跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 51182


1641#
發表於 06-9-28 15:33 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

祝shirleen生日快樂,身體健康!
今晚食得開心d啦
Shirleen媽媽 寫道:
各位,
今日SHIRLEEN 生日呀. 我同佢番屋企沖涼換衫, 今晚同佢出街食飯度生日.
BYE BYE


伯爵府

積分: 18480

大廚勳章 畀面勳章


1642#
發表於 06-9-28 15:40 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

祝shirleen生日快樂!身體健康!


水晶宮

積分: 51182


1643#
發表於 06-9-28 15:46 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

跳跳虎

Jerry多唔多功課做呀,參加左學校咩課外活動呀?


男爵府

積分: 5403


1644#
發表於 06-9-28 15:46 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

Shirleen 生日快樂, 玩得開心d

Shirleen媽媽 寫道:
各位,
今日SHIRLEEN 生日呀. 我同佢番屋企沖涼換衫, 今晚同佢出街食飯度生日.
BYE BYE


伯爵府

積分: 18480

大廚勳章 畀面勳章


1645#
發表於 06-9-28 15:52 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

hinbb,
jerry d功課量唔多,雖然上星期五有六樣功課,有些係功課堂做了,返屋企做1個鐘都唔使,只不過有d要油顏色,jerry油得慢,同佢做得慢。
oscar呢?臻美係咪好少功課

jerry才華班報了數學及音樂,其他課外活動有些他唔多鐘意,有些時間就唔到。


男爵府

積分: 9416


1646#
發表於 06-9-28 16:11 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

homacarol: 收到你pm~
立即現身
你知我又忙~上week都病左,
Anyway~多謝你咁有我


伯爵府

積分: 18480

大廚勳章 畀面勳章


1647#
發表於 06-9-28 16:14 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

接jerry放學,bye!


水晶宮

積分: 51182


1648#
發表於 06-9-28 16:16 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

星期五都有5-6樣呀!
oscar每日有1-2樣,學校參加左珠心算!
跳跳虎 寫道:
hinbb,
jerry d功課量唔多,雖然上星期五有六樣功課,有些係功課堂做了,返屋企做1個鐘都唔使,只不過有d要油顏色,jerry油得慢,同佢做得慢。
oscar呢?臻美係咪好少功課

jerry才華班報了數學及音樂,其他課外活動有些他唔多鐘意,有些時間就唔到。


水晶宮

積分: 51182


1649#
發表於 06-9-28 16:19 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

bye bye
跳跳虎 寫道:
接jerry放學,bye!


男爵府

積分: 5403


1650#
發表於 06-9-28 17:03 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

hihi Ivman:

我地呢度好多人掛你呀 ))))).................
終於見到你了 ^^ 我記得曾經你教過我點post d 公仔...但我又唔記得左...所以無計.....

諗住捉你入黎, 係pm 可以做到個公仔,但都失敗....
記住得閒就入黎呀 ^^


男爵府

積分: 5403


1651#
發表於 06-9-28 17:04 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

Hin_bb: 我囝囝今日有4樣, 不過都應該唔太難 ^^ 好彩我今晚會早返 hehe
HIN_bb 寫道:
星期五都有5-6樣呀!
oscar每日有1-2樣,學校參加左珠心算!
[quote]
跳跳虎 寫道:
hinbb,
jerry d功課量唔多,雖然上星期五有六樣功課,有些係功課堂做了,返屋企做1個鐘都唔使,只不過有d要油顏色,jerry油得慢,同佢做得慢。
oscar呢?臻美係咪好少功課

jerry才華班報了數學及音樂,其他課外活動有些他唔多鐘意,有些時間就唔到。
[/quote]


水晶宮

積分: 51182


1652#
發表於 06-9-28 17:08 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

你早返屋企咪好,仔仔囡囡一定好開心!

我放工啦bye bye
homacarol 寫道:
Hin_bb: 我囝囝今日有4樣, 不過都應該唔太難 ^^ 好彩我今晚會早返 hehe
[quote]
HIN_bb 寫道:
星期五都有5-6樣呀!
oscar每日有1-2樣,學校參加左珠心算!
[quote]
跳跳虎 寫道:
hinbb,
jerry d功課量唔多,雖然上星期五有六樣功課,有些係功課堂做了,返屋企做1個鐘都唔使,只不過有d要油顏色,jerry油得慢,同佢做得慢。
oscar呢?臻美係咪好少功課

jerry才華班報了數學及音樂,其他課外活動有些他唔多鐘意,有些時間就唔到。
[/quote][/quote]


水晶宮

積分: 51182


1653#
發表於 06-9-28 17:09 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

ivman

你好返晒未呀,多d上來一齊傾呀,我地好掛住你呀
popoivman 寫道:
homacarol: 收到你pm~
立即現身
你知我又忙~上week都病左,
Anyway~多謝你咁有我


男爵府

積分: 5403


1654#
發表於 06-9-28 17:14 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

ok, bye bye Hin_bb, 聽日見


子爵府

積分: 13469

育兒性格勳章


1655#
發表於 06-9-28 17:18 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

hin_bb, 跳跳虎, homacarol,
多謝你地的祝福呀


珍珠宮

積分: 35220


1656#
發表於 06-9-28 17:22 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

shirleen媽媽

happy birthday to shirleen


珍珠宮

積分: 35220


1657#
發表於 06-9-28 17:22 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

真係頂佢....個....肺......

次次個仔上完常識堂都抄唔切黑板, 次次都要我教佢寫....

第一堂要抄 : 壁報版/電視機/投影機/擴音器/螢幕/書櫃
第二堂要抄 : 籃球架/電腦/飲水機/鋼琴/螢幕/長椅子
上一堂要抄 : 協助老師/專心聽/點頭行禮/問老師
今日要抄 : 敲擊樂/跳舞/乒乓球/旅行


男爵府

積分: 5403


1658#
發表於 06-9-28 17:39 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

TszHin媽: 做乜要寫咁深既字 ??
我囝囝好似無喎.....


珍珠宮

積分: 35220


1659#
發表於 06-9-28 17:44 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

carol,

唔係麻......我仔次次都有抄, 不過抄唔晒! 係d圖畫附近寫番個名稱bor.....唔係又係我仔嗰班先要麻


珍珠宮

積分: 35220


1660#
發表於 06-9-28 17:45 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

carol,

要同仔做網上練習, 88

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo