美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   273


禁止訪問

積分: 61348


16581#
發表於 18-11-17 10:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20211


16582#
發表於 18-11-17 11:15 |只看該作者
greentea000 發表於 18-11-16 23:48
可以。

Filorga無日期,係樽底有個code,ba有無教你點解讀?

無教,但上網搵到解碼instruction


伯爵府

積分: 19385


16583#
發表於 18-11-17 12:35 |只看該作者
IloveJJ 發表於 18-11-17 10:56
唔打laser就會,搽護膚品唔剩係為1彈性嘛!仲為斑、紋咁,不過如果你話打laser先係令皮膚有彈性既原因,咁 ...

你唔去打斑時,有無去美容院做facial? 打斑應該都有用既,但平時既skincare都好重要


禁止訪問

積分: 61348


16584#
發表於 18-11-17 12:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 51681


16585#
發表於 18-11-17 15:11 |只看該作者
ckm80 發表於 18-11-17 11:15
無教,但上網搵到解碼instruction

咁邊度買既filorga日期新鮮D?


侯爵府

積分: 20211


16586#
發表於 18-11-17 15:15 |只看該作者
greentea000 發表於 18-11-17 15:11
咁邊度買既filorga日期新鮮D?

Cocooncenter,haha

其實counter都ok,只係之前嘅福袋一兩款product嘅期限短d


水晶宮

積分: 51681


16587#
發表於 18-11-17 15:15 |只看該作者
IloveJJ 發表於 18-11-17 10:56
唔打laser就會,搽護膚品唔剩係為1彈性嘛!仲為斑、紋咁,不過如果你話打laser先係令皮膚有彈性既原因,咁 ...

http://the-sun.on.cc/cnt/lifestyle/20130502/00482_002.html


水晶宮

積分: 51681


16588#
發表於 18-11-17 15:19 |只看該作者
ckm80 發表於 18-11-17 15:15
Cocooncenter,haha

其實counter都ok,只係之前嘅福袋一兩款product嘅期限短d

你快D開個filorga主題帖啦,咪用用下唔記得之前用過既產品咩效果架!


水晶宮

積分: 51681


16589#
發表於 18-11-17 15:31 |只看該作者

回覆樓主:

今年雙11好多怨氣
1542439875240.JPEG
1542439875464.JPEG
1542439875591.JPEG
1542439875706.JPEG
1542439875813.JPEG


禁止訪問

積分: 61348


16590#
發表於 18-11-17 15:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20211


16591#
發表於 18-11-17 16:01 |只看該作者
greentea000 發表於 18-11-17 15:19
你快D開個filorga主題帖啦,咪用用下唔記得之前用過既產品咩效果架!

本帖最後由 ckm80 於 18-11-17 16:02 編輯

唔會啦,等我再用下佢嘅product就開專題,到時記得捧場,但荃灣counter唔續租會搬,要去到尖沙咀facess或金鐘(我諗pp),咁唔方便我諗會買少好多,上網買算

So far佢嘅玻尿酸精華,meso mask同vitamin c21天療程我覺得值得再買


子爵府

積分: 13631


16592#
發表於 18-11-17 16:21 |只看該作者
ckm80 發表於 18-11-17 16:01
本帖最後由 ckm80 於 18-11-17 16:02 編輯

唔會啦,等我再用下佢嘅product就開專題,到時記得捧場,但 ...

好似manning賣個佢d product


侯爵府

積分: 20211


16593#
發表於 18-11-17 16:32 |只看該作者
chung_ma 發表於 18-11-17 16:21
好似manning賣個佢d product

應該係屈臣氏

但無counter無相熟sale,無得路過有sample試咗先嘛


子爵府

積分: 13631


16594#
發表於 18-11-17 16:33 |只看該作者
ckm80 發表於 18-11-17 16:32
應該係屈臣氏

但無counter無相熟sale,無得路過有sample試咗先嘛

有無好野,麻煩推介


侯爵府

積分: 20211


16595#
發表於 18-11-17 16:52 |只看該作者
chung_ma 發表於 18-11-17 16:33
有無好野,麻煩推介

有枝玻璃樽裝嘅玻尿酸精華我覺得好用呀!搽兩三滴已經夠,唔會笠同搓泥

Meso mask其實係用緊第三盒,敷完會白淨d但唔保濕

Vitamin c 21天療程明顯白淨咗,同埋好清爽!等我試埋clinique比較下,如果clinique效果唔及佢,我一定會買返佢!

Timer filler eye cream n年前用過,但無乜特別同有少少厚身難吸收

Absolute黑色枝eye cream試過sample,好清爽但唔夠潤呀,淺幼乾紋尚有少少改大善,但深少少就唔得啦


子爵府

積分: 13631


16596#
發表於 18-11-17 17:58 |只看該作者
ckm80 發表於 18-11-17 16:52
有枝玻璃樽裝嘅玻尿酸精華我覺得好用呀!搽兩三滴已經夠,唔會笠同搓泥

Meso mask其實係用緊第三盒,敷完 ...

多謝指教,請問你那裏買


子爵府

積分: 13631


16597#
發表於 18-11-17 17:59 |只看該作者
siukei 發表於 18-11-16 20:21
Green 妹,終於等到屈記減價了,即買了一支

本帖最後由 chung_ma 於 18-11-17 18:01 編輯

請問呢隻是toner後用嗎,然後再搽cream?
1542448859615.JPEG


男爵府

積分: 7473


16598#
發表於 18-11-17 18:02 |只看該作者
greentea000 發表於 18-11-16 22:14
你仲用過strivectin咩產品呀?我見佢好多換左包裝,不過未得閑研究成份表。
...
我有用眼精華和眼霜,專櫃做Set裝,三百幾,仲送頸霜和面霜,眼精華和眼霜好好用,份量都是30ML,效果和我之前用的一千多的差不多。我最喜歡的是它搽完後好快吸收,很幹爽,所以想試其他產品,買了精華,還未開始用。


侯爵府

積分: 20211


16599#
發表於 18-11-17 18:06 |只看該作者
chung_ma 發表於 18-11-17 17:58
多謝指教,請問你那裏買

荃灣千色店


水晶宮

積分: 51681


16600#
發表於 18-11-17 22:54 |只看該作者
IloveJJ 發表於 18-11-17 15:57
咁我一年打一次啦!

出面有個美容業界人士開帖,你去問下。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo