親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1453


1641#
發表於 06-6-14 16:31 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

有 free shuttle 呀, 一個小時一班!車程大概 40 min!

我已將小樽一日的行程改為半日, 上午先到 Resort 游水, 下午及晚餐留係小樽!

ChristyBBmama 寫道:
hay

我都想去玩下Resort -- Gateauxkingdom , but我估我唔夠時間, 咁間resort有冇free shuttle架


大宅

積分: 1453


1642#
發表於 06-6-14 16:32 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Pearllpopo,

我明白妳的意思啦!謝謝提點!


男爵府

積分: 7257


1643#
發表於 06-6-14 16:34 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

ChristyBBmama
我結果係double咁買, 安心d, 都只係$7xx.
唔知大家又點呢? 有無買返保險呀?
Smilesun,
2大1小, 小係要小童package$3280那種package.


別墅

積分: 629


1644#
發表於 06-6-14 16:46 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

各位,

原來有咁多媽咪打算到小樽半天或一天遊, 我在背包客棧FORUM看到有很多人都大讚小樽的魚真壽司好吃又抵食, 您們可有興趣試試? 我買了本烤焦面包遊北海道的書都有介紹到, 不過我唔識將條LINK連結, 如果認為有用的,麻煩您們幫忙連結在這裏方便大家參考:

http://www.backpackers.com.tw/forum/viewtopic.php?t=4898

尤其是EC2JAPAN DOWN左後我都有在這個FORUM看資料

謝謝!



男爵府

積分: 7420


1645#
發表於 06-6-14 16:49 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

hay..

請問係Resort -- Gateauxkingdom 玩5個鐘要幾$$$呢 thanks.

[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


大宅

積分: 1453


1646#
發表於 06-6-14 16:49 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

rachaelmum,

我去小樽的目的都係諗住 "食"

又要花 D 時間去睇妳介紹的網址啦!謝謝妳!


大宅

積分: 1453


1647#
發表於 06-6-14 16:51 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

1天(大人JP¥2300- 小人JP¥1600ー)
5個小時(大人JP¥1500- 小人JP¥800-)

其實唔止泳池架, 仲包埋溫泉架!

ChristyBBmama 寫道:
hay..

請問係Resort -- Gateauxkingdom 玩5個鐘要幾$$$呢 thanks.


男爵府

積分: 7257


1648#
發表於 06-6-14 16:51 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Rachaelmum,
係啦, 係我要去日本時ex2japan down左真係唔好彩.
你話的那本書我見過, 但封實左無得睇. 多謝妳分享呀!
而其他無封的書我多已在book shop鉋晒啦, 有d仲抄埋條link.
大家不防將書中好野share出來俾大家知.

其實天倫之旅如果住sheraton, 仲包左1天富良野旭川tour. 係free呀!


複式洋房

積分: 315


1649#
發表於 06-6-14 17:57 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

vkzone

上網睇, 只有第二天都stay係sheraton先可以有1天富良野旭川tour. 不過可以有free shuttle去酒店都好. 原先個package 要加錢. 明天都要打電話去cx問吓先.


大宅

積分: 4455


1650#
發表於 06-6-14 18:37 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

vkzone 寫道:
Candy925
我同妳既case一樣, 但去水族館路程遠嗎? 坐船要唔要book呀? 有什麼time table? 我都想要資料, 可否share一下.
因為上次去下大雪, 我打算今次會去行下街, 食下雪糕.
唔知南小樽及小樽築港那裡有什麼好看呢?


咦, 真係一樣喎, 我上次去都係冬天, 仲住 Hotel Nord suite facing 運河, 夜晚雪景靚到暈, 所以今次冇需要花錢喺住, 反而想食多D.

以下係Otaru Green比我嘅回覆:
The cruise fee is 550 yen/one way for adult. A kid under twelve is free of
charge per one adult, so if a kid would take the cruise with an adult.

The cruise leaves from downtown at 10am, 11am, 1pm, 2pm, 4pm from Monday to
Saturday. On Sunday and national holiday, you can also choose noon and 3pm.

我估應該唔會好多人, 因為我去時係weekday, 而且喺小樽咁玩法可能會算冷門.

食我都好期待, 諗住食雪糕, 壽司, 海膽, 同埋爐邊燒.

至於南小樽及小樽築港, 應該係一個大型少少嘅shopping mall, 又有d 電子game玩吓嘅地方.

今朝問過老公, 佢say no, 我都agree, 因為帶住個3歲女, 行mall真係唔係咁好玩, 何況我會落東京, 到時東京on sale shopping仲好, 唔洗揹住d行李咁多日.

另外我地book車間outlet就喺酒店後面2-3個街口, 超方便, 到時起身攞車就動身去富良野.


複式洋房

積分: 315


1651#
發表於 06-6-14 18:39 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

岩岩係另一網站有人報料, 小樽 hotel 1-2-3己經冇join 1-2-3 group, 不過可用以下 e-mail :

[email protected] 聯絡酒店.


男爵府

積分: 7257


1652#
發表於 06-6-14 20:32 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Gateauxkingdom 是什麼? 是酒店?
我正考慮有些地方坐巴士唔坐jr, 可能札幌去旭川(好似yen2000一位)或由二世古返札幌坐巴士, 一來唔洗轉車, 二來有位坐, 不過只怕塞車.
http://www.chuo-bus.co.jp/

QQ媽媽
我問過, 其實只要7月份住sheraton, 就可以join 這free tour, 多數係入住的第二天, 如星期1 & 2住sheraton及星期5再住返, 咁tour可以係星期2出發. 或於星期2-5內自己揀返那天圦去都可以, 但一定要係sheraton出發及返回sheraton.


男爵府

積分: 7420


1653#
發表於 06-6-14 20:38 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

All,

不如我地講下d 揾食推介啦, 大家有咩好介推就加上去啦

札幌

1) 蟹家
2) 味之時計台拉麵

小樽



富良野

1) 唯我獨專 (咖哩飯)




美瑛

1) 向日葵拉麵



函館

1) 函太朗 (寿司)


我晏d 會加番d 詳細既資料上去架啦 大家有乜心水就加上去啦
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


別墅

積分: 629


1654#
發表於 06-6-14 21:03 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

vkzone,

我唔記得 JAL或ANA好似也有PACKAGE也是住SHERATON包1天富良野旭川TOUR, 不過覺得行程太緊迫, 都幾辛苦, 所以free都唔考慮了
vkzone 寫道:

其實天倫之旅如果住sheraton, 仲包左1天富良野旭川tour. 係free呀!


男爵府

積分: 7257


1655#
發表於 06-6-14 21:07 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

rachaelmum
我其實也不志在一天tour, 如果佢可以回程唔需要返札幌就唔同講法, 起碼省返車錢, 不過好似唔得, 要原車去原車返.
我只志在shuttle bus機場接送咋!
另我發現小樽天狗山好似有滑梯車玩, 好似好好玩咁.
http://www.cks.chuo-bus.co.jp/tenguyama/suraida-3.htm


男爵府

積分: 8507


1656#
發表於 06-6-14 22:50 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

ChristyBBmama 寫道:
All,

不如我地講下d 揾食推介啦, 大家有咩好介推就加上去啦

札幌

1) 蟹家
2) 味之時計台拉麵
3) 拉麵橫丁:滿龍拉麵
4) 雪印parlor (甜品)
5) 狸小路七福神商店 (炭爐燒海鮮)
6) 二條市場donburi茶屋

小樽
1) 三鱗商會
2) 政壽司
3) leo tao (甜品)

富良野

1) 唯我獨專 (咖哩飯)
2) yamadori烤牛肉



美瑛

1) 向日葵拉麵



函館

1) 函太朗 (寿司)

旭川


我晏d 會加番d 詳細既資料上去架啦 大家有乜心水就加上去啦
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]


子爵府

積分: 10900

畀面勳章


1657#
發表於 06-6-14 23:17 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

我八月都會去北海道,一家三口,一個一歲的小naughty,但係見到你哋傾成百幾頁,都怕怕,逃避唔睇住,請問點樣係富良野book車的,因我差這一樣未做!


大宅

積分: 4008


1658#
發表於 06-6-14 23:19 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

ChristyBBmama & other mums,
If I am not mistaken, you also plan to stay at Hotel Mahoroba & Toya Sun Palace right? These two hotels confirm the room charge (for 2 adults & 1 child) with buffet dinner & breakfast, they cost me JPY37,000 & JPY43,000 respectively (i.e. HK$2,600 & HK$3,000) per night . Are you charged more or less the same rate? Is there other recommendation? Does anyone know if I do not stay at Toya Sun Palace, can I pay to use their water park? Thanks!


大宅

積分: 1453


1659#
發表於 06-6-14 23:19 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

All,

不如我地講下d 揾食推介啦, 大家有咩好介推就加上去啦

札幌

1) 蟹家
2) 味之時計台拉麵
3) 拉麵橫丁:滿龍拉麵
4) 雪印parlor (甜品)
5) 狸小路七福神商店 (炭爐燒海鮮)
6) 二條市場donburi茶屋
7) 蟹將軍(本店) (please click)
8) 札幌拉麵之「正樓閣」-- 店長前田先生每天從中午坐鎮到凌晨,味噌拉麵、醬油拉麵、牛尾拉麵、排骨拉麵,全是他一人料理,每天賣出兩、三百碗不成問題。

小樽
1) 三鱗商會
2) 政壽司
3) leo tao (甜品)
4) 魚○ (please click)
5) 北海運河倉庫食炙燒 (係魚○隔離)

富良野

1) 唯我独尊 (咖哩飯) (please click)
2) yamadori烤牛肉



美瑛

1) 向日葵拉麵



函館

1) 函太朗 (寿司)
2) 要食魚生的話, 當然唔少得函館的"函館朝市"啦!

旭川


大宅

積分: 1453


1660#
發表於 06-6-14 23:22 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

suklaic,

妳可以試呢幾間,

http://www2.tocoo.jp/?file=rentcar/branch&id=05002&company=northwing&prefecture=1

http://www.jrerl.co.jp/eigyo/f_eigyo.html

http://www.wing-rent.co.jp/hokkaido/parlor/furano.html

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo