美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   537


別墅

積分: 538


1641#
發表於 14-1-16 08:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jenny623+於+14-01-15+發表請

原帖由 Sarahoney 於 14-01-15 發表
早兩日先諗住買呢間,點知好多想買的都無貨,最後買左第二間,不過4900 有啲都幾抵,不過都幾難買夠200000w ...
而家有得抽coupon係free本地運費




大宅

積分: 4155


1642#
發表於 14-1-16 17:12 |只看該作者

回覆:The History of WHOO "后" 討論區(Updated : 22 Jun) #495

又去g



KPH732


瑪瑙宮

積分: 129375

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


1643#
發表於 14-1-19 09:42 |只看該作者

回覆:The History of WHOO "后" 討論區(Updated : 22 Jun)

我琴日都系水貨店買左D試,遲D學下g抵D,不過好似好難


大宅

積分: 2250


1644#
發表於 14-1-19 14:36 |只看該作者
剛剛g左6800個間,等緊收貨。試下好唔好用再同大家分享

「兒女是耶和華所賜的產業,所懷的胎, 是祂所給的賞賜。」 詩篇 127:3


大宅

積分: 2785


1645#
發表於 14-1-20 12:51 |只看該作者

回覆:The History of WHOO "后" 討論區(Updated : 22 Jun)

天氣丹華玄眼霜同還幼眼霜係咪一樣


大宅

積分: 1348


1646#
發表於 14-1-20 18:27 |只看該作者

引用:天氣丹華玄眼霜同還幼眼霜係咪一樣

原帖由 mrsw 於 14-01-20 發表
天氣丹華玄眼霜同還幼眼霜係咪一樣
唔係,還幼貴好多倍,天氣丹眼霜好潤好好用,還幼聽講更加好,去紋超正,但我未用過


男爵府

積分: 6338


1647#
發表於 14-1-21 01:17 |只看該作者

回覆:The History of WHOO "后" 討論區(Updated : 22 Jun) #495

唔好意思,我想問下,如係g買的話,美白膏大約幾錢 (0.5ml sample仔)?




子爵府

積分: 12486

好媽媽勳章 畀面勳章


1648#
發表於 14-1-21 08:49 |只看該作者
melle 發表於 14-1-21 01:17
唔好意思,我想問下,如係g買的話,美白膏大約幾錢 (0.5ml sample仔)?

$5左右啦


別墅

積分: 538


1649#
發表於 14-1-24 15:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mrsw+於+14-01-20+發表天氣丹

原帖由 Sarahoney 於 14-01-20 發表
唔係,還幼貴好多倍,天氣丹眼霜好潤好好用,還幼聽講更加好,去紋超正,但我未用過

...
我都g咗還幼eye cream,不過得唔捨得用。




公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1650#
發表於 14-1-24 19:08 |只看該作者

回覆:The History of WHOO "后" 討論區(Updated : 22 Jun)

G samples 米通常 option 1 揀 1件貨(通常 mask ,有d就要加錢嘅) 跟隹 option 2先揀 sample

推介:若 option 1 有呢隻梘可試下,真係好香,隻香味唔算太特別但十分清香,好持久,晚上沖完涼,第朝一入廁所都仲聞到陣香味!清潔力 ok 唔乾!
1390561895670.jpg

我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


男爵府

積分: 5137


1651#
發表於 14-1-24 20:32 |只看該作者

回覆:The History of WHOO "后" 討論區(Updated : 22 Jun)

我新年會去韓國,請問后有什麼係必買的,謝謝。


大宅

積分: 1210


1652#
發表於 14-1-27 10:55 |只看該作者
我用天氣丹面霜太潤 去粒粒

咁我仲可以用咩line啊

謝謝幫忙


子爵府

積分: 12486

好媽媽勳章 畀面勳章


1653#
發表於 14-1-27 13:21 |只看該作者
M&A Mom 發表於 14-1-24 19:08
G samples 米通常 option 1 揀 1件貨(通常 mask ,有d就要加錢嘅) 跟隹 option 2先揀 sample

推介:若 ...

這隻梘是用來洗面的嗎??


男爵府

積分: 6961


1654#
發表於 14-1-27 23:55 |只看該作者
http://item2.gmarket.co.kr/Item/ ... goodscode=400204998

請問G呢set hand cream應該去邊間?見香港水貨$250


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1655#
發表於 14-1-28 22:37 |只看該作者

引用:Quote:M&A+Mom+發表於+14-1-24+19:08+G+sa

原帖由 winnie雲妮 於 14-01-27 發表
這隻梘是用來洗面的嗎??
佢個名係香水梘,我用黎沖涼!韓文睇唔明不過禁香都唔建議用上面!

我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


男爵府

積分: 6338


1656#
發表於 14-1-29 00:22 |只看該作者

引用:Quote:melle+發表於+14-1-21+01:17+唔好意

原帖由 winnie雲妮 於 14-01-21 發表
$5左右啦
I see. Thanks for your info ;)




男爵府

積分: 6338


1657#
發表於 14-1-29 00:33 |只看該作者

回覆:The History of WHOO "后" 討論區(Updated : 22 Jun) #495

而家我用緊Whoo的以下series:
-秘貼
-美白膏
-天氣丹face cream
-天氣丹eye cream
-洪辰享水face cream
-津率享eye cream
-鹿茸面膜
-津率享局部去皺精華
-Luxury BB Cream-
-拱辰享雪Cleansing Foam, Cream, balancer Lotion

想請問下姐妹Eyecream來講還幼眼霜去紋及保濕效果,比津率享眼霜好好多嗎?

因本身眼部係重災區又乾又魚尾紋重要有黑眼圈,天氣丹eyecream於晚上對我不夠力但早上用就好fit, 而晚上我分別用津率享eyecream及雪花秀人蔘eyecream卡住咁用...




禁止訪問

積分: 11980


1658#
發表於 14-1-31 01:11 |只看該作者

回覆:The History of WHOO "后" 討論區(Updated : 22 Jun)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 285


1659#
發表於 14-1-31 10:36 |只看該作者

引用:只知係天氣丹,但吾知邊樣打邊樣。+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 11980


1660#
發表於 14-2-1 02:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wongywong+於+14-01-31+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo