跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6426


16681#
發表於 05-1-25 23:55 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

ho no~
又遲咗一步走哂
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~


大宅

積分: 2788


16682#
發表於 05-1-25 23:56 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

may
睇怕我地兩隻都係古惑b
mayymlam 寫道:
SHARON:
我俾智揚仔咬過好多次LA~咬到我叫痛,隻衰豬見到我叫仲“HER HER”咁笑出黎 :-x
我有兩個小寶貝!


男爵府

積分: 6426


16683#
發表於 05-1-25 23:58 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

may,

彰彰都好似智揚仔咁
mayymlam 寫道:
SHARON:
我俾智揚仔咬過好多次LA~咬到我叫痛,隻衰豬見到我叫仲“HER HER”咁笑出黎 :-x
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~


男爵府

積分: 6426


16684#
發表於 05-1-25 23:59 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

係三隻呀!

mattiemama 寫道:
may
睇怕我地兩隻都係古惑b [quote]
mayymlam 寫道:
SHARON:
我俾智揚仔咬過好多次LA~咬到我叫痛,隻衰豬見到我叫仲“HER HER”咁笑出黎 :-x
[/quote]

[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~


大宅

積分: 2788


16685#
發表於 05-1-26 00:02 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

chris
我妹珠有陣仲會學我地笑....呵呵聲o甘添呀!!
我有兩個小寶貝!


禁止訪問

積分: 4262


16686#
發表於 05-1-26 00:08 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6426


16687#
發表於 05-1-26 00:09 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

Sharon,

我發覺我哋d BB真係好奸, 好蠱惑, 仲識做戲添
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~


男爵府

積分: 6426


16688#
發表於 05-1-26 00:12 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

Sharon, joys,


我要幫彰彰打埋個手印腳印, 已經遲咗5日嘞!
[size=xx-small]彰彰221出世,最鍾意食呀,食呀~[size=xx-small]安安1216出世,都好鍾意食食~


大宅

積分: 2788


16689#
發表於 05-1-26 00:26 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

o岩o岩響第2度8完番來,唔明乜野遲咗5日嘞...乜你學打手印腳印有功課要交咩????
CJBaby 寫道:
Sharon, joys,


我要幫彰彰打埋個手印腳印, 已經遲咗5日嘞!
我有兩個小寶貝!


男爵府

積分: 5424


16690#
發表於 05-1-26 01:53 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

[quote]
CJBaby 寫道:
[size=large]鈴鈴,

[size=medium]大個女


大宅

積分: 2028


16691#
發表於 05-1-26 01:56 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

Ling Ling,

Happy Birthday to 1year old birthday!


男爵府

積分: 5424


16692#
發表於 05-1-26 01:57 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

Minanotabo 寫道:
祝[size=x-large]鈴鈴姐姐[size=x-large]一歲生日快樂呀!

要身體健康, 我地女仔就要靚, 叻, 正, 甜先得.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

carmen ee an 芷晴妹妹上




多謝 [size=medium]carmen ee & 芷晴妹妹 的祝賀 ...!!


男爵府

積分: 5424


16693#
發表於 05-1-26 01:59 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

cancanmama 寫道:

vivi,
祝鈴鈴1歲生日快樂, 精伶活潑, 聰敏乖巧


多謝 [size=medium]Wendy ee & duncan 哥哥 的祝賀 ...!!


大宅

積分: 2028


16694#
發表於 05-1-26 02:01 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

Hey,

Today we find out Hazel walks at home already! She starts to walk witout holding anything. It is quite funny!


男爵府

積分: 5424


16695#
發表於 05-1-26 02:08 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

kcPooh 寫道:
Ling Ling,

Happy Birthday to 1year old birthday!


多謝 [size=medium]katie ee & hazel 妹妹 的祝賀 ...!!


男爵府

積分: 5424


16696#
發表於 05-1-26 02:11 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

kcPooh 寫道:
Hey,

Today we find out Hazel walks at home already! She starts to walk witout holding anything. It is quite funny!



katie ,

我鈴鈴都係唔扶野行到三幾步咋..!!


男爵府

積分: 5424


16697#
發表於 05-1-26 02:13 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

唔知鈴鈴今天(26號)打針痛唔痛呢..!!?? 希望打完針冇事啦.!! 如果唔係 130 都唔知點算. ?-(


男爵府

積分: 5424


16698#
發表於 05-1-26 02:19 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

各位 ,

[size=medium]如在呢幾天有什麼關於 130 重要事項 , 請致電給我, 因為而家太多野做了,連上來也買少見少了.以前日日上, 而家可能幾日先上來一趟. 有時真係好掛住大家 thank you 各位 ...!!

lazy 的 [size=medium]vivi


男爵府

積分: 5424


16699#
發表於 05-1-26 02:24 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

講左咁耐,又係時候覺覺豬喇.!!

各位 [size=medium] Good Night ....!!

[size=large]&

[size=medium]Good Morning ...!!


大宅

積分: 2788


16700#
發表於 05-1-26 07:57 |只看該作者

Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)

[size=medium]good morning ah!!!
我有兩個小寶貝!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo