美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   273


水晶宮

積分: 51681


16621#
發表於 18-11-19 00:18 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-11-18 00:17
MakeHappySkin Perfect Skin Repair Oil用過嗎?

有買過同表姐們每人輪流用幾日,但我冬天會用佢既乳霜,已經無需要再加修護油。修護油用好少就夠滋潤,1支30ml我驚自己2個月都用唔完,搽手又唔太捨得。


水晶宮

積分: 51681


16622#
發表於 18-11-19 00:47 |只看該作者
ckm80 發表於 18-11-18 08:52
因為我比以前黑咗黃咗嘛,如果b牌可以又咗再白d,咁即係a,b牌都有效,可以輪流用,我concept有無錯?
...

如果真係想得到一個比較科學既測試結果,時間同金錢成本都好大,可以參考下各明星美白產品自家測試數據用左幾多週先。一般人都唔會咁大投資,寧願每個月不斷換一個產品試,試到啱為止,一廂情願自我設定一個月要見效。

當試完ABCDE,發現E效果最好。其實E既成功亦有ABCD累積既功勞,E未必係最有效果支。


侯爵府

積分: 20211


16623#
發表於 18-11-19 01:06 |只看該作者
greentea000 發表於 18-11-19 00:47
如果真係想得到一個比較科學既測試結果,時間同金錢成本都好大,可以參考下各明星美白產品自家測試數據用 ...

反而自家測試我好少睇,因為覺得好易有bias,同埋用家試用(有埋control group)我都做過,其實都有d前設,d問題基本上係話有改善,只係差多定少咁,但當然我只做過幾次,唔可以話所有品牌都係咁


珍珠宮

積分: 41344


16624#
發表於 18-11-19 01:15 |只看該作者
ckm80 發表於 18-11-19 01:06
反而自家測試我好少睇,因為覺得好易有bias,同埋用家試用(有埋control group)我都做過,其實都有d前設,d ...

你搽左旋C只考慮美白嗎?我記得green妹剛開始搽左旋C的時候説更多的是想膠原增生。


珍珠宮

積分: 41344


16625#
發表於 18-11-19 01:25 |只看該作者

回覆樓主:

如果见好就收,黎姿依然是港圈最值得羡慕的抗衰奇迹
https://view.inews.qq.com/a/20181115A0LHK500

女神幻滅,我還是認老吧!


禁止訪問

積分: 61348


16626#
發表於 18-11-19 07:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 61348


16627#
發表於 18-11-19 07:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6199


16628#
發表於 18-11-19 07:36 |只看該作者
greentea000 發表於 18-11-18 22:08
你快D check下日期,唔新鮮就要啦啦聲用啦!

我果間萬寧幾支都1年前生產,買唔落手。

Green 妹,我果支好d,Jan18.

myimage.jpg


子爵府

積分: 13781


16629#
發表於 18-11-19 07:49 |只看該作者
IloveJJ 發表於 18-11-19 07:30
眼袋真係好顯老,所以我而家都打算認老就算!

係呀
我個淚溝又出返黎啦
本來想唔打睇黎又唔可能。。。
不過我發現搽兩層眼霜眼肚位會漲小小
我答你一年打一次laser 應該無助改善皮膚
因為我隔4個月打一次已經無左舊年成年打個效果
照機個底層嘅黑色素仲勁過以前好多
你應該係平日保養, 食膠原粉, 運動令皮膚改善
變得更有光澤
我宜家要追返之前個白淨度
要keep返一個月打一次
(期間用左兩支美白精華完全無效)


珍珠宮

積分: 41344


16630#
發表於 18-11-19 08:56 |只看該作者
candycakee 發表於 18-11-19 07:49
係呀
我個淚溝又出返黎啦
本來想唔打睇黎又唔可能。。。

你每4個月打的是哪個laser 呢?


侯爵府

積分: 20211


16631#
發表於 18-11-19 09:22 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-11-19 01:15
你搽左旋C只考慮美白嗎?我記得green妹剛開始搽左旋C的時候説更多的是想膠原增生。
...

其實兩樣都想


侯爵府

積分: 20211


16632#
發表於 18-11-19 09:28 |只看該作者
第一張係sebagh supreme suerm成份,第二張係美白粉

兩個都係sap排第二,咁我仲可唔可以一齊搽呀?
myimage.jpg
myimage.jpg


禁止訪問

積分: 61348


16633#
發表於 18-11-19 09:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13781


16634#
發表於 18-11-19 09:58 |只看該作者
IloveJJ 發表於 18-11-19 09:29
謝謝你,咁我可以慳返
你而家4個月打一次係點?之前成年打又係點呢?係咪打到無晒斑,皮膚又緊緻 ...

本帖最後由 candycakee 於 18-11-19 09:59 編輯

2017係每個月打1064面加頸
有時加埋xeo genesis
效果非常好
咁就諗住可以隔月打啦
2018我係第一次打後隔4個月再打
然後係隔兩個月兩個月咁打第2第3次
再照機
底層已經多左好多黑色素
2017 係好白好firm
宜家要追返好難


子爵府

積分: 13781


16635#
發表於 18-11-19 10:04 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-11-19 08:56
你每4個月打的是哪個laser 呢?

1064
只有一次隔4個月


珍珠宮

積分: 47506

馬年勳章 2024年龍年勳章


16636#
發表於 18-11-19 10:05 |只看該作者
greentea000 發表於 18-11-18 12:38
我地幾個月前傾過DR DENNIS GROSS FERULIC AND RETINOL TRIPLE CORRECTION EYE SERUM,如果你未買就唔好買 ...
thx~
我未買呀~


珍珠宮

積分: 47506

馬年勳章 2024年龍年勳章


16637#
發表於 18-11-19 10:07 |只看該作者
IloveJJ 發表於 18-11-16 15:57
本帖最後由 IloveJJ 於 18-11-16 15:58 編輯

係綠茶既功勞
咁你用vit c或retinol 精華時, 會否再加B5等保濕?
日霜同晚霜就用雪花秀?


禁止訪問

積分: 61348


16638#
發表於 18-11-19 10:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 61348


16639#
發表於 18-11-19 10:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13781


16640#
發表於 18-11-19 10:15 |只看該作者
IloveJJ 發表於 18-11-19 10:10
你打咁多次,無事嗎?我第二次打,啲斑反而浮咗上來,好驚,所以第三次打咗Pico 跟著就無再打了。
你係咪 ...

so far 無乜事
打前打後我都敷足一星mask
所以唔知係年紀定咩事d 黑色素好勁
不過打淚溝醫生有提過打laser 會令皮膚越黎越薄
所以我先隔耐左打
如果你係敏感皮膚就唔好打咁密

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo