跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4995


1661#
發表於 08-9-29 13:27 |只看該作者
原文章由 pangchaimami 於 08-9-29 10:18 發表
仍然為幼稚園煩梗...
嘉德麗...雖然好似好舊&有公廁feel, 不過有英文&國語老師, 我都幾鍾意佢地要讀三字經,
小時候...老師有愛心, 地方清潔....
點選好呢??? ...



你要考慮埋嘉德麗之前比你既feeling係老師冇愛心喎. 同埋佢冇學卷, 加埋課外活動既開支條數都幾大.


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1662#
發表於 08-9-29 15:18 |只看該作者
激c我, 思思呢幾日都唔肯食飯仔, 喂到打交甘滯 ..


唔知係咪出大牙 ....
想c呀 ... 又減肥 ...


大宅

積分: 1815


1663#
發表於 08-9-29 15:21 |只看該作者
唔係呀,係我懶之麻~
臭B仲有咳,好多痰,要去醫生度拍痰呀,搞到我都病埋~
mouth:
原文章由 pangchaimami 於 08-9-29 10:14 發表

臭b媽... 你皮膚好呀嗎... 臭b點呀???


大宅

積分: 1815


1664#
發表於 08-9-29 15:23 |只看該作者
臭B下顎都紅腫咗兩舊呀,醫生又話唔係出牙,都唔知點解?不過好彩佢都仲肯食嘢!

原文章由 zoesychan 於 08-9-29 15:18 發表
激c我, 思思呢幾日都唔肯食飯仔, 喂到打交甘滯 ..


唔知係咪出大牙 ....
想c呀 ... 又減肥 ...


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1665#
發表於 08-9-29 17:00 |只看該作者
有無試下比d"猴早抺" 佢食下呀 ?
好過食甘多西藥呀 ..



原文章由 WYlau 於 08-9-29 15:21 發表
唔係呀,係我懶之麻~
臭B仲有咳,好多痰,要去醫生度拍痰呀,搞到我都病埋~
mouth:


大宅

積分: 2224


1666#
發表於 08-9-29 17:39 |只看該作者
哈哈我都想講..."猴早抺"余仁生果隻(一支$150蚊)幾WORK..

原文章由 zoesychan 於 08-9-29 17:00 發表
有無試下比d"猴早抺" 佢食下呀 ?
好過食甘多西藥呀 ..


大宅

積分: 3513


1667#
發表於 08-9-30 15:49 |只看該作者
原文章由 靚靚劉太 於 08-9-29 13:27 發表



你要考慮埋嘉德麗之前比你既feeling係老師冇愛心喎. 同埋佢冇學卷, 加埋課外活動既開支條數都幾大.

但嘉德麗有外籍老師喎.... 真係1516...


大宅

積分: 3513


1668#
發表於 08-9-30 15:52 |只看該作者
今日watson火熱價係 保嬰'單'... 有冇興趣...


大宅

積分: 2224


1669#
發表於 08-9-30 16:12 |只看該作者
火熱價係幾$呀

原文章由 pangchaimami 於 08-9-30 15:52 發表
今日watson火熱價係 保嬰'單'... 有冇興趣...


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1670#
發表於 08-9-30 16:38 |只看該作者
$69.9 呀 ..

原文章由 pangchaimami 於 08-9-30 15:52 發表
今日watson火熱價係 保嬰'單'... 有冇興趣...


大宅

積分: 2224


1671#
發表於 08-9-30 16:50 |只看該作者
thanks


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1672#
發表於 08-10-1 09:26 |只看該作者
好忙呀 ... 同bk d mama 一齊攪緊2yr party比思思玩 ...

好期待呀 ....

臭臭媽,
你會唔會去0610個2yr party呀 ?
我見佢地好似有好多sponsor, 如果你有去過d料黎ma .. thx 先


大宅

積分: 1815


1673#
發表於 08-10-2 11:32 |只看該作者
咁快2歲啦!好大個呀!識你個陣都係11個月咋!

原文章由 zoesychan 於 08-10-1 09:26 發表
好忙呀 ... 同bk d mama 一齊攪緊2yr party比思思玩 ...

好期待呀 ....

臭臭媽,
你會唔會去0610個2yr party呀 ?
我見佢地好似有好多sponsor, 如果你有去過d料黎ma .. thx 先 ...


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1674#
發表於 08-10-2 13:39 |只看該作者
嘻嘻, 出年1月先係 ....


原文章由 WYlau 於 08-10-2 11:32 發表
咁快2歲啦!好大個呀!識你個陣都係11個月咋!


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1675#
發表於 08-10-2 14:05 |只看該作者
臭臭媽,

根德園開始派表: tel 23386422
郵寄: 1.出世紙副本
2.回郵信封
3.抬頭根德園幼稚園hkd30支票(背面寫上學生姓名)
寄到九龍塘多實街5-7號, 根德園幼稚園


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1676#
發表於 08-10-2 14:23 |只看該作者
in 幼稚園題目

(1) 問小朋友叫咩名?
(2) 今年幾多歲?
(3) 誰人陪你(小朋友)來面試?
(4) 指着家長,問小朋友 ” 佢係邊個呀?
(5) 顏色配對: 有三個不同顏色的小船, 分別亦有三個不同顏色的公仔,要小朋友把相同顏色的放在小船上 (例如紅色小船應放上紅色公仔)。
(6) 老師拿出一個沒有穿衣服的BB圖畫,要小朋友找出需要穿的衣服 (上衣,長褲,鞋子及帽)。
(7) 老師拿出三件公仔在檯上(猫、狗和雀仔),問小朋友 ” 邊種動物可以係天空飛呀? “
(8) 老師拿出四件物品在檯上(雪糕、芝士、蘋果和香蕉),問小朋友 ” 邊幾種係生果呀? “
(9) 老師可能拿出其他有關聯的圖畫或公仔給小朋友辨認。
(10)老師問小朋友在超級市場有甚麼買和小朋友最喜歡吃甚麼?
(11)老師問手用來做什麼 ? 眼睛用來做什麼 ?
(12)老師問小朋友平時最喜歡玩什麼? 放假爸爸媽媽會帶小朋友去那裏玩等等
(13)老師叫小朋友跟指示指着自己的鼻、口、眼、耳等

問家長:

(1) 對孩子有甚麼期望?
(2) 每天有多少時間同小朋友相處?
(3) 為何要子女入讀此校?
(4) 孩子最喜歡甚麼玩具和最喜歡玩甚麼?
(5) 平時或放假家長和孩子有甚麼活動?



得閒都要同思思開始操下先得啦 .. 佢重未識分color 呀 ...

[ 本文章最後由 zoesychan 於 08-10-2 14:26 編輯 ]


大宅

積分: 1815


1677#
發表於 08-10-2 14:59 |只看該作者
我嚟緊十月同十一月都要同臭B去in幼兒園呀!咁細個都唔知佢地會問咩?有冇人有經驗可以話我知呀?

原文章由 zoesychan 於 08-10-2 14:23 發表
in 幼稚園題目

(1) 問小朋友叫咩名?
(2) 今年幾多歲?
(3) 誰人陪你(小朋友)來面試?
(4) 指着家長,問小朋友 ” 佢係邊個呀?
(5) 顏色配對: 有三個不同顏色的小船, 分別亦有三個不同顏色的公仔,要小朋友把相同顏色的放在小 ...


大宅

積分: 2122


1678#
發表於 08-10-2 15:35 |只看該作者
原文章由 WYlau 於 08-10-2 14:59 發表
我嚟緊十月同十一月都要同臭B去in幼兒園呀!咁細個都唔知佢地會問咩?有冇人有經驗可以話我知呀?


你咁快有得interview, 我都依家都仲未收到消息, 唔知到時會唔會無一間收..


大宅

積分: 3513


1679#
發表於 08-10-3 08:38 |只看該作者
原文章由 zoesychan 於 08-10-1 09:26 發表
好忙呀 ... 同bk d mama 一齊攪緊2yr party比思思玩 ...

好期待呀 ....

臭臭媽,
你會唔會去0610個2yr party呀 ?
我見佢地好似有好多sponsor, 如果你有去過d料黎ma .. thx 先 ...

你就好啦... 好開心喎
我冇join呀... 你知我c6, 佢唔like呢d活動架ma...
不過janet應該有, 你可以pm佢...


大宅

積分: 3513


1680#
發表於 08-10-3 08:39 |只看該作者
原文章由 WYlau 於 08-10-2 11:32 發表
咁快2歲啦!好大個呀!識你個陣都係11個月咋!

咁我地咪就快識左一年....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo