跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3767


1661#
發表於 07-9-2 14:41 |只看該作者
我出街啦,今晚返來再傾過


大宅

積分: 1237


1662#
發表於 07-9-3 00:35 |只看該作者

[一個勇士的誕生]

本故事屬家長指引類別
敬請觀眾留意




20061113, 一條鱷魚响森林出現,



呢條大鱷橫行霸道, 四出溝女; 令一眾雄性小動物又恨又妒.
不過, 响今日……勇士終於出現喇





樂樂食大鱷 !!








本故事純屬虛構
如有雷同實屬巧合



p.s. 鱷魚媽, 唔準握殺本地創作嫁




[ 本文章最後由 BChiMa 於 07-9-3 00:39 編輯 ]
我叫樂樂呀, 我媽媽想我同個名一樣, 時時刻刻都咁快樂!!


子爵府

積分: 11166


1663#
發表於 07-9-3 01:04 |只看該作者
好野:loveliness: 終於有人將呢隻為非作歹嘅大鱷殲滅啦 可以保住舊豬肉lu
原文章由 BChiMa 於 07-9-3 00:35 發表
本故事屬家長指引類別
敬請觀眾留意




响2006年11月13日, 一條鱷魚响森林出現,


http://i216.photobucket.com/albums/cc65/fuclareb/1.jpg
呢條大鱷橫行霸道, 四出溝女; 令一眾雄性小動物又恨又妒. http://www.h ...
未經本人許可, 不得轉載


男爵府

積分: 7640


1664#
發表於 07-9-3 01:12 |只看該作者


BChiMa 本是同根生 相煎何太急呢 你個樂樂又何嘗唔係一隻鱷鱷 溝唔到女就用文字暴力 等我做埋PLAYGROUP份論文再同你練過

P.S. 你點知小灣鱷既出世INFO架 唔通你就係攞左0611之前公開係頂既"秘密"資料既人 呢度24小時有人MON住 吹水站 你小心比人拉你

原文章由 Lulu皇后 於 07-9-3 01:04 發表
好野:loveliness: 終於有人將呢隻為非作歹嘅大鱷殲滅啦 可以保住舊豬肉lu

[ 本文章最後由 shirleytong28 於 07-9-3 01:17 編輯 ]


大宅

積分: 3767


1665#
發表於 07-9-3 02:28 |只看該作者
原文章由 BChiMa 於 07-9-3 00:35 發表
本故事屬家長指引類別
敬請觀眾留意




响2006年11月13日, 一條鱷魚响森林出現,


http://i216.photobucket.com/albums/cc65/fuclareb/1.jpg
呢條大鱷橫行霸道, 四出溝女; 令一眾雄性小動物又恨又妒. http://www.h ...



樂樂果然係真人不露相喎............哈哈


翡翠宮

積分: 94413

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1666#
發表於 07-9-3 08:06 |只看該作者
我今日要早過晒你地講.....早晨!!!!

我發燒...今日要係屋企多多休息!!!


男爵府

積分: 7123


1667#
發表於 07-9-3 08:31 |只看該作者
Morning~
我都感冒! 今日在家休息! 做咩依幾日咁少人吹水架?
小車老師發燒都咁早起身?


男爵府

積分: 7123


1668#
發表於 07-9-3 08:33 |只看該作者
haha~樂樂都幾識揀野咬架喎!
佢塊面做乜紅左呀??

原文章由 BChiMa 於 07-9-3 00:35 發表
本故事屬家長指引類別
敬請觀眾留意




响2006年11月13日, 一條鱷魚响森林出現,


http://i216.photobucket.com/albums/cc65/fuclareb/1.jpg
呢條大鱷橫行霸道, 四出溝女; 令一眾雄性小動物又恨又妒. http://www.h ...


翡翠宮

積分: 94413

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1669#
發表於 07-9-3 08:41 |只看該作者
係呀...要食早餐再食藥...又要"睇"仔嘛...真係只可遠觀唔可以抱...如果因為我...佢病左...我會好嬲自己...仲有要等9點打番公司告病假...

你又感冒...真係要休息多D!!! 我醫生俾我D藥都幾勁...食完好好訓...

原文章由 MMLCY 於 07-9-3 08:31 發表
Morning~
我都感冒! 今日在家休息! 做咩依幾日咁少人吹水架?
小車老師發燒都咁早起身?


男爵府

積分: 7123


1670#
發表於 07-9-3 08:46 |只看該作者
我打左返公司LU~
陣間出去睇多次DOCTOR, 我隻蚊豬頭先飲左支奶又瞓過!

原文章由 littlecar 於 07-9-3 08:41 發表
係呀...要食早餐再食藥...又要"睇"仔嘛...真係只可遠觀唔可以抱...如果因為我...佢病左...我會好嬲自己...仲有要等9點打番公司告病假...

你又感冒...真係要休息多D!!! 我醫生俾我D藥都幾勁...食完好好訓...

...


大宅

積分: 4411


1671#
發表於 07-9-3 09:01 |只看該作者
早晨啦咁位........................唉............唉.............唉..............
賓賓吾要我....,事原31號晚,出糧比佢,訓導吓佢,點知佢話吾滿意可以搵個,咁問佢你係吾係想吾做,佢答係,我叫佢比辭職信我(一個月通知)但我驚佢玩嘢所以今日叫佢走吾洗等一個月:-( :-(
我宜家好驚,吾知一陣佢會點反應


侯爵府

積分: 23339


1672#
發表於 07-9-3 09:17 |只看該作者
呀,咁多位美女
今日開始要坐監啦,好慘呀:-(


男爵府

積分: 8920


1673#
發表於 07-9-3 09:21 |只看該作者
咁多位美女...............早晨!!

小車老師& MMLCY - 多d体息同飲多d水呀!!! 小心唔好傳染比bb呀!!


翡翠宮

積分: 94413

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1674#
發表於 07-9-3 09:23 |只看該作者
早早~~~

佢同得你講話唔做,都預左你會叫佢即走,我諗無僱主會夠膽等一個月 ....不如諗下點安排佢依家做緊既野...如果一定要工人幫手先得,就快d請過第二個....

原文章由 hfcsum 於 07-9-3 09:01 發表
早晨啦咁位........................唉............唉.............唉..............
賓賓吾要我....,事原31號晚,出糧比佢,訓導吓佢,點知佢話吾滿意可以搵個,咁問佢你係吾係想吾做,佢答係,我叫佢比辭職信我(一個月通 ...


伯爵府

積分: 15132

畀面勳章


1675#
發表於 07-9-3 09:23 |只看該作者
早呀, 本人忙於打post, 無時間追post, 可唔可以話比我知lee次玩乜野東東? 唔該

原文章由 hfcsum 於 07-9-2 08:41 發表
9月啦 我已好期待啦,好心急啦,點算好?-(
好想快d到果日,軒軒可以同多 d bb一齊玩
因為軒軒係無bb同佢玩,只得四個老嘢陪佢ops:" />

地點: 蔣軍澳体育館
蔣軍澳運隆路9號1樓(mtr寶林站行10分鐘)
日 ...


男爵府

積分: 8920


1676#
發表於 07-9-3 09:24 |只看該作者
hfcsum:

我諗佢都找緊工都似!!! 就算你唔炒佢,遲早佢都會resign 或唔再續next contract!!

Good luck and let us know if you want any help or advice!!



原文章由 hfcsum 於 07-9-3 09:01 發表
早晨啦咁位........................唉............唉.............唉..............
賓賓吾要我....,事原31號晚,出糧比佢,訓導吓佢,點知佢話吾滿意可以搵個,咁問佢你係吾係想吾做,佢答係,我叫佢比辭職信我(一個月通 ...


翡翠宮

積分: 94413

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1677#
發表於 07-9-3 09:26 |只看該作者
係呀...依家要同朗朗保持距離 ...朗朗依家去左街市買餸..:cry: :cry: :cry:

原文章由 pb12hk 於 07-9-3 09:21 發表
咁多位美女...............早晨!!

小車老師& MMLCY - 多d体息同飲多d水呀!!! 小心唔好傳染比bb呀!!


伯爵府

積分: 15132

畀面勳章


1678#
發表於 07-9-3 09:26 |只看該作者
早呀! 我估佢都係想博你咁做, 補返一個月比佢走...真係哀!

原文章由 hfcsum 於 07-9-3 09:01 發表
早晨啦咁位........................唉............唉.............唉..............
賓賓吾要我....,事原31號晚,出糧比佢,訓導吓佢,點知佢話吾滿意可以搵個,咁問佢你係吾係想吾做,佢答係,我叫佢比辭職信我(一個月通 ...


男爵府

積分: 8920


1679#
發表於 07-9-3 09:27 |只看該作者
呵呵....................你冇得咁風騷啦!!!

原文章由 esther_fong 於 07-9-3 09:17 發表
http://www.hk-laufamily.com/_400.gif呀,咁多位美女
今日開始要坐監啦,好慘呀:-(


男爵府

積分: 8920


1680#
發表於 07-9-3 09:33 |只看該作者
佢真乖..........照顧返你轉頭!!!

原文章由 littlecar 於 07-9-3 09:26 發表
係呀...依家要同朗朗保持距離 ...朗朗依家去左街市買餸..:cry: :cry: :cry:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo