立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 18803
原文章由 Mrswong1998 於 07-9-19 12:41 發表 sammi 你呢款應該是低水位, 我屋企用金章的大眼雞款是高水. 高水的意思是條入水喉要高放, 低水唔洗講都明啦!
侯爵府
積分: 20493
原文章由 mankat06 於 07-9-19 12:25 發表 佢咪陀b個陣去睇裝修,個b咪兔唇囉,咁你最好可以既就等小b出左來先搞好d啦:( 反正都係生完先搬,到時個肚生左輕鬆d搞仲好啦,d電器就睇定都得,但就唔好送貨住囉 ...
積分: 20065
原文章由 tupytupy 於 07-9-19 12:53 發表 係頂揭式果隻呀,我唔知點叫果種機呀:lol: :lol:
原文章由 tupytupy 於 07-9-19 12:45 發表 碌左喇,我今次煲多左隻蛋比我自己食添 佢隻肥比內則好紅&瘀囉,一禁落去就即喊,睇怕真係超勁痛呀
原文章由 蝦蝦 於 07-9-19 12:48 發表 我今次煲多左隻蛋比我自己食添 --> 你唔係食碌完果隻架咩? 衰豬做乜咁肉緊, 塞晒成隻肥比
原文章由 mankat06 於 07-9-19 13:17 發表 但佢d肉咁厚身,應該好快無事
原文章由 tupytupy 於 07-9-19 13:02 發表 係架?乜去睇裝修都唔得架 嘻,我臨生之前一個月仲走左去睇我爹地間屋裝修添,仲行上行落 有次我ok塞左個toilet,我又走去自己泵廁所呀,後來先有人話唔得架喎,又係會有兔唇 99話大肚唔食得羊肉,我都食左好多次添 ...
原文章由 mankat06 於 07-9-19 13:20 發表 咪滾筒囉
原文章由 mankat06 於 07-9-19 13:22 發表 咁咪好彩囉 我同事話架,撞唔到個貽神就好彩,撞到就大濟 (不過唔知真唔真)
水晶宮
積分: 58802
原文章由 tupytupy 於 07-9-19 13:21 發表 就係佢d肉厚,所以到覺得痛已經攝得好入囉
原文章由 tupytupy 於 07-9-19 13:26 發表 我閃喇,同酌b沖涼+同佢滾蛋呀
男爵府
積分: 8509
原文章由 sammifanlp 於 07-9-19 13:37 發表 另一方面, 我搬左, 咁買野補身亦都方便好多:mrgreen:
原文章由 Mrswong1998 於 2007/9/19 14:11 發表 sammi 係喎! 你有冇買定d保品.
原文章由 sammifanlp 於 07-9-19 14:15 發表 今胎有呀, 燕窩, 訂左鹿茸, 藥房佢浸緊未拎得 我估無其他要買掛 ?
原文章由 mankat06 於 07-9-19 13:57 發表 咁滾多d啦
原文章由 Mrswong1998 於 2007/9/19 14:23 發表 sammi 最好清左惡露先飲鹿茸, 我個時太早飲成日發燒. 你亞媽有冇叫你飲生化湯, 我果時唔肯飲激到我媽c:mrgreen: 但原來進補28坊內都有生化湯. 可能真係好有益. ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy