美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   273


珍珠宮

積分: 41330


16721#
發表於 18-11-24 23:20 |只看該作者

回覆樓主:

FRESH SOY FACE CLEANSER有平價代替品嗎?我全家都愛用,就是太貴了!


珍珠宮

積分: 41330


16722#
發表於 18-11-25 00:44 |只看該作者
IloveJJ 發表於 18-11-24 22:53
我唔會呀!
我睇阿姐好自然,唔膠樣,佢應該無做吧?

起碼你知道你媽有做甚麼沒做甚麼,汪阿姐你能知道嗎?


禁止訪問

積分: 61348


16723#
發表於 18-11-25 08:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13627


16724#
發表於 18-11-25 10:15 |只看該作者
IloveJJ 發表於 18-11-25 08:20
我就係唔知呀!睇下有無人講囉!

本帖最後由 chung_ma 於 18-11-25 10:16 編輯

今日萬寧出位價
1543112171472.JPEG


伯爵府

積分: 17174


16725#
發表於 18-11-25 12:47 |只看該作者
請問大家剛買Olay Prox 呢三款精華、如果用緊skinC的Cef, 咁步驟是點搽法?點支可早/晚?個step係點?謝謝大家
myimage.jpg


水晶宮

積分: 51653


16726#
發表於 18-11-25 14:21 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-11-24 23:01
開架也這麼貴呀!

又貴香港又無賣,所以淨係介紹俾你囉!


水晶宮

積分: 51653


16727#
發表於 18-11-25 14:29 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-11-24 23:08
你估計多效抗老精華乳下次周年慶會否比現在新上市推廣更便宜呢?

官片已經講左多效抗老精華乳周年慶唔會平過新上市,周年慶優惠真係一年少過一年。


水晶宮

積分: 51653


16728#
發表於 18-11-25 14:32 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-11-24 23:12
那麼多少歲開始不能搽咖啡因呢?

無話幾多歲開始唔搽得咖啡因,始終每個人考慮重點唔同。


水晶宮

積分: 51653


16729#
發表於 18-11-25 14:37 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-11-24 23:20
FRESH SOY FACE CLEANSER有平價代替品嗎?我全家都愛用,就是太貴了!
...

有揾過,無揾到,已放棄。


水晶宮

積分: 51653


16730#
發表於 18-11-25 14:39 |只看該作者
shala 發表於 18-11-25 12:47
請問大家剛買Olay Prox 呢三款精華、如果用緊skinC的Cef, 咁步驟是點搽法?點支可早/晚?個step係點?謝謝 ...

咁複雜,唔識。


珍珠宮

積分: 41330


16731#
發表於 18-11-25 19:23 |只看該作者
shala 發表於 18-11-25 12:47
請問大家剛買Olay Prox 呢三款精華、如果用緊skinC的Cef, 咁步驟是點搽法?點支可早/晚?個step係點?謝謝 ...

elena和green妹都不會同時搽兩支功能性精華哦,不要貪多!


珍珠宮

積分: 41330


16732#
發表於 18-11-25 19:24 |只看該作者

回覆樓主:

這支還值得買嗎?是否新加入波色因呢?
1543145090479.JPEG
1543145090766.JPEG


珍珠宮

積分: 41330


16733#
發表於 18-11-25 19:32 |只看該作者
greentea000 發表於 18-11-25 14:21
又貴香港又無賣,所以淨係介紹俾你囉!

有何特別?


珍珠宮

積分: 41330


16734#
發表於 18-11-25 19:37 |只看該作者

回覆樓主:

這支有沒有研究呢?
1543145827038.JPEG


伯爵府

積分: 17174


16735#
發表於 18-11-25 23:02 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-11-25 19:23
elena和green妹都不會同時搽兩支功能性精華哦,不要貪多!

明白,唔該曬


珍珠宮

積分: 41330


16736#
發表於 18-11-26 10:16 |只看該作者

回覆樓主:

我妹脖子上和胸前最近出現了一些小黑點,網上找了圖片對照,估計是脂漏性角化症,吃肌肽有用嗎?


珍珠宮

積分: 41330


16737#
發表於 18-11-26 10:29 |只看該作者
shala 發表於 18-11-25 23:02
明白,唔該曬

但是你為甚三支都買呢?


伯爵府

積分: 17174


16738#
發表於 18-11-26 11:09 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-11-26 10:29
但是你為甚三支都買呢?

因為呢3個問題都想改善,所以咪想試下work唔work ?


水晶宮

積分: 51653


16739#
發表於 18-11-26 13:12 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-11-26 10:16
我妹脖子上和胸前最近出現了一些小黑點,網上找了圖片對照,估計是脂漏性角化症,吃肌肽有用嗎?
...

如果確認係脂漏性角化症,對已經出現既小斑點無作用,只可以預防未出既。


侯爵府

積分: 20211


16740#
發表於 18-11-26 13:14 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-11-24 23:20
FRESH SOY FACE CLEANSER有平價代替品嗎?我全家都愛用,就是太貴了!
...

我用過又唔覺得有特別呀,係因為佢保濕?定你真係用佢嚟落埋粧?

L'erbolario有隻南瓜洗面gel同佢個使用感差唔多,但而家唔知仲有無賣

呢幾日天氣乾我試用cerave枝hydrating cleanser都唔錯,但我只係朝早用,想爽身少少,考慮aquanil

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo