懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1427


1661#
發表於 08-1-24 21:55 |只看該作者
原文章由 文狄 於 08-1-24 21:36 發表
wwBABY, 有相攞番走架 ??? 老公係未可以陪埋入去照架 ??


我就自己去(老公出左trip -__-), 但我見有個媽媽都有同埋屋企人入去照, 但其實瞓左上床之後,醫生係會拉埋塊"lim",所以唔知屋企人可唔可以一齊睇到個screen.


大宅

積分: 4063


1662#
發表於 08-1-24 22:20 |只看該作者
唔該晒你呀 ! 仲有兩個week要去照.. 真係好緊張......

其實人瘦係未個肚會覺眼d呢. 頭先沖涼覺得個肚真係大左. 好明顯多左一舊肉响肚腩位..


原文章由 WWBaby 於 08-1-24 21:55 發表


我就自己去(老公出左trip -__-), 但我見有個媽媽都有同埋屋企人入去照, 但其實瞓左上床之後,醫生係會拉埋塊"lim",所以唔知屋企人可唔可以一齊睇到個screen. ...


男爵府

積分: 5119

醒目開學勳章 畀面勳章


1663#
發表於 08-1-25 01:43 |只看該作者
其實八月尾出世的BB係咪都係著長袖衫,不過薄身D呢???


大宅

積分: 4063


1664#
發表於 08-1-25 09:03 |只看該作者
但八月尾係夏天. 係未著短袖架 ??


大宅

積分: 3104


1665#
發表於 08-1-25 09:56 |只看該作者

回覆 #1662 文狄 的文章

我都覺啊
因為我都係瘦底
而家晚晚打側訓就非常明顯
平時企係度都覺得架
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


子爵府

積分: 14514


1666#
發表於 08-1-25 10:19 |只看該作者
原文章由 開心叮噹 於 08-1-24 15:39 發表


係啦...呢度個個媽咪都好nice,傾得好開心,一日唔上黎個心都唔舒服...:mrgreen:
係呀,我都知柿餅比較涼,o係呢個時候唔好食會好o的,唔怕啦,為左bb忍下口,我本身係"茶人"黎架,日日一定要飲柸茶先開心,但自從有左bb之 ...


去仙台其實無乜野玩架咋~不過風景就真係好好好靚~岩哂我鍾意睇景多過shopping嘅人囉!:-P 講真.......我都唔知亞b是去仙台前有或是回來先有~哈哈~~因為d時間家下仲好亂架,希望下星期可以真正知道亞b是'何時製造'啦~我祖母已經知我有左亞b,佢仲成日同我媽咪講,呢個年代唔怕架,有左先結都無問題~哈哈~~但最攪笑係我自己都矇查查~
我老公公司就唔算太太太忙,只是有時要上大陸做下野,不過多數可以即日來回,而且佢地開左ot可以用黎補假,佢同我講到bb出世前2個月佢就可以儲定d假期,到時佢就可以陪我坐月喎:loveliness:


大宅

積分: 3104


1667#
發表於 08-1-25 10:28 |只看該作者

回覆 #1666 芝芝 的文章

咁就好啦
果段時間你有老公陪你
我老公就肯定日日都返工
夜晚至到我洗佢
佢果d工係矛假放架
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


子爵府

積分: 14514


1668#
發表於 08-1-25 10:37 |只看該作者
原文章由 phoebie 於 08-1-25 10:28 發表
咁就好啦
果段時間你有老公陪你
我老公就肯定日日都返工
夜晚至到我洗佢
佢果d工係矛假放架

唔緊要啦~咁工作緊要d嘛!唔通為左陪你唔開工咩~哈哈~~同老公講我地好識諗架!只要你有心錫我bb就一樣一樣~最多放工之後陪多d補返囉~


子爵府

積分: 14514


1669#
發表於 08-1-25 10:38 |只看該作者
其實大家是否有計劃地去生呢個0808嘅bb呢?
你地d老公知道就快做daddy有冇特別反應架?


大宅

積分: 1817


1670#
發表於 08-1-25 10:46 |只看該作者

回覆 #1666 芝芝 的文章

o我...明白! 我都知仙台風景好靚架,希望到時可以帶埋BB一齊玩,不過我相信要N年後既事lu...但就算無得travel但有BB陪住都開心架.


大宅

積分: 1817


1671#
發表於 08-1-25 11:04 |只看該作者
原文章由 芝芝 於 08-1-25 10:38 發表
其實大家是否有計劃地去生呢個0808嘅bb呢?
你地d老公知道就快做daddy有冇特別反應架?


一半半,因為開頭諗住順其自然,有/無都無所謂,可能因為plan左去日本,不過有時世事就係咁奇妙,因為初初計劃o個頭幾個月,m小姐無黎探訪我就立即去check,而且好小心地唔食任何藥物,但次次都食白果,當無預計既時候(老公日日好忙,根本無咩時間一齊),加上諗住都係去完日本先努力過既時候,竟然真係有左bb,不過已經食左好多次藥加上無去"就"住運動,我仲個個星期走去踩單車,直至知道有左BBo個一刻真係難以相信,而且好驚,怕我做既野會影響到BB,跟住心跳加速得好利害,o個時老公o向廳做緊野,我話佢知既時候,佢都"呆"左話"真架?"因佢都唔相信呢段時間會可以造到BB,跟住佢話集中唔到精神做野,個腦久不久就多左個BB喎,哈...過左大約2個星期左右佢先話接受到呢個事實,話佢知o個陣開心到好似發緊夢喎!所以我相信好多野都已經係上天安排左,而且我覺得自從有左呢個BB之後我多左好多幸運既野,所以真係好開心有左佢.:loveliness:

咁你呢? 知道o個一刻係點架?

[ 本文章最後由 開心叮噹 於 08-1-25 11:06 編輯 ]


大宅

積分: 1817


1672#
發表於 08-1-25 11:27 |只看該作者
今日超寒凍,各位靚媽記住出街著多o的衫,我今日著到成個大蕃薯咁...


複式洋房

積分: 453


1673#
發表於 08-1-25 11:35 |只看該作者
其實我呢個0808都係意外, 因為我記錯佐m完之後既日子, 咁就中佐lu!
老公都開心, 因為無諗過咁快, 而我就好不安, 因為好驚湊唔惦兩個咁接近既bb!同埋我地之前plan既係隔三年先要第二個!
不過既然唔中都中佐, 我地唯有盡量安排好可以安排既野去等佢出世!

原文章由 芝芝 於 08-1-25 10:38 發表
其實大家是否有計劃地去生呢個0808嘅bb呢?
你地d老公知道就快做daddy有冇特別反應架?


男爵府

積分: 8804


1674#
發表於 08-1-25 11:38 |只看該作者
原文章由 芝芝 於 08-1-25 10:38 發表
其實大家是否有計劃地去生呢個0808嘅bb呢?
你地d老公知道就快做daddy有冇特別反應架?


我係無計劃架 (不過我老公有無計劃我就唔知喇 ),因我一直都未想咁快有bb,而且只係結婚一年,所以想遲少少。但d老人家話生肖係鼠好過牛,咁我都心大心細,亦採取順其自然喇 !! 所以唔算係有planning係8月生bb。

我老公知道時係勁開心,因佢好鍾意小朋友既。而且我o也你結婚一週年當日check發現有左,好似BB係一份禮物咁,所以就更加開心喇:lol !!

[ 本文章最後由 CherryB 於 08-1-25 11:42 編輯 ]


男爵府

積分: 8804


1675#
發表於 08-1-25 11:40 |只看該作者
原文章由 開心叮噹 於 08-1-25 11:27 發表
今日超寒凍,各位靚媽記住出街著多o的衫,我今日著到成個大蕃薯咁...


係呀! 今日好凍,仲毛毛雨,大家出街都要小心地下濕滑呀 !!
我今日都出動皮手套添 !!


大宅

積分: 1817


1676#
發表於 08-1-25 11:56 |只看該作者

回覆 #1675 CherryB 的文章

係呀...周圍都好濕滑,我o地行路要比平時再慢o的呀!


大宅

積分: 1817


1677#
發表於 08-1-25 11:58 |只看該作者
係呢...大家睇既醫生除左比葉酸你o地食之外,仲有無比其他維他命呀? 我上一個醫生只係比左葉酸我炸,如果下次見新醫生好唔好主動問佢拎埋會好o的呢?


大宅

積分: 1817


1678#
發表於 08-1-25 11:59 |只看該作者

回覆 #1674 CherryB 的文章

o華...好sweet喎,結婚週年知道有bb架,一定勁開心,我就o向26/Dec發現架,可以話係咁大個女最開心既一份christmas gift.:lol


男爵府

積分: 8804


1679#
發表於 08-1-25 12:17 |只看該作者
原文章由 開心叮噹 於 08-1-25 11:59 發表
o華...好sweet喎,結婚週年知道有bb架,一定勁開心,我就o向26/Dec發現架,可以話係咁大個女最開心既一份christmas gift.:lol


因我的M都係好準時,其實遲左幾日已懷疑,不過我就等多2日到結婚週年當日早上才用捧捧check,就見到真係有左喇 !! 但我之後又要去台灣,所以我正式睇醫生係去完台灣返嚟 ! 但結婚週年當日已當了係事實架喇 !!

不過,當晚食飯慶祝時,我仲食生蠔囉 :lol !!


男爵府

積分: 8804


1680#
發表於 08-1-25 12:21 |只看該作者
原文章由 開心叮噹 於 08-1-25 11:58 發表
係呢...大家睇既醫生除左比葉酸你o地食之外,仲有無比其他維他命呀? 我上一個醫生只係比左葉酸我炸,如果下次見新醫生好唔好主動問佢拎埋會好o的呢?


我既醫生有俾葉酸同維他命我食,我每日都要各食一粒。

你下次去見新醫生,可以問下佢既,因話葉酸係要早期就開始食,所以你之前既醫生只係俾葉酸你呢 !!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo