跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18803


1661#
發表於 07-9-19 13:01 |只看該作者
原文章由 Mrswong1998 於 07-9-19 12:41 發表
sammi

你呢款應該是低水位, 我屋企用金章的大眼雞款是高水.
高水的意思是條入水喉要高放, 低水唔洗講都明啦!

你地班牛真係好勁呀, 乜都知,真係甘拜下風



侯爵府

積分: 20493


1662#
發表於 07-9-19 13:02 |只看該作者
係架?乜去睇裝修都唔得架

嘻,我臨生之前一個月仲走左去睇我爹地間屋裝修添,仲行上行落
有次我ok塞左個toilet,我又走去自己泵廁所呀,後來先有人話唔得架喎,又係會有兔唇

99話大肚唔食得羊肉,我都食左好多次添呀

好在我唔太迷信,亦好在酌b無事:loveliness: :loveliness:

原文章由 mankat06 於 07-9-19 12:25 發表

佢咪陀b個陣去睇裝修,個b咪兔唇囉,咁你最好可以既就等小b出左來先搞好d啦:( 反正都係生完先搬,到時個肚生左輕鬆d搞仲好啦,d電器就睇定都得,但就唔好送貨住囉 ...


侯爵府

積分: 20065


1663#
發表於 07-9-19 13:04 |只看該作者
我屋企用緊惠而蒲大眼雞, 因位置所限, 要迫住買大眼雞
原文章由 tupytupy 於 07-9-19 12:53 發表
係頂揭式果隻呀,我唔知點叫果種機呀:lol: :lol:


伯爵府

積分: 18803


1664#
發表於 07-9-19 13:17 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 07-9-19 12:45 發表
碌左喇,我今次煲多左隻蛋比我自己食添
佢隻肥比內則好紅&瘀囉,一禁落去就即喊,睇怕真係超勁痛呀

但佢d肉咁厚身,應該好快無事




伯爵府

積分: 18803


1665#
發表於 07-9-19 13:19 |只看該作者
原文章由 蝦蝦 於 07-9-19 12:48 發表
我今次煲多左隻蛋比我自己食添 --> 你唔係食碌完果隻架咩?

衰豬做乜咁肉緊, 塞晒成隻肥比

可能酌b想拎返出來,點知弄巧成拙越塞越入都唔定



伯爵府

積分: 18803


1666#
發表於 07-9-19 13:20 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 07-9-19 12:53 發表
係頂揭式果隻呀,我唔知點叫果種機呀:lol: :lol:

咪滾筒囉



侯爵府

積分: 20493


1667#
發表於 07-9-19 13:21 |只看該作者
就係佢d肉厚,所以到覺得痛已經攝得好入囉

原文章由 mankat06 於 07-9-19 13:17 發表

但佢d肉咁厚身,應該好快無事


伯爵府

積分: 18803


1668#
發表於 07-9-19 13:22 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 07-9-19 13:02 發表
係架?乜去睇裝修都唔得架

嘻,我臨生之前一個月仲走左去睇我爹地間屋裝修添,仲行上行落
有次我ok塞左個toilet,我又走去自己泵廁所呀,後來先有人話唔得架喎,又係會有兔唇

99話大肚唔食得羊肉,我都食左好多次添 ...

咁咪好彩囉 我同事話架,撞唔到個貽神就好彩,撞到就大濟 (不過唔知真唔真)



侯爵府

積分: 20493


1669#
發表於 07-9-19 13:22 |只看該作者
ic,明白,咁我滾蛋啦:lol :lol

原文章由 mankat06 於 07-9-19 13:20 發表

咪滾筒囉


侯爵府

積分: 20493


1670#
發表於 07-9-19 13:23 |只看該作者
哇,好彩,好彩,thank God呀

原文章由 mankat06 於 07-9-19 13:22 發表

咁咪好彩囉 我同事話架,撞唔到個貽神就好彩,撞到就大濟 (不過唔知真唔真)


侯爵府

積分: 20493


1671#
發表於 07-9-19 13:24 |只看該作者
比你地笑完我唔食啦:tongue: :tongue:
我都唔知佢點解,比佢嚇c就真

原文章由 蝦蝦 於 07-9-19 12:48 發表
我今次煲多左隻蛋比我自己食添 --> 你唔係食碌完果隻架咩?

衰豬做乜咁肉緊, 塞晒成隻肥比


侯爵府

積分: 20493


1672#
發表於 07-9-19 13:26 |只看該作者
我閃喇,同酌b沖涼+同佢滾蛋呀


水晶宮

積分: 58802


1673#
發表於 07-9-19 13:37 |只看該作者
另一方面, 我搬左, 咁買野補身亦都方便好多:mrgreen:


伯爵府

積分: 18803


1674#
發表於 07-9-19 13:55 |只看該作者
:cry:
原文章由 tupytupy 於 07-9-19 13:21 發表
就係佢d肉厚,所以到覺得痛已經攝得好入囉

所以話可能佢原本係諗住拎出來,點知越整越入:cry: 諗起都痛:-(



伯爵府

積分: 18803


1675#
發表於 07-9-19 13:57 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 07-9-19 13:26 發表
我閃喇,同酌b沖涼+同佢滾蛋呀

咁滾多d啦



男爵府

積分: 8509


1676#
發表於 07-9-19 14:11 |只看該作者
sammi

係喎! 你有冇買定d保品.


原文章由 sammifanlp 於 07-9-19 13:37 發表
另一方面, 我搬左, 咁買野補身亦都方便好多:mrgreen:
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


水晶宮

積分: 58802


1677#
發表於 07-9-19 14:15 |只看該作者
今胎有呀, 燕窩, 訂左鹿茸, 藥房佢浸緊未拎得
我估無其他要買掛 ?

原文章由 Mrswong1998 於 2007/9/19 14:11 發表

sammi

係喎! 你有冇買定d保品.


男爵府

積分: 8509


1678#
發表於 07-9-19 14:23 |只看該作者
sammi

最好清左惡露先飲鹿茸, 我個時太早飲成日發燒. 你亞媽有冇叫你飲生化湯, 我果時唔肯飲激到我媽c:mrgreen: 但原來進補28坊內都有生化湯. 可能真係好有益.



原文章由 sammifanlp 於 07-9-19 14:15 發表
今胎有呀, 燕窩, 訂左鹿茸, 藥房佢浸緊未拎得
我估無其他要買掛 ?
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


侯爵府

積分: 20493


1679#
發表於 07-9-19 14:29 |只看該作者
唉,酌b成朝無訓過,係頭先11:xx食粥果陣咪扭要訓囉 都係訓得15mins左右咋,頭先同佢bath完,飲埋奶,家下又唔肯訓,好鬼high,係張床仔度玩,比佢激c呀.......哥仔,你阿媽想訓陣呀,唔該你快d訓啦 :lol: :lol: :tongue: :tongue:

我開始好擔心,酌b真係唔多使訓覺,人地話訓得少o既小朋友係好曳好難教架,點算呀:-( :-( :-( :-(

原文章由 mankat06 於 07-9-19 13:57 發表

咁滾多d啦


水晶宮

積分: 58802


1680#
發表於 07-9-19 14:31 |只看該作者
收到
無呀, 生化湯 ~ 我上胎都無飲呀, 係唔生完可以即飲架 ??

原文章由 Mrswong1998 於 2007/9/19 14:23 發表
sammi

最好清左惡露先飲鹿茸, 我個時太早飲成日發燒. 你亞媽有冇叫你飲生化湯, 我果時唔肯飲激到我媽c:mrgreen: 但原來進補28坊內都有生化湯. 可能真係好有益.
...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo