mattiemama 寫道:
o岩o岩響第2度8完番來,唔明乜野遲咗5日嘞...乜你學打手印腳印有功課要交咩????[quote]
CJBaby 寫道:
Sharon, joys,
![]()
![]()
我要幫彰彰打埋個手印腳印, 已經遲咗5日嘞!
Jolly 寫道:
珠珠,
好精彩呀!!我睇到就想食!!!
![]()
我好比心機咁抄左你個recipe落來, 一路抄一路諗你點做, 咁我想問下, 首先關於個丁丁, 上次我食時係cake面有一層好似粉狀咁既野, 係咩來呀?
A: 打碎了的馬利餅
係咪餅加埋忌廉煉奶=1cm=一層呀?
A: 大約就得架啦, D餅打碎左咁溥, 點messure呀, 最緊要每層都平均
入fridge放4hrs係放上格定下格呢?![]()
A: 上格似雪糕, if用杯可try上格, 下格就好似你上次食個D咁 .....
咁再關於個blueberry cheese cake, 第2個step你話忌廉芝士用打旦器打至軟滑, 加入旦液拌勻, 旦液係咪即係旦+糖打成既奶白忌廉呀?
A: yes
因為材料只有一隻旦, 隻旦用左來打奶白忌廉啦, 冇第隻旦喎!! ?-(
請解話唔該~![]()