


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


1648#
發表於 06-3-26 01:25 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

c
你就好啦, 慳番几舊水唔駛打水豆針 最緊要大咪無 r , r 就怕有 疤痕.

你講呢三樣野我從來無比 oo 食, 因為我自己都唔食

係咪好難要你用文字教我點係 photoshop 將張相改細 size (長 x 闊)? 有無書教你點用 photoshop? 如果我識用就可以自己整相, 唔駛麻煩你. 我隻 c6 又話唔識用, 又話好復雜


侯爵府

積分: 21334


1649#
發表於 06-3-26 22:33 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


chilli
呢兩日我覺得好似探大咪監咁 ar :cry: :cry: :cry:

sat 果日入到短洲就即刻去亞太屋企, 個零鐘後又要去返 mami 屋企食飯, 今朝一起身又去亞太屋企, 到 11 點到又返 mami 屋企準備出發去拜山


侯爵府

積分: 21334


1650#
發表於 06-3-26 22:34 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


chilli
真係幾復雜下架, 你都係 send 過黎俾我整好過啦
:mrgreen: :mrgreen:

chilli 寫道:
c
係咪好難要你用文字教我點係 photoshop 將張相改細 size (長 x 闊)? 有無書教你點用 photoshop? 如果我識用就可以自己整相, 唔駛麻煩你. 我隻 c6 又話唔識用, 又話好復雜


侯爵府

積分: 21334


1651#
發表於 06-3-26 22:35 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


chilli
好在大咪叻仔, 無 r 過

chilli 寫道:
c
你就好啦, 慳番几舊水唔駛打水豆針 最緊要大咪無 r , r 就怕有 疤痕.

你講呢三樣野我從來無比 oo 食, 因為我自己都唔食


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


1652#
發表於 06-3-26 23:46 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

大咪要坐監
點解唔拎去媽咪到? 驚傳染比邊個?

好彩大咪叻仔無 r, 我今日睇到二月果期媽媽寶寶講出水痘, 只要照顧得好, 二星期會痊癒及不會留下疤痕!

ceci愛大咪 寫道:

chilli
呢兩日我覺得好似探大咪監咁 ar :cry: :cry: :cry:

sat 果日入到短洲就即刻去亞太屋企, 個零鐘後又要去返 mami 屋企食飯, 今朝一起身又去亞太屋企, 到 11 點到又返 mami 屋企準備出發去拜山


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


1653#
發表於 06-3-26 23:47 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

好好好, 我已揀好大部份相, 再等吓啦~


[quote]
ceci愛大咪 寫道:

chilli
真係幾復雜下架, 你都係 send 過黎俾我整好過啦
:mrgreen: :mrgreen:


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


1654#
發表於 06-3-26 23:49 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

c
mc 照做腰震震, 無乜唔妥, 血量都無多到~
我而家好肚餓, 想一邊食餅一邊做腰震震, 係咪好抵打


侯爵府

積分: 21334


1655#
發表於 06-3-26 23:54 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


今日大咪叫左二聲 ' daddy ar', 仲要好嗲又拉長把聲
唔知我老公今晚


侯爵府

積分: 21334


1656#
發表於 06-3-26 23:57 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


chilli
因為唔想佢吹到風而又冷親, 咁我今日又要去拜山, 所以佢咪係亞太屋企, 無去到 mami 屋企 lor :-| :-|

大咪呢 2 日已經好好多啦

chilli 寫道:
大咪要坐監
點解唔拎去媽咪到? 驚傳染比邊個?

好彩大咪叻仔無 r, 我今日睇到二月果期媽媽寶寶講出水痘, 只要照顧得好, 二星期會痊癒及不會留下疤痕!


侯爵府

積分: 21334


1657#
發表於 06-3-26 23:57 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


chilli
ok

[quote]
chilli 寫道:
好好好, 我已揀好大部份相, 再等


侯爵府

積分: 21334


1658#
發表於 06-3-26 23:58 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


chilli
咁都得
咁你做 30 mins 啦

chilli 寫道:
c
mc 照做腰震震, 無乜唔妥, 血量都無多到~
我而家好肚餓, 想一邊食餅一邊做腰震震, 係咪好抵打


侯爵府

積分: 21334


1659#
發表於 06-3-27 08:41 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


早晨


大宅

積分: 2743


1660#
發表於 06-3-27 10:06 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

早晨.....[size=xx-large]早晨....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo