媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13774


1661#
發表於 04-4-16 12:20 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

michelle: 我果陣就九龍法國,都好好!d姑娘都好nice同有經驗但好多朋友話浸會重好過法國tim
我有朋友6月尾會係浸會生~


子爵府

積分: 13774


1662#
發表於 04-4-16 12:22 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

helen: 尋日好彩芸迪提醒咋~如果唔係悶死都似:-P
搵到playgroup比owen翻未


複式洋房

積分: 318


1663#
發表於 04-4-16 12:23 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

xxl > 對住2隻又真幾難, 冇, 我見好多媽咪生第二件會唔做遮.


子爵府

積分: 14786


1664#
發表於 04-4-16 12:26 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Michelle: 我聽講仁安都唔錯.

Helen: 今朝雅培打俾我, 問恆恆試佢隻奶粉好唔好, 我咪吹水話恆恆唔係咁鐘意囉. 佢話不如再send多次俾恆恆試, 我梗話好啦, 益下owen都好嘛 :-P 收到通知你


伯爵府

積分: 16977


1665#
發表於 04-4-16 12:27 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

michelle,
i see. :-P 仁安啦,我係果到生小b女


子爵府

積分: 13774


1666#
發表於 04-4-16 12:33 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

得意爸: 咁唯有比你做大傻啦:-P

Wendy: 你講起手提電話既留言,我就諗起朋友既囝(5歲),有晚佢媽媽ot,阿囝想搵佢,叫daddy撥電話~佢daddy撥完冇先聽,直接比囝囝講!收線後,阿仔話媽咪一輪咀講野,唔比佢講daddy再打多次,原來阿媽飛左條線去留言信箱


子爵府

積分: 13774


1667#
發表於 04-4-16 12:39 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

小BMOM: 果陣我就係舊翼果邊,不過都唔迫,事關雖則住6人大房,但剩係頭一日有人同房,剩低果三日就我自己住哂:-P


複式洋房

積分: 318


1668#
發表於 04-4-16 12:42 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

miu > 一人住咁大間房, square王驚唔驚呀?


男爵府

積分: 5370


1669#
發表於 04-4-16 12:43 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Michelle: 我今日睇報紙話仁安婦產科會擴建喎, so far仁安比我既感覺唔錯, 我有睇過係佢地既"余x文醫生", 都幾細心. 香港區會否唔方便? 定係諗住擇日開刀?

芸迪: 恆恆留言比舅父? o甘甜? 早前晴晴留言比我話"好掛住媽咪", 我地錄左同埋未洗, Daddy教晴晴點"禁"黎聽番, 晴晴久不久自己禁番黎聽又會傻笑, 因為佢可以聽到自己把聲. 佢而家仲會用好精景既表情扮晒野講"我好掛住Daddy呀!"
:-D


子爵府

積分: 13774


1670#
發表於 04-4-16 12:47 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

得意爸: 果時蛇square王重係成舊蕃薯,未塞驚:-P
同埋佢係BB房,餵奶先見到佢:-P

政府係唔係阿B一出黎,就要自己攪掂


複式洋房

積分: 318


1671#
發表於 04-4-16 12:56 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

miu > 係呀? 不過你可以咋帝頭暈..xx..xx 就可以o係BB房過夜, 睇清楚係淨過夜.


子爵府

積分: 14786


1672#
發表於 04-4-16 12:58 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Miu: 我果時係聯合就唔駛, 因為恆恆算早產, 所以出世後要去特別護理病房, 但就隨時可以去見.

其他媽咪, 日頭就基本要自己照顧, 夜晚就放去bb房, 但半夜d姑娘會叫你起身餵母乳, 食奶粉就姑娘攪掂.


子爵府

積分: 13774


1673#
發表於 04-4-16 14:05 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

得意媽: 我又唔豬可以咁播!
果陣妹豬係人奶+奶粉,到時到候就去BB房報到.

Wendy:ic~!
咁你果時係唔係同恆恆一齊留耐d,定係你番歸先
你意思係一定要媽咪餵人奶?


子爵府

積分: 14786


1674#
發表於 04-4-16 14:12 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Miu: 我留多一日, 不過最後恆恆因為要照燈要再留多幾日, 所以都無等恆恆就返歸, 始終屋企張床舒服d. 不過就勁掛住恆恆, 有時訓係張床又會諗恆恆會唔會掛住媽咪呢 諗兩諗又喊 :-(


伯爵府

積分: 16095


1675#
發表於 04-4-16 14:22 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

芸迪: 多謝你先~ owen食雅培皇牌恩加健呀~

Helen: 今朝雅培打俾我, 問恆恆試佢隻奶粉好唔好, 我咪吹水話恆恆唔係咁鐘意囉. 佢話不如再send多次俾恆恆試, 我梗話好啦, 益下owen都好嘛 收到通知你


大宅

積分: 4677


1676#
發表於 04-4-16 14:25 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

我上次


伯爵府

積分: 16977


1677#
發表於 04-4-16 14:27 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

芸迪,
咁妳有冇日日去醫院睇恆恆?我出院果日見到個媽咪,佢個bb又係要照燈,仲好似好多日tim,佢就日日係早出晚歸咁返醫院開工. :-(

miu,
妳咁正,住咁大間單人房 :-P 可能1月真係少d bb出世.我舊同事個b8月出世,所以勁<噓hum>.


伯爵府

積分: 16095


1678#
發表於 04-4-16 14:28 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

miu: 暫時讀緊一間, 給了1個月學費, 讀了第3堂, 逢二, 四上堂, 暫時owen都ok. 但剛剛朋友介紹一間要waiting list, 約6月到才有. 唯有等等等啦~~~

第一堂, 我放假和姑媽帶owen一齊返playgroup, 起初, 姑娘唱歌做動作, owen和near 兩歲的女孩都無做, 只是看......之後, 遊戲時段都ok.

昨天是第2堂, 我沒有請假, 姑媽帶佢返playgroup, 未入課室時, owen飲水, 有位姑娘對owen講唔好飲咁多水, 入到課室唔好再飲, 飲水多會膀胱負賀好重(joe話果姑娘都short short地)

之後, 入課堂唱歌做動作, owen今次和隔鄰的女仔都無做, 果位姑娘又走入來, 拖owen一邊對佢講要做....乜乜, 之後, 領playgroup的一位姑娘, 見到owen好似有滴眼淚, 就問"樂軒, 你係咪哭呀?" (咁問, 真白痴), 之後, owen大哭走到姑媽度抱住, 哭了半小時, 眼淚鼻水咳到想嘔乜都齊.

joe話好彩比0左1個月學費, 讀埋一定唔會去讀.......

搵到playgroup比owen翻未


伯爵府

積分: 16977


1679#
發表於 04-4-16 14:34 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

michelle,
原來如此,咁


伯爵府

積分: 16977


1680#
發表於 04-4-16 14:38 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

helen,
d姑娘好似冇乜經驗wow. :-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo