心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18231


1641#
發表於 06-8-29 15:01 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

邊個講既!
Ivy124 寫道:
個個都話你係星媽喎


公爵府

積分: 28065


1642#
發表於 06-8-29 15:01 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

又ok喎

[quote]
LOWERBOBO 寫道:
$580...[quote]


公爵府

積分: 28065


1643#
發表於 06-8-29 15:02 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

唔返呀....上晝同太子去飲茶....下晝約左我細妹....同班細路去波波池玩

[quote]
elaineho73 寫道:
Ivy,

禁你聽日返工呀?[quote]


公爵府

積分: 29725


1644#
發表於 06-8-29 15:03 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

答堆你先閃 禾地天日約左牛牛,巧喇,姑娘,rocco,婆婆,(可能)衫豬(可能)魚魚(可能)械上煩忍茶呀

鎖耳咪問你囉 [quote]
Ivy124 寫道:
咦...我o聽日都係同太子飲早茶喎...你有無興趣呀?

[quote]


公爵府

積分: 28065


1645#
發表於 06-8-29 15:04 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

我早兩日話...點解咁耐唔見你...跟住牛牛咪話你去左做星媽lor

[quote]
elaineho73 寫道:
邊個講既! [quote]


公爵府

積分: 28065


1646#
發表於 06-8-29 15:06 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

哦...你地食lunch呀...咁我唔去喇....我重以為你想約我飲早茶tim

WINNIEYIP 寫道:
答堆你先閃 禾地天日約左牛牛,巧喇,姑娘,rocco,婆婆,(可能)衫豬(可能)魚魚(可能)械上煩忍茶呀

鎖耳咪問你囉 [quote]
Ivy124 寫道:
咦...我o聽日都係同太子飲早茶喎...你有無興趣呀?

[quote]


伯爵府

積分: 18231


1647#
發表於 06-8-29 15:09 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

節目都幾豐富woo~

但係開左學好難先就到去海洋公園玩~
Ivy124 寫道:
唔返呀....上晝同太子去飲茶....下晝約左我細妹....同班細路去波波池玩


伯爵府

積分: 18231


1648#
發表於 06-8-29 15:10 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

要放假咪要努力工作~如果唔係返黎仲大件事!
Ivy124 寫道:
我早兩日話...點解咁耐唔見你...跟住牛牛咪話你去左做星媽lor


公爵府

積分: 28065


1649#
發表於 06-8-29 15:19 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

我地諗住10月1號去lor...因為係假期...而且我老公10月生日...唔駛比入場費ma

[quote]
elaineho73 寫道:
節目都幾豐富woo~

但係開左學好難先就到去海洋公園玩~[quote]


公爵府

積分: 28065


1650#
發表於 06-8-29 15:21 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

咁又係呀...d野始終咪又係要自己做番

我都要去做野先....轉頭再上o黎....一陣見

[quote]
elaineho73 寫道:
要放假咪要努力工作~如果唔係返黎仲大件事!


伯爵府

積分: 18231


1651#
發表於 06-8-29 15:25 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

禁又係!
Ivy124 寫道:
我地諗住10月1號去lor...因為係假期...而且我老公10月生日...唔駛比入場費ma


伯爵府

積分: 18231


1652#
發表於 06-8-29 15:26 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

我都唔玩住啦~做野先~
Ivy124 寫道:
咁又係呀...d野始終咪又係要自己做番

我都要去做野先....轉頭再上o黎....一陣見


公爵府

積分: 29725


1653#
發表於 06-8-29 15:43 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

乜唔械生日正日先唔洗比日場廢咩 [quote]
Ivy124 寫道:
我地諗住10月1號去lor...因為係假期...而且我老公10月生日...唔駛比入場費ma

[quote]


公爵府

積分: 28065


1654#
發表於 06-8-29 15:53 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

好似成個月都得架

[quote]
WINNIEYIP 寫道:
乜唔械生日正日先唔洗比日場廢咩 [quote]


公爵府

積分: 28065


1655#
發表於 06-8-29 15:54 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

好呀....咁我地都為明天美好o既假期努力啦

[quote]
elaineho73 寫道:
我都唔玩住啦~做野先~ [quote]


公爵府

積分: 28065


1656#
發表於 06-8-29 16:01 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

好鬼慶呀 頭先比人用粗口鬧我呀


公爵府

積分: 29725


1657#
發表於 06-8-29 16:04 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

冰個拱大蛋講粗口鬧艾肥
Ivy124 寫道:
好鬼慶呀 頭先比人用粗口鬧我呀


公爵府

積分: 29725


1658#
發表於 06-8-29 16:05 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

禾巾年生日,有朋友化禾豬正日去海馬公園唔收日場廢,不過巧似唔械成個月wor~~~ [quote]
Ivy124 寫道:
好似成個月都得架

[quote]


公爵府

積分: 28065


1659#
發表於 06-8-29 16:11 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

公司會計條友lor....自己欠街數...d收數佬今朝打o黎搵過佢...佢無聽....晏晝d收數佬再打o黎...我話佢行開左....係事實ma....d友即刻問候我...又鬧我8婆...又話我收埋佢...重之狂用粗口鬧我啦

[quote]
WINNIEYIP 寫道:
冰個拱大蛋講粗口鬧艾肥 [quote]


男爵府

積分: 7531


1660#
發表於 06-8-29 16:13 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

NO LA.......ONLY BRITHDAY (1 DAY).....
WINNIEYIP 寫道:
禾巾年生日,有朋友化禾豬正日去海馬公園唔收日場廢,不過巧似唔械成個月wor~~~ [quote]
Ivy124 寫道:
好似成個月都得架

[quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo