跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23339


1661#
發表於 08-1-9 15:43 |只看該作者
原文章由 littlecar 於 08-1-9 15:41 發表
我今年加人工..出奇地好...我懶左反而少左錯...表現好左...hheee


你就好啦

少做少錯,唔做唔錯麻:mrgreen:


男爵府

積分: 5731


1662#
發表於 08-1-9 15:48 |只看該作者
呢家都唔遲 我地仲有好多仗要打.

原文章由 esther_fong 於 08-1-9 15:27 發表


好叻呀你

如果我早幾年識你就好lu 相逢恨晚:-(


大宅

積分: 3415


1663#
發表於 08-1-9 15:49 |只看該作者
Hi Hi, 咁多位靚媽, 你地好嗎 ?? 好耐都無上黎啦, posts肯定追唔晒.......但係睇到蚊媽既posts, 好想同你打打氣....

蚊媽, 你唔好唔開心啦, everyfamily都有其煩惱之處, 有d野真係唔係我地可以控制到, 我地有左baby, 可以好少事都令自己抓狂, 真係要迫自己學習放鬆. 其實你都有過人之處, 唔好覺得自己stupid, 至少我唔覺得你係, 繼續努力啦:loveliness: :loveliness: ......

我又要閃啦, 但仍會把握機會偷窺你地, 而家非常時期, 我要好小心呀

原文章由 MMLCY 於 08-1-9 15:24 發表
你地真係精明, 我就好stupid!:-(


男爵府

積分: 5731


1664#
發表於 08-1-9 15:51 |只看該作者
恭喜晒~~  多謝哂!!!
原文章由 anaBB 於 08-1-9 15:43 發表
恭喜晒 星期五請食lunch! yeah!!!!


伯爵府

積分: 16588


1665#
發表於 08-1-9 15:52 |只看該作者
原文章由 MYLIM 於 08-1-9 15:06 發表
我覺得自己最精明既係 當年我唔想結婚住 而一哥又想結婚時 我同佢約法三章 迫佢sign左好多不平等條約. (如一定唔同6299住, 如果生bb 又一定唔比佢地湊 等等) 好彩呢家佢仲認數姐.

...


我同老公都無諗過結完婚會同我哋屋企人住, 所以都係買左樓先結婚, 至於湊bb, 我就無諗過比99湊, 因為佢住屯門, 太遠喇, 唔方便我放工去睇卓晞, 我有左果陣, 我媽咪都仲返緊半日parttime, 如果佢唔肯湊, 我同老公都會請工人, 不過我都好好彩, 我媽咪肯唔做嘢, 仲好樂意湊孫添, 雖然有時都唔慣佢湊卓晞d方式, 不過終於自己媽咪, 易話為d
  


男爵府

積分: 7123


1666#
發表於 08-1-9 15:52 |只看該作者
你咁早有得加嘅!? 恭喜你呀!

原文章由 littlecar 於 08-1-9 15:41 發表
我今年加人工..出奇地好...我懶左反而少左錯...表現好左...hheee


侯爵府

積分: 23339


1667#
發表於 08-1-9 15:53 |只看該作者
原文章由 anaBB 於 08-1-9 15:43 發表
恭喜晒 星期五請食lunch! yeah!!!!




伯爵府

積分: 16588


1668#
發表於 08-1-9 15:53 |只看該作者
原文章由 littlecar 於 08-1-9 15:41 發表
我今年加人工..出奇地好...我懶左反而少左錯...表現好左...hheee


恭喜你呀 , 做嘢少左反而仲好添
  


侯爵府

積分: 23339


1669#
發表於 08-1-9 15:54 |只看該作者
原文章由 MYLIM 於 08-1-9 15:48 發表
呢家都唔遲 我地仲有好多仗要打.



子爵府

積分: 10535


1670#
發表於 08-1-9 15:55 |只看該作者
小車

你就好呀,有人工加﹗恭喜哂你呀﹗


伯爵府

積分: 16588


1671#
發表於 08-1-9 15:56 |只看該作者
原文章由 bobohappylove 於 08-1-9 15:49 發表
Hi Hi, 咁多位靚媽, 你地好嗎 ?? 好耐都無上黎啦, posts肯定追唔晒.......但係睇到蚊媽既posts, 好想同你打打氣....

蚊媽, 你唔好唔開心啦, everyfamily都有其煩惱之處, 有d野真係唔係我地可以控制到, 我地 ...


蓁蓁媽,

好耐都未同你chat過啦 :cry:
  


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1672#
發表於 08-1-9 16:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 94413

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1673#
發表於 08-1-9 16:00 |只看該作者
其實我多左好多野做...自己決定將d野簡單化..樣樣野跟step做..天光都做唔晒..我壓力都好大..不過暫時都ok...

原文章由 vf2006 於 08-1-9 15:53 發表


恭喜你呀 , 做嘢少左反而仲好添


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1674#
發表於 08-1-9 16:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23339


1675#
發表於 08-1-9 16:01 |只看該作者
原文章由 vf2006 於 08-1-9 15:52 發表


我同老公都無諗過結完婚會同我哋屋企人住, 所以都係買左樓先結婚, 至於湊bb, 我就無諗過比99湊, 因為佢住屯門, 太遠喇, 唔方便我放工去睇卓晞, 我有左果陣, 我媽咪都仲返緊半日parttime, 如果佢唔肯湊, 我同老公都 ...



我同老公都係買左樓先結婚架 我99都話我地搬開住好d, 費事將來我地兩公婆有乜野事賴左佢wow,佢仲話:相處好同住難wow


男爵府

積分: 7123


1676#
發表於 08-1-9 16:01 |只看該作者
aiya, 好掛住你同蓁蓁呀! 你地好嘛?? 多謝你呀! 我會好好學習放鬆! 再唔係, 我會放棄一切做一個全職媽媽!

原文章由 bobohappylove 於 08-1-9 15:49 發表
Hi Hi, 咁多位靚媽, 你地好嗎 ?? 好耐都無上黎啦, posts肯定追唔晒.......但係睇到蚊媽既posts, 好想同你打打氣....

蚊媽, 你唔好唔開心啦, everyfamily都有其煩惱之處, 有d野真係唔係我地可以控制到, 我地 ...


翡翠宮

積分: 94413

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1677#
發表於 08-1-9 16:01 |只看該作者
之前2年佢地無加我呀...幾唔開心呀...

原文章由 水怪 於 08-1-9 15:55 發表
小車

你就好呀,有人工加﹗恭喜哂你呀﹗


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1678#
發表於 08-1-9 16:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10535


1679#
發表於 08-1-9 16:15 |只看該作者
今年加番多d,補番數﹗

原文章由 littlecar 於 08-1-9 16:01 發表
之前2年佢地無加我呀...幾唔開心呀...


男爵府

積分: 7123


1680#
發表於 08-1-9 16:16 |只看該作者
但係我比我c6食住, 冇得同佢講條件! 而家好後悔!

原文章由 anaBB 於 08-1-9 16:00 發表
都唔係吖, 你有勇氣同99傾揍bb方法, 證明你唔蠢, 有能力同人談判, 你有能力改變自己o既處境:mrgreen:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo