美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   273


水晶宮

積分: 51637


16741#
發表於 18-11-26 13:19 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-11-25 19:37
這支有沒有研究呢?

AHAVA死海賦活奢顏肌底液我唔知點評價佢,佢唔算係肌底液,無促進之後搽既護膚品吸收作用,反而似係潤膚油。油脂成份幾好,膚感相當唔錯(我係搽手),但主打成份死海礦物精華osmoter揾唔到第三方資料對皮膚有咩作用。前排仲見近我果間sasa賣緊$598,可惜無tester。$468你當潤膚油用可以試下,$598我就唔建議。


水晶宮

積分: 51637


16742#
發表於 18-11-26 13:33 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-11-25 19:24
這支還值得買嗎?是否新加入波色因呢?

BOBBI BROWN INTENSIVE SKIN SUPPLEMENT有咖啡因,我唔會考慮,而你年紀亦唔夠用。佢用BETULA ALBA,唔係玻色因個化學名,又排得比較後,為左玻色因更加唔值。佢正價$690,咩節都無平,我會寧願買MAKEHAPPYSKIN精華。


水晶宮

積分: 51637


16743#
發表於 18-11-26 16:18 |只看該作者
shala 發表於 18-11-26 11:09
因為呢3個問題都想改善,所以咪想試下work唔work ?

olay pro x同skinceuticals唔係同一個級數,就算分開早晚搽你都未必感覺到olay pro x效果。


水晶宮

積分: 51637


16744#
發表於 18-11-26 16:39 |只看該作者

回覆樓主:

CSS 85折已經做完,但依然置頂個黑五code
1543221539607.JPEG
1543221540058.JPEG


侯爵府

積分: 20211


16745#
發表於 18-11-26 17:07 |只看該作者
greentea000 發表於 18-11-26 16:39
CSS 85折已經做完,但依然置頂個黑五code

已經忘記咗佢

最終我都買咗兩套filorga vitamin c精華,到時check下expiry date係點


水晶宮

積分: 51637


16746#
發表於 18-11-26 17:19 |只看該作者
ckm80 發表於 18-11-26 17:07
已經忘記咗佢

最終我都買咗兩套filorga vitamin c精華,到時check下expiry date係點

用開既左旋C產品我已經唔會再留意有無美白效果,見平就買,買左就用,希望日子有功,第時比同齡人多D膠原蛋白撑住塊面。

我都同同事夾單買左1盒filorga c recover,連運費$395,大約香港正價73折。


珍珠宮

積分: 47502

馬年勳章 2024年龍年勳章


16747#
發表於 18-11-26 17:45 |只看該作者
greentea000 發表於 18-11-26 13:19
AHAVA死海賦活奢顏肌底液我唔知點評價佢,佢唔算係肌底液,無促進之後搽既護膚品吸收作用,反而似係潤膚油 ...
咁estee lauder 個隻micro essence 算唔算係肌底液幫助之後的skincare 吸收?


侯爵府

積分: 20211


16748#
發表於 18-11-26 17:53 |只看該作者
greentea000 發表於 18-11-26 17:19
用開既左旋C產品我已經唔會再留意有無美白效果,見平就買,買左就用,希望日子有功,第時比同齡人多D膠 ...

你喺邊間買?
Cocooncenter?


珍珠宮

積分: 41316


16749#
發表於 18-11-26 19:19 |只看該作者
ckm80 發表於 18-11-26 13:14
我用過又唔覺得有特別呀,係因為佢保濕?定你真係用佢嚟落埋粧?

L'erbolario有隻南瓜洗面gel同佢個使用 ...

fresh太貴了,我只買了大豆洗面乳50g裝,只洗臉沒卸妝。頭幾次也沒甚麼特別,越用越喜歡,的確乾淨又保濕,我最討厭冬天洗完臉的乾裂感。


珍珠宮

積分: 41316


16750#
發表於 18-11-26 19:21 |只看該作者
greentea000 發表於 18-11-26 13:19
AHAVA死海賦活奢顏肌底液我唔知點評價佢,佢唔算係肌底液,無促進之後搽既護膚品吸收作用,反而似係潤膚油 ...

你竟然$598買來搽手呀?


珍珠宮

積分: 41316


16751#
發表於 18-11-26 19:23 |只看該作者
me920 發表於 18-11-26 17:45
咁estee lauder 個隻micro essence 算唔算係肌底液幫助之後的skincare 吸收?

不是,我問過BA


珍珠宮

積分: 41316


16752#
發表於 18-11-26 19:26 |只看該作者
greentea000 發表於 18-11-26 17:19
用開既左旋C產品我已經唔會再留意有無美白效果,見平就買,買左就用,希望日子有功,第時比同齡人多D膠 ...

我大女兒也想搽左旋C,哪支適合,要便宜的


侯爵府

積分: 20211


16753#
發表於 18-11-26 22:15 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-11-26 19:19
fresh太貴了,我只買了大豆洗面乳50g裝,只洗臉沒卸妝。頭幾次也沒甚麼特別,越用越喜歡,的確乾淨又保濕 ...

冬天我鐘意avene extremely gentle cleanser,年年都買定三枝過冬呀


伯爵府

積分: 17172


16754#
發表於 18-11-26 23:14 |只看該作者
greentea000 發表於 18-11-26 16:18
olay pro x同skinceuticals唔係同一個級數,就算分開早晚搽你都未必感覺到olay pro x效果。
...

我都知skinC效果好,但諗住咁貴! 所以想試下其它brand睇下!早知上黎問左大家先、衰衝動!見有comment好似話幾好,又有coupon用,所以咪買左囉!買多支skinC好過、而家唯有間住用哂佢為止!


水晶宮

積分: 51637


16755#
發表於 18-11-27 10:57 |只看該作者
me920 發表於 18-11-26 17:45
咁estee lauder 個隻micro essence 算唔算係肌底液幫助之後的skincare 吸收?

唔算


水晶宮

積分: 51637


16756#
發表於 18-11-27 10:57 |只看該作者
ckm80 發表於 18-11-26 17:53
你喺邊間買?
Cocooncenter?



珍珠宮

積分: 47502

馬年勳章 2024年龍年勳章


16757#
發表於 18-11-27 10:59 |只看該作者
greentea000 發表於 18-11-27 10:57
唔算
其實肌底液呢個step 你覺得重唔重要?


水晶宮

積分: 51637


16758#
發表於 18-11-27 11:12 |只看該作者
me920 發表於 18-11-27 10:59
其實肌底液呢個step 你覺得重唔重要?

肌底液創始品牌自己既定義
1543288345484.JPEG


水晶宮

積分: 51637


16759#
發表於 18-11-27 12:28 |只看該作者
ckm80 發表於 18-11-26 22:15
冬天我鐘意avene extremely gentle cleanser,年年都買定三枝過冬呀

呢3支都係用同一個清潔劑
1543292911066.JPEG
1543292911439.JPEG
1543292911667.JPEG


水晶宮

積分: 51637


16760#
發表於 18-11-27 12:38 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-11-26 19:26
我大女兒也想搽左旋C,哪支適合,要便宜的

有效果既左旋C都唔會太平

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo