原文章由 開心叮噹 於 08-1-24 15:39 發表
係啦...呢度個個媽咪都好nice,傾得好開心,一日唔上黎個心都唔舒服...:mrgreen:
係呀,我都知柿餅比較涼,o係呢個時候唔好食會好o的,唔怕啦,為左bb忍下口,我本身係"茶人"黎架,日日一定要飲柸茶先開心,但自從有左bb之 ...
,直至知道有左BBo個一刻真係難以相信,而且好驚,怕我做既野會影響到BB,跟住心跳加速得好利害,o個時老公o向廳做緊野,我話佢知既時候,佢都"呆"左話"真架?"因佢都唔相信呢段時間會可以造到BB,跟住佢話集中唔到精神做野,個腦久不久就多左個BB喎,哈...過左大約2個星期左右佢先話接受到呢個事實,話佢知o個陣開心到好似發緊夢喎!
所以我相信好多野都已經係上天安排左,而且我覺得自從有左呢個BB之後我多左好多幸運既野,所以真係好開心有左佢.:loveliness: