HIN_bb 寫道:
星期五都有5-6樣呀!
oscar每日有1-2樣,學校參加左珠心算!
[quote]
跳跳虎 寫道:
hinbb,
jerry d功課量唔多,雖然上星期五有六樣功課,有些係功課堂做了,返屋企做1個鐘都唔使,只不過有d要油顏色,jerry油得慢,同佢做得慢。
oscar呢?臻美係咪好少功課![]()
jerry才華班報了數學及音樂,其他課外活動有些他唔多鐘意,有些時間就唔到。
homacarol 寫道:
Hin_bb: 我囝囝今日有4樣, 不過都應該唔太難 ^^ 好彩我今晚會早返 hehe
[quote]
HIN_bb 寫道:
星期五都有5-6樣呀!
oscar每日有1-2樣,學校參加左珠心算!
[quote]
跳跳虎 寫道:
hinbb,
jerry d功課量唔多,雖然上星期五有六樣功課,有些係功課堂做了,返屋企做1個鐘都唔使,只不過有d要油顏色,jerry油得慢,同佢做得慢。
oscar呢?臻美係咪好少功課![]()
jerry才華班報了數學及音樂,其他課外活動有些他唔多鐘意,有些時間就唔到。