母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   21


大宅

積分: 2065


1641#
發表於 12-11-26 06:22 |只看該作者

回覆:Meir079 的帖子

me too




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1642#
發表於 12-11-26 06:23 |只看該作者

引用:pikupi,good+morning,你準備返工啦!

原帖由 sze.gloria 於 12-11-26 發表
pikupi,good morning,你準備返工啦!
希望女女食快d,咁有得訓返1個鐘




男爵府

積分: 5696


1643#
發表於 12-11-26 06:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+12-11-26+發表

原帖由 pikupi 於 12-11-26 發表
希望女女食快d,咁有得訓返1個鐘
嘩,仲有時間瞓?你喺番屯門区返工㗎?


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1644#
發表於 12-11-26 06:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+12-11-26+發表媽媽

原帖由 sze.gloria 於 12-11-26 發表
我未set up 好架BB車的装備,e.g. pillow?blanket?...唔知点執好。可否簡單講吓or 影張相嚟睇?not urgent,未 ...
晏晝影俾你睇 我上次都出左旺角行左大半日,爽~ 先去左食lunch buffet,我地食完到女女開餐,食飽就落左花園街買野,跟住坐西鐵返屯門,係市中心既育嬰窒餵飽女女,我同老公食埋餐壽司先返屋企,勁開心





子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1645#
發表於 12-11-26 06:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+12-11-26+發表希望

原帖由 sze.gloria 於 12-11-26 發表
嘩,仲有時間瞓?你喺番屯門区返工㗎?
唔係呀, 係金鐘,我通常20分鐘出得門口 最遲7:30起身就得, 而中家補眠喇, 一陣再傾




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1646#
發表於 12-11-26 07:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+12-11-25+發

原帖由 JoannaLam 於 12-11-26 發表
阿囡又無抓癢,醫生開咗支vila cool 比佢搽咗一兩次d粒粒謝咗無水泡會好d既

...
好彩d藥work,咁好快好番喇

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 5696


1647#
發表於 12-11-26 07:02 |只看該作者

引用:想問吓大家,會唔會泵得多,個乳頭會大咗要

原帖由 liyk1217 於 12-11-26 發表
想問吓大家,會唔會泵得多,個乳頭會大咗要轉個大啲嘅喇叭?我不嬲用開 27mm,睇嚟要轉 30 或以上喇:igiveu ...
冇研究过喇叭的問題, 我avent 好似得1個size,nipple 剛好啜到入支管度,啜的時候唔痛,nipple 係敏感咗的。


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1648#
發表於 12-11-26 07:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+12-11-25+發

原帖由 pikupi 於 12-11-25 發表
你就好啦, 我一向都係兩邊差一安
少果邊比bb啜多d!

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 5696


1649#
發表於 12-11-26 07:04 |只看該作者

引用:想問吓大家,會唔會泵得多,個乳頭會大咗要

原帖由 liyk1217 於 12-11-26 發表
想問吓大家,會唔會泵得多,個乳頭會大咗要轉個大啲嘅喇叭?我不嬲用開 27mm,睇嚟要轉 30 或以上喇:igiveu ...
係喎,你問nipple 有冇大咗喎,突咗d,算唔算?


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1650#
發表於 12-11-26 07:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+12-11-25+發表希望

原帖由 liyk1217 於 12-11-26 發表
依家對住老公要更有耐性同包容呢,多咗 bb 喺中間,已經少咗相處,多咗磨擦....



...
我都係…同老公少左相處、多左磨擦,頭先佢出左門口,出trip…星期五晚先返!

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1651#
發表於 12-11-26 07:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+liyk1217+於+12-11-26+發表想

原帖由 sze.gloria 於 12-11-26 發表
係喎,你問nipple 有冇大咗喎,突咗d,算唔算?
我都覺得太左呀!

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1652#
發表於 12-11-26 07:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+scmtse+於+12-11-25+發表講得

原帖由 pikupi 於 12-11-25 發表
希望我都可以慢慢練到有耐性d, 而家見老公做野慢d 我都抆抆地 不過對住阿女就無



...
比個5個

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1653#
發表於 12-11-26 07:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+12-11-25+發

原帖由 sze.gloria 於 12-11-25 發表
百日宴,如準備了朱古力做回禮小禮物,帖内還需要入利是嗎?你有找人拍照嗎?

...
我冇比帖呀、冇請人影相,老公姐夫係freelance攝影師、佢同老公負責影!

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1654#
發表於 12-11-26 07:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+開心仔媽咪+於+12-11-25+發表

原帖由 pikupi 於 12-11-25 發表
我平時都係黑豆茶當水飲, 諗住試下買黑豆粉加落麥皮做早餐。
朋友比點點綠隻黑豆粉我試,好正呀!我用黎溝米奶飲!

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


1655#
發表於 12-11-26 07:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+12-11-25+發

原帖由 pikupi 於 12-11-25 發表
你就好啦, 我一向都係兩邊差一安
岩岩泵,正常番,通常兩邊差唔多!
1353885244755.jpg

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 5696


1656#
發表於 12-11-26 07:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sze.gloria+於+12-11-25+發表

原帖由 siutreasure 於 12-11-26 發表
我冇比帖呀、冇請人影相,老公姐夫係freelance攝影師、佢同老公負責影!
咁未好囉,成日可以影靚相?


男爵府

積分: 8779


1657#
發表於 12-11-26 07:18 |只看該作者

回覆:siutreasure 的帖子

我通常左邊少啲,少成2分一,如果ttl泵250,通常左邊係100右邊係150,tt120,左邊會係40一50,右邊有70左右




男爵府

積分: 5696


1658#
發表於 12-11-26 07:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+12-11-25+發表你就

原帖由 siutreasure 於 12-11-26 發表
岩岩泵,正常番,通常兩邊差唔多!
本身大細胸,所以左边明顯多d,唔知有冇關係呢?


子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1659#
發表於 12-11-26 08:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pikupi+於+12-11-25+發表你就

原帖由 siutreasure 於 12-11-26 發表
少果邊比bb啜多d!
我都有試過咁做, 不過好似唔太見效, 可能唔夠密,要試多d試下先~




子爵府

積分: 10840

陪月勳章


1660#
發表於 12-11-26 08:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+12-11-25+發

原帖由 JoannaLam 於 12-11-26 發表
阿囡又無抓癢,醫生開咗支vila cool 比佢搽咗一兩次d粒粒謝咗無水泡會好d既

...
好返就安心喇, 見女女唔舒服仲慘過自己有事。




首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo